Kallos LAB 35 Duo-Phase Detangling Conditioner
regenerator bez ispiranja za lako raščešljavanje kose
500 ml za 5,90 €
Zaliha, petak 2. 1.
Dostava od 3,90 €
5,90 €

Otkrijte čaroliju Kallos LAB 35 Duo-Phase Detangling Conditioner, regeneratora bez ispiranja koji donosi revoluciju u njegu kose. Ovaj jedinstveni proizvod je dizajniran da olakša raščešljavanje i pruži kosi svilenkastu mekoću. Marka Kallos poznata je po svojoj inovativnoj kozmetici za kosu koja kombinira moderne tehnologije s tradicionalnom njegom. Ovaj regenerator je idealan izbor za žene koje traže brzo i učinkovito rješenje za svakodnevno uređivanje kose.
Kallos LAB 35 Duo-Phase Detangling Conditioner dio je premium linije koja se fokusira na pružanje profesionalne njege u udobnosti doma. Zahvaljujući svojoj dvofaznoj formuli, nudi trenutni učinak koji ostavlja kosu glatkom i sjajnom. Idealan je za uporabu prije važnih događaja, kao što su poslovni sastanci ili večernje društvene prilike, kada želite da vaša kosa izgleda savršeno.
Ovaj regenerator je prikladan za sve tipove kose. Idealan za žene koje žele lako oblikovati i zaštititi svoju kosu.
Prije uporabe dobro protresite da se obje faze spoje. Raspršite na vlažnu ili suhu kosu i ne ispirite. Za najbolje rezultate, koristite redovito s ostalim proizvodima iz linije Kallos LAB 35.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za kosu |
| Za koga | za žene |
| Kategorije | Regeneratori |
| Brend | Kallos |
| Kolekcija | LAB 35 |
| Veličina | 500 ml |
| Typ vlasov | Za sve tipove kose |
Izbjegavajte kontakt s očima., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Kallos Cosmetics Ltd.
www.kallos.com
EAN: 5998889512088
Kallos je mađarska kozmetička marka koja je osnovana 1978. godine u Budimpešti. Njezin osnivač bio je John Kallos, čija je vizija bila ponuditi kvalitetnu, pristupačnu i inovativnu njegu prvenstveno za kosu, koja bi zadovoljila širok spektar kupaca. Zahvaljujući stalnom širenju asortimana i usmjerenosti na potrebe modernog čovjeka, marka je brzo stekla popularnost najprije u Mađarskoj, a kasnije i u drugim europskim zemljama. Ključna prekretnica za Kallos bilo je lansiranje legendarne linije maski za kosu, koje su postale sinonim za pristupačnu i učinkovitu njegu na tržištu.
Filozofija marke Kallos temelji se na jednostavnosti, pristupačnosti i visokoj kvaliteti. Marka naglašava da njezini proizvodi budu ne samo cjenovno prihvatljivi, već i da zadovolje zahtjeve za nježnim sastojcima i pouzdanim učinkom. Recepture često sadrže prirodne ekstrakte i hidratantne tvari, što se odražava u nježnosti i učinkovitosti upotrebe. Kallos se ponosi etičkim pristupom – proizvodi nisu testirani na životinjama, a marka nastoji minimizirati ekološki otisak u proizvodnji. Inspiracija za pojedine kolekcije dolazi iz prirode i aktualnih trendova u njezi kose, što dokazuju i šarene i razigrane ambalaže koje privlače na prvi pogled. Društvene mreže marke pune su savjeta, inspiracija i zajedničkih izazova, što naglašava pristupačnost i otvorenost marke.
Ponuda Kallos dominira proizvodima za njegu kose, među kojima su šamponi, regeneratori, maske za kosu, ulja i serumi, ali i proizvodi za stiliziranje. Najikoničnija je kolekcija maski za kosu Kallos Keratin, Kallos Omega ili Kallos Banana, koje u različitim volumenima nude intenzivnu njegu i hidrataciju za sve tipove kose. Asortiman dopunjuje i tjelesna kozmetika, gelovi za tuširanje i kreme, koji su idealni za svakodnevnu njegu. Marka je tražena prvenstveno od onih koji traže učinkovitu njegu po prijateljskoj cijeni, te privlači kako mlade, eksperimentirajuće kupce, tako i obitelji ili svakoga tko želi svojoj kosi pružiti kvalitetnu njegu bez nepotrebnih kompromisa.