Jean-Louis Scherrer Scherrer 2
toaletna voda za žene
Nedostupnoili

Jean-Louis Scherrer je legendarni brend koji svojim parfemima utjelovljuje eleganciju i bezvremenost. Scherrer 2 je toaletna voda za žene koja nastavlja ovu tradiciju i nudi jedinstveni cvjetni miris koji će privući sva osjetila. Miris je blag, no istovremeno izražajan i ostavlja trajan dojam. Idealna je za žene koje žele zablistati na večernjim događanjima ili romantičnim večerama.
Miris započinje osvježavajućim notama ananas, anis, mandarina i bergamot. Ovaj svježi uvod postupno prelazi u srce mirisa, gdje se miješa slatkoća meda s opojnim tonovima tuberoze, jasmina, ruže, ljiljana i đurđice. Ova harmonična cvjetna sredina pravo je izražavanje ženstvenosti i elegancije.
Baza mirisa donosi duboke i senzualne tonove ambra, benzoina, sandalovine, mošusa, heliotropa i vanilije. Ovi sastojci osiguravaju dugotrajan dojam koji miris čini nezaboravnim i privlačnim. Scherrer 2 savršen je izbor za žene koje žele ostaviti trag elegancije i sofisticiranosti u svojoj okolini.
Primjena Jean-Louis Scherrer Scherrer 2 toaletne vode je jednostavna i donosi trenutni osjećaj svježine i elegancije. Za najbolji rezultat, poprskajte miris na pulsne točke kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ova područja tijela pojačavaju miris toplinom i produžuju njegovu trajnost. Za blaži učinak, miris možete nanijeti na kosu ili odjeću s sigurne udaljenosti. Zapamtite, manje je ponekad više, stoga koristite miris s osjećajem kako biste postigli suptilan, ali očaravajući dojam.
Glava ananas, anis, bergamot, mandarina
Srce jasmin, ljiljan, med, ruža, tuberoza, đurđevak
Baza ambra, benzoin, heliotrop, mošus, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
SA Designer Parfums
www.designerparfums.com
EAN: 5050456002467
Francuski brend Jean-Louis Scherrer nosi ime svog osnivača, pariškog modnog dizajnera Jean-Louisa Scherrera (1935–2013), koji je svoju modnu kuću osnovao 60-ih godina u Francuskoj i postao poznat po luksuznoj haute couture za društvenu elitu. Nakon uspjeha u modi, brend je 1979. godine ušao u svijet mirisa lansiranjem istoimenog ženskog parfema Jean-Louis Scherrer, koji je postao ikonski chypre dragulj i otvorio put cijeloj liniji parfema. Tokom godina, kuća Scherrer transformirala se iz isključivo couture brenda u brend koji je svoju eleganciju i pariški šarm zadržao prvenstveno kroz licencirane parfeme i kozmetičke proizvode. Danas je Jean-Louis Scherrer prepoznat kao klasičan, plemenit parfemski brend s francuskim pedigreom, koji spaja tradiciju pariških salona s bezvremenskim stilom.
Filozofija brenda Jean-Louis Scherrer temelji se na ideji diskretnog luksuza – umjesto raskošnosti, oslanja se na profinjen ukus, kvalitetne sastojke i promišljenu kompoziciju mirisa. Parfemi često koriste klasične akorde, poput zelenih tonova, bijelog cvijeća, drva i mahovine, koji stvaraju elegantan, kultiviran dojam, a ne kratkotrajni efekt. Brend se inspirira pariškom modom, arhitekturom i atmosferom velegrada; tipičan primjer je bočica Jean-Louis Scherrer 1979, čiji oblik je osmislio kipar Serge Mansau i koja podsjeća na art deco siluetu njujorških nebodera. Mirisi Jean-Louis Scherrer djeluju kao mirisna „odijela po mjeri“ – imaju jasnu strukturu, zadržavaju oblik i ističu osobnost nositelja, bez da je zasjene.
U asortimanu brenda prevladavaju parfemi i toaletne vode za žene i muškarce. Među glavnim proizvodima je ženska klasika Jean-Louis Scherrer 1979 dostupna u različitim koncentracijama, kao što su toaletna voda ili Eau de Parfum u popularnim volumenima od 50 ml i 100 ml, zatim sofisticirani ženski miris Scherrer 2 i modernija, senzualna kolekcija Immense Femme, koja spaja cvjetne i orijentalne tonove. Muški dio portfolija predstavlja, na primjer, miris S de Scherrer Homme, koji spaja začinske, drvene i vanilijske akorde u elegantan, ali pristupačan karakter. Brend Jean-Louis Scherrer je idealan izbor za ljubitelje klasičnih francuskih parfema, koji traže osobit, kultiviran miris s daškom haute couture i preferiraju bezvremensku eleganciju nad prolaznim trendovima.