Jimmy Choo I Want Choo Le Parfum
čistý parfém za žene
40 ml za 32,22 €
Zaliha, utorak 9. 12.
Dostava od 3,90 €
32,22 €

Jimmy Choo I Want Choo Le Parfum slavi žensku eleganciju i senzualnost, ostavljajući nezaboravan dojam. Ovaj čisti parfem iz linije I Want Choo Le Parfum predstavlja luksuznu kombinaciju nježnih i izražajnih nota koje stvaraju jedinstveni slatki miris. Sam flakon od 40 ml privlači svojom profinjenošću i savršen je dodatak za žene koje žele istaknuti svoju jedinstvenost.
Miris se otvara svježim notama kruške, kupine i gardenije, koje parfemu dodaju živost i mladenačku energiju. U srcu se nalazi sofisticirana kombinacija pačulija, jasmina i ambrette, koja dodaje dubinu i naglašava ženstvenost. Osnovne note praline, sandalovine i mahovine ostavljaju dugotrajan, sladak i senzualan dojam. Ovaj parfem je savršen izbor za večernje događaje, kada želite zablistati i ostaviti dojam.
Jimmy Choo je marka koja je sinonim za luksuz i stil. Njeni parfemi su popularni zbog svoje sposobnosti kombiniranja modernog dizajna s bezvremenskom elegancijom. I Want Choo Le Parfum je još jedan dokaz ove filozofije, donoseći svijetu mirisa nešto doista iznimno. Ako tražite parfem koji će naglasiti vašu osobnost i ostaviti trajan dojam, ovaj je pravi izbor.
Za najbolji učinak nanesite I Want Choo Le Parfum na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušnih resica, gdje toplina tijela pomaže razviti miris u punom spektru. Primjena na svježe hidratiziranu kožu može produžiti trajnost mirisa. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako se fine komponente mirisa ne bi oštetile. Ovaj parfem je idealan za večernje prilike kada želite da vaša prisutnost zablista.
Glava gardenija, kruška, kupina
Srce amrita, jasmin, pačuli
Baza mahovina, pralina, sandalovina
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
InterParfums Inc.
www.jimmychoo.com
EAN: 3386460142021
Jimmy Choo je britanski modni brand osnovan 1996. godine u Londonu zahvaljujući suradnji malezijskog dizajnera Jimmyja Chooa i britanske urednice modnog časopisa Tamare Mellon. Njihova zajednička vizija spojila je tradicionalnu obućarsku vještinu s modernim dizajnom i luksuzom, što je postalo temeljem za brz uspon branda na svjetskoj sceni. Prvi butik Jimmy Choo otvoren je u Londonu i brzo je privukao pozornost ne samo modnih ikona, već i slavnih osoba s crvenih tepiha. Brand se postupno proširio na druge kategorije i postao sinonim za sofisticiranu eleganciju i izniman stil.
Filozofija branda Jimmy Choo temelji se na kombinaciji ženstvenosti, ekstravagancije i zanatske savršenosti. Svaki proizvod dizajniran je s naglaskom na detalj i originalnost, što odražava želju branda da inspirira samopouzdanje i jedinstvenost u svakoj ženi. Materijali su pažljivo birani s obzirom na kvalitetu i etiku, uključujući podršku održivijim praksama u novijim kolekcijama. Jimmy Choo često crpi inspiraciju iz umjetnosti, arhitekture i moderne urbane kulture, što se odražava u smjelim oblicima i kombinacijama boja. Među poznatim osobama koje vole nositi brand su Meghan Markle, Beyoncé i Jennifer Lopez, a nezamjenjive kampanje branda redovito postavljaju ton svjetskim modnim trendovima.
Asortiman Jimmy Choo obuhvaća luksuznu obuću, torbice, modne dodatke i u posljednjih nekoliko godina parfeme, koji su stekli popularnost diljem svijeta. Ikonični proizvodi su, na primjer, cipele Romy ili sandale Lance, koje su postale stalnice na crvenim tepisima. U području parfema brand se ističe kolekcijom Jimmy Choo Eau de Parfum (volumen 60 ml, 100 ml), koja je simbol senzualnosti i ženske snage. Posebna limitirana izdanja i suradnje s vodećim dizajnerima uvijek donose nešto novo i iznimno na tržište. Brand je idealan izbor za žene koje traže spoj profinjenog stila, luksuza i bezvremenske elegancije – bilo da se radi o posebnoj prilici, svakodnevnom samopouzdanom izgledu ili upečatljivom modnom dodatku.