Kallos Avocado Pre-Shampoo Intensive Treatment Mask
njega prije šamponiranja za oštećenu kosu
Nedostupnoili

Kallos Avocado Pre-Shampoo Intensive Treatment Mask je revolucionarna njega prije šamponiranja koja pruža intenzivnu regeneraciju za oštećenu kosu. Ova maska je posebno dizajnirana za žene koje traže učinkovito rješenje za obnovu vitalnosti i zdravlja svoje kose. Brend Kallos poznat je po svojoj inovativnoj kozmetici za kosu koja kombinira prirodne sastojke s modernim tehnologijama kako bi pružila maksimalnu njegu i zaštitu.
Ova maska je idealan izbor za one koji žele svojoj kosi pružiti dubinsku njegu i obnovu prije samog pranja. Zahvaljujući avokadovom ulju i drugim njegujućim sastojcima, maska prodire duboko u strukturu kose gdje djeluje na njezinu regeneraciju i jačanje. Rezultat je kosa koja je meka na dodir, sjajna i puna života. Kallos Avocado Pre-Shampoo Intensive Treatment Mask savršen je izbor za pripremu kose za zahtjevne stilizacije ili za regeneraciju nakon napornog dana.
Ovaj proizvod je idealan za oštećenu kosu, ali je prikladan za sve tipove kose koji trebaju dodatnu njegu i hranjivost.
Nanesite Kallos Avocado Pre-Shampoo Intensive Treatment Mask na suhu kosu prije pranja. Ostavite da djeluje 5-10 minuta, a zatim temeljito isperite. Nastavite s uobičajenim pranjem šamponom. Za najbolje rezultate redovito koristite.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za kosu |
| Za koga | za žene |
| Kategorije | Maske za kosu |
| Brend | Kallos |
| Veličina | 1000 ml |
| Typ vlasov | Oštećena kosa, Za sve tipove kose |
Izbjegavajte kontakt s očima., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Kallos Cosmetics Ltd.
www.kallos.com
EAN: 5998889516420
Kallos je mađarska kozmetička marka koja je osnovana 1978. godine u Budimpešti. Njezin osnivač bio je John Kallos, čija je vizija bila ponuditi kvalitetnu, pristupačnu i inovativnu njegu prvenstveno za kosu, koja bi zadovoljila širok spektar kupaca. Zahvaljujući stalnom širenju asortimana i usmjerenosti na potrebe modernog čovjeka, marka je brzo stekla popularnost najprije u Mađarskoj, a kasnije i u drugim europskim zemljama. Ključna prekretnica za Kallos bilo je lansiranje legendarne linije maski za kosu, koje su postale sinonim za pristupačnu i učinkovitu njegu na tržištu.
Filozofija marke Kallos temelji se na jednostavnosti, pristupačnosti i visokoj kvaliteti. Marka naglašava da njezini proizvodi budu ne samo cjenovno prihvatljivi, već i da zadovolje zahtjeve za nježnim sastojcima i pouzdanim učinkom. Recepture često sadrže prirodne ekstrakte i hidratantne tvari, što se odražava u nježnosti i učinkovitosti upotrebe. Kallos se ponosi etičkim pristupom – proizvodi nisu testirani na životinjama, a marka nastoji minimizirati ekološki otisak u proizvodnji. Inspiracija za pojedine kolekcije dolazi iz prirode i aktualnih trendova u njezi kose, što dokazuju i šarene i razigrane ambalaže koje privlače na prvi pogled. Društvene mreže marke pune su savjeta, inspiracija i zajedničkih izazova, što naglašava pristupačnost i otvorenost marke.
Ponuda Kallos dominira proizvodima za njegu kose, među kojima su šamponi, regeneratori, maske za kosu, ulja i serumi, ali i proizvodi za stiliziranje. Najikoničnija je kolekcija maski za kosu Kallos Keratin, Kallos Omega ili Kallos Banana, koje u različitim volumenima nude intenzivnu njegu i hidrataciju za sve tipove kose. Asortiman dopunjuje i tjelesna kozmetika, gelovi za tuširanje i kreme, koji su idealni za svakodnevnu njegu. Marka je tražena prvenstveno od onih koji traže učinkovitu njegu po prijateljskoj cijeni, te privlači kako mlade, eksperimentirajuće kupce, tako i obitelji ili svakoga tko želi svojoj kosi pružiti kvalitetnu njegu bez nepotrebnih kompromisa.