Kallos Botaniq Deep Sea Instant Care Hair Tonic
tonik za kosu za sve tipove kose
300 ml za 8,92 €
Zaliha 3 KOM, srijeda 26. 11.
Dostava od 3,90 €
8,92 €

Otkrijte čaroliju morske njege s Kallos Botaniq Deep Sea Instant Care Hair Tonic. Ovo tonik za kosu dizajnirano je za trenutnu njegu i revitalizaciju svih tipova kose. Brend Kallos poznat je po svojoj inovativnoj kozmetici koja kombinira prirodne sastojke s modernim tehnologijama, a ovaj proizvod nije iznimka.
Kallos Botaniq Deep Sea Instant Care Hair Tonic idealan je izbor za one koji traže brzu i učinkovitu njegu bez ispiranja. Zahvaljujući svom jedinstvenom sastavu, inspiriranom dubinama mora, pruža kosi potrebnu hidrataciju i sjaj. Bilo da se spremate za važan sastanak ili večernji izlazak, ovaj tonik pomoći će vam postići savršen izgled u trenu.
Ovaj tonik je prikladan za sve tipove kose, uključujući suhu, oštećenu i normalnu. Idealan je za svakodnevnu upotrebu.
Nanesite Kallos Botaniq Deep Sea Instant Care Hair Tonic na suhu ili vlažnu kosu. Nježno umasirajte u vlasište i ne ispirite. Koristite redovito za najbolje rezultate.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za kosu |
| Za koga | za žene |
| Kategorije | Njega kose bez ispiranja |
| Brend | Kallos |
| Kolekcija | Botaniq |
| Veličina | 300 ml |
| Typ vlasov | Za sve tipove kose |
Izbjegavajte kontakt s očima., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Kallos Cosmetics Ltd.
www.kallos.com
EAN: 5998889515171
Kallos je mađarska kozmetička marka koja je osnovana 1978. godine u Budimpešti. Njezin osnivač bio je John Kallos, čija je vizija bila ponuditi kvalitetnu, pristupačnu i inovativnu njegu prvenstveno za kosu, koja bi zadovoljila širok spektar kupaca. Zahvaljujući stalnom širenju asortimana i usmjerenosti na potrebe modernog čovjeka, marka je brzo stekla popularnost najprije u Mađarskoj, a kasnije i u drugim europskim zemljama. Ključna prekretnica za Kallos bilo je lansiranje legendarne linije maski za kosu, koje su postale sinonim za pristupačnu i učinkovitu njegu na tržištu.
Filozofija marke Kallos temelji se na jednostavnosti, pristupačnosti i visokoj kvaliteti. Marka naglašava da njezini proizvodi budu ne samo cjenovno prihvatljivi, već i da zadovolje zahtjeve za nježnim sastojcima i pouzdanim učinkom. Recepture često sadrže prirodne ekstrakte i hidratantne tvari, što se odražava u nježnosti i učinkovitosti upotrebe. Kallos se ponosi etičkim pristupom – proizvodi nisu testirani na životinjama, a marka nastoji minimizirati ekološki otisak u proizvodnji. Inspiracija za pojedine kolekcije dolazi iz prirode i aktualnih trendova u njezi kose, što dokazuju i šarene i razigrane ambalaže koje privlače na prvi pogled. Društvene mreže marke pune su savjeta, inspiracija i zajedničkih izazova, što naglašava pristupačnost i otvorenost marke.
Ponuda Kallos dominira proizvodima za njegu kose, među kojima su šamponi, regeneratori, maske za kosu, ulja i serumi, ali i proizvodi za stiliziranje. Najikoničnija je kolekcija maski za kosu Kallos Keratin, Kallos Omega ili Kallos Banana, koje u različitim volumenima nude intenzivnu njegu i hidrataciju za sve tipove kose. Asortiman dopunjuje i tjelesna kozmetika, gelovi za tuširanje i kreme, koji su idealni za svakodnevnu njegu. Marka je tražena prvenstveno od onih koji traže učinkovitu njegu po prijateljskoj cijeni, te privlači kako mlade, eksperimentirajuće kupce, tako i obitelji ili svakoga tko želi svojoj kosi pružiti kvalitetnu njegu bez nepotrebnih kompromisa.