Jimmy Choo Fever
parfemska voda za žene
60 ml za 40,60 €
Zaliha, četvrtak 25. 12.
Dostava od 3,90 €
40,60 €

Jimmy Choo predstavlja svoj neodoljivi miris iz kolekcije Fever, koji je utjelovljenje senzualnosti i elegancije. Ova orijentalna parfemska voda za žene stvorena je za večernje prilike kada želite zablistati i ostaviti nezaboravan dojam. Njegov bogat i sofisticiran sastav namijenjen je onima koje se ne boje biti u centru pažnje.
Miris započinje svježom kombinacijom glave, gdje se stapaju egzotični liči, sočna šljiva i osvježavajući grejp. Ovaj svježi uvod prelazi u cvjetno srce, bogato senzualnom vanilija orhidejom, opojnim jasminom, nježnim cvijetom naranče i slatkim heliotropom. Osnova mirisa je kompozicija toplih tonova sandalovine, benzoin i Tonka graha, obogaćena ukusnom kavom, vanilijom i lješnjacima, koji dodaju dubinu i dugotrajan dojam.
Ovaj parfem je savršen dodatak za žene koje teže jedinstvenosti i žele da njihov miris ispriča priču punu strasti i elegancije. Jimmy Choo Fever je simbol moderne ženstvenosti, koja je istovremeno snažna i nježna. To je miris koji vas obavija svojom čarobnom i tajanstvenom aurom.
Za maksimalni učinak preporučujemo nanošenje Jimmy Choo Fever parfemske vode na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ova mjesta prirodno zagrijavaju miris i pomažu mu da se razvija i oslobađa tijekom cijelog dana. Za dulju postojanost možete nanijeti malu količinu i na kosu ili odjeću. Zapamtite, manje je ponekad više – ovaj intenzivni parfem dovoljno je nanijeti u blagoj količini kako bi savršeno istaknuo vašu osobnost i ostavio nezaboravan dojam.
Glava grejp, liči, šljiva
Srce cvijet naranče, heliotrop, jasmin, vanilija orhideja
Baza Tonka grah, benzoin, kava, lješnjaci, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
InterParfums Inc.
www.jimmychoo.com
EAN: 3386460097338
Jimmy Choo je britanski modni brand osnovan 1996. godine u Londonu zahvaljujući suradnji malezijskog dizajnera Jimmyja Chooa i britanske urednice modnog časopisa Tamare Mellon. Njihova zajednička vizija spojila je tradicionalnu obućarsku vještinu s modernim dizajnom i luksuzom, što je postalo temeljem za brz uspon branda na svjetskoj sceni. Prvi butik Jimmy Choo otvoren je u Londonu i brzo je privukao pozornost ne samo modnih ikona, već i slavnih osoba s crvenih tepiha. Brand se postupno proširio na druge kategorije i postao sinonim za sofisticiranu eleganciju i izniman stil.
Filozofija branda Jimmy Choo temelji se na kombinaciji ženstvenosti, ekstravagancije i zanatske savršenosti. Svaki proizvod dizajniran je s naglaskom na detalj i originalnost, što odražava želju branda da inspirira samopouzdanje i jedinstvenost u svakoj ženi. Materijali su pažljivo birani s obzirom na kvalitetu i etiku, uključujući podršku održivijim praksama u novijim kolekcijama. Jimmy Choo često crpi inspiraciju iz umjetnosti, arhitekture i moderne urbane kulture, što se odražava u smjelim oblicima i kombinacijama boja. Među poznatim osobama koje vole nositi brand su Meghan Markle, Beyoncé i Jennifer Lopez, a nezamjenjive kampanje branda redovito postavljaju ton svjetskim modnim trendovima.
Asortiman Jimmy Choo obuhvaća luksuznu obuću, torbice, modne dodatke i u posljednjih nekoliko godina parfeme, koji su stekli popularnost diljem svijeta. Ikonični proizvodi su, na primjer, cipele Romy ili sandale Lance, koje su postale stalnice na crvenim tepisima. U području parfema brand se ističe kolekcijom Jimmy Choo Eau de Parfum (volumen 60 ml, 100 ml), koja je simbol senzualnosti i ženske snage. Posebna limitirana izdanja i suradnje s vodećim dizajnerima uvijek donose nešto novo i iznimno na tržište. Brand je idealan izbor za žene koje traže spoj profinjenog stila, luksuza i bezvremenske elegancije – bilo da se radi o posebnoj prilici, svakodnevnom samopouzdanom izgledu ili upečatljivom modnom dodatku.