Jimmy Choo I Want Choo
parfemska voda za žene
100 ml za 61,37 €
Zaliha 2 KOM, utorak 16. 12.
Dostava od 3,90 €
61,37 €

Jimmy Choo donosi fascinantnu kolekciju I Want Choo koja slavi ženstvenost i senzualnost u svakom detalju. Ova cvjetna parfemska voda utjelovljuje eleganciju i šarm, spojene u prekrasnoj bočici zapremine 100 ml. Miris I Want Choo je odvažan i privlači pažnju, idealan za večernje događaje kada želite zablistati.
Miris započinje svježim gornjim notama koje kombiniraju sočnu mandarinu i slatku breskvu. Ovaj uvodni akord donosi trenutni osjećaj radosti i energije. U srcu mirisa razvijaju se prekrasne cvjetne note ljiljana i jasmina, koje parfemu daju dublji i sofisticiraniji karakter. Baza je senzualna vanilija, koja osigurava dugotrajan topli dojam koji će vas pratiti cijelu večer.
I Want Choo nije samo miris, već i modni dodatak koji ističe vašu osobnost. Jimmy Choo ovim parfemom slavi samopouzdane žene koje se ne boje biti u centru pažnje. Savršen je izbor za one koje žele miris koji je jednako nezaboravan kao i njihovo prisustvo.
Da bi miris I Want Choo trajao što duže, nanesite ga na pulsne točke poput zapešća, vrata i iza ušiju. Na taj način, miris će se razvijati s vašom tjelesnom temperaturom i stvoriti nježni, ali privlačan mirisni veo. Za još intenzivniji doživljaj, možete lagano nanijeti miris na kosu ili odjeću, ali pazite da ne dođe u dodir s osjetljivim materijalima. Tako ćete biti spremni za večer punu elegancije i šarma.
Jimmy Choo je britanski modni brand osnovan 1996. godine u Londonu zahvaljujući suradnji malezijskog dizajnera Jimmyja Chooa i britanske urednice modnog časopisa Tamare Mellon. Njihova zajednička vizija spojila je tradicionalnu obućarsku vještinu s modernim dizajnom i luksuzom, što je postalo temeljem za brz uspon branda na svjetskoj sceni. Prvi butik Jimmy Choo otvoren je u Londonu i brzo je privukao pozornost ne samo modnih ikona, već i slavnih osoba s crvenih tepiha. Brand se postupno proširio na druge kategorije i postao sinonim za sofisticiranu eleganciju i izniman stil.
Filozofija branda Jimmy Choo temelji se na kombinaciji ženstvenosti, ekstravagancije i zanatske savršenosti. Svaki proizvod dizajniran je s naglaskom na detalj i originalnost, što odražava želju branda da inspirira samopouzdanje i jedinstvenost u svakoj ženi. Materijali su pažljivo birani s obzirom na kvalitetu i etiku, uključujući podršku održivijim praksama u novijim kolekcijama. Jimmy Choo često crpi inspiraciju iz umjetnosti, arhitekture i moderne urbane kulture, što se odražava u smjelim oblicima i kombinacijama boja. Među poznatim osobama koje vole nositi brand su Meghan Markle, Beyoncé i Jennifer Lopez, a nezamjenjive kampanje branda redovito postavljaju ton svjetskim modnim trendovima.
Asortiman Jimmy Choo obuhvaća luksuznu obuću, torbice, modne dodatke i u posljednjih nekoliko godina parfeme, koji su stekli popularnost diljem svijeta. Ikonični proizvodi su, na primjer, cipele Romy ili sandale Lance, koje su postale stalnice na crvenim tepisima. U području parfema brand se ističe kolekcijom Jimmy Choo Eau de Parfum (volumen 60 ml, 100 ml), koja je simbol senzualnosti i ženske snage. Posebna limitirana izdanja i suradnje s vodećim dizajnerima uvijek donose nešto novo i iznimno na tržište. Brand je idealan izbor za žene koje traže spoj profinjenog stila, luksuza i bezvremenske elegancije – bilo da se radi o posebnoj prilici, svakodnevnom samopouzdanom izgledu ili upečatljivom modnom dodatku.