Jimmy Choo Illicit
parfemska voda za žene
60 ml za 34,45 €
Zaliha 3 KOM, utorak 9. 12.
Dostava od 3,90 €
34,45 €

Jimmy Choo Illicit je cvjetna parfemska voda koja utjelovljuje senzualnost i hrabrost. Ovaj miris dio je renomirane kolekcije Illicit, poznate po svom jedinstvenom i neodoljivom karakteru. Jimmy Choo, marka poznata po svom luksuzu i eleganciji, donosi ovaj miris za žene koje žude za nezaboravnim iskustvom. Idealan je za večernje prilike kada želite zablistati i privući pažnju.
Miris Illicit započinje svježim eksplozijom đumbira i gorke naranče, stvarajući svjež i energičan uvod. U srcu se razvija delikatna mješavina ruže, jasmina Sambac i cvijeta naranče, koja daje mirisu cvjetni i ženstveni karakter. Osnova mirisa je bogata i topla, sastavljena od slatke vanilije, meda, kašmira i sandalovine, karamele i ambre. Ova kombinacija stvara dugotrajan i nezaboravan dojam, prikladan za večeri ispunjene elegancijom i šarmom.
Illicit je miris koji nenametljivo, ali snažno izražava samopouzdanje i stil. Idealna je opcija za žene koje žele izraziti svoju osobnost i šarm. Ova parfemska voda u volumenu od 60 ml izvrstan je dodatak svakoj kolekciji mirisa koja cijeni fine i izražajne tonove u harmoničnoj kombinaciji.
Nanesite Jimmy Choo Illicit parfemsku vodu na pulsne točke, poput zapešća, iza uha i na vrat, kako bi se miris bolje razvio i trajao cijelu večer. Za maksimalnu intenzivnost možete miris nanijeti i na kosu ili odjeću, ali uvijek s dovoljne udaljenosti kako ne bi došlo do oštećenja materijala. Preporučuje se čuvati parfem na hladnom i tamnom mjestu kako bi zadržao svoju kvalitetu i intenzitet.
Glava gorka naranča, đumbir
Srce cvijet naranče, jasmin Sambac, ruža
Baza ambra, drvo od kašmira, karamela, med, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
InterParfums Inc.
www.jimmychoo.com
EAN: 3386460071734
Jimmy Choo je britanski modni brand osnovan 1996. godine u Londonu zahvaljujući suradnji malezijskog dizajnera Jimmyja Chooa i britanske urednice modnog časopisa Tamare Mellon. Njihova zajednička vizija spojila je tradicionalnu obućarsku vještinu s modernim dizajnom i luksuzom, što je postalo temeljem za brz uspon branda na svjetskoj sceni. Prvi butik Jimmy Choo otvoren je u Londonu i brzo je privukao pozornost ne samo modnih ikona, već i slavnih osoba s crvenih tepiha. Brand se postupno proširio na druge kategorije i postao sinonim za sofisticiranu eleganciju i izniman stil.
Filozofija branda Jimmy Choo temelji se na kombinaciji ženstvenosti, ekstravagancije i zanatske savršenosti. Svaki proizvod dizajniran je s naglaskom na detalj i originalnost, što odražava želju branda da inspirira samopouzdanje i jedinstvenost u svakoj ženi. Materijali su pažljivo birani s obzirom na kvalitetu i etiku, uključujući podršku održivijim praksama u novijim kolekcijama. Jimmy Choo često crpi inspiraciju iz umjetnosti, arhitekture i moderne urbane kulture, što se odražava u smjelim oblicima i kombinacijama boja. Među poznatim osobama koje vole nositi brand su Meghan Markle, Beyoncé i Jennifer Lopez, a nezamjenjive kampanje branda redovito postavljaju ton svjetskim modnim trendovima.
Asortiman Jimmy Choo obuhvaća luksuznu obuću, torbice, modne dodatke i u posljednjih nekoliko godina parfeme, koji su stekli popularnost diljem svijeta. Ikonični proizvodi su, na primjer, cipele Romy ili sandale Lance, koje su postale stalnice na crvenim tepisima. U području parfema brand se ističe kolekcijom Jimmy Choo Eau de Parfum (volumen 60 ml, 100 ml), koja je simbol senzualnosti i ženske snage. Posebna limitirana izdanja i suradnje s vodećim dizajnerima uvijek donose nešto novo i iznimno na tržište. Brand je idealan izbor za žene koje traže spoj profinjenog stila, luksuza i bezvremenske elegancije – bilo da se radi o posebnoj prilici, svakodnevnom samopouzdanom izgledu ili upečatljivom modnom dodatku.