Kallos Lemon Balm Deep-Cleansing Shampoo
šampon za dubinsko čišćenje za normalnu i masnu kosu
1000 ml za 3,10 €
Zaliha, srijeda 26. 11.
Dostava od 3,90 €
3,10 €

Otkrijte snagu dubinskog čišćenja s Kallos Lemon Balm Deep-Cleansing Shampoo. Ovaj šampon je idealan izbor za žene koje traže učinkovito rješenje za normalnu do masnu kosu. Marka Kallos poznata je po svojoj sposobnosti kombiniranja inovativne tehnologije s prirodnim sastojcima, što se očituje i u ovoj liniji. Šampon je obogaćen ekstraktima matičnjaka koji osiguravaju temeljito uklanjanje nečistoća i viška masnoće, a da pritom kosa ne gubi svoju prirodnu hidrataciju.
Kallos Lemon Balm Deep-Cleansing Shampoo osmišljen je da pruži osvježavajući osjećaj čistoće i lakoće. Njegova nježna, ali učinkovita formula idealna je za svakodnevnu upotrebu, posebno ako se borite s masnom kosom. Šampon ne samo da čisti, već i revitalizira vlasište, čime potiče zdrav rast kose. Zahvaljujući velikom kapacitetu od 1000 ml, također je ekonomičan izbor za svakodnevnu njegu kose.
Ovaj šampon je idealan za normalnu do masnu kosu koja treba dubinsko čišćenje i osvježenje.
Nanesite dovoljnu količinu šampona na mokru kosu, nježno umasirajte u vlasište i zatim temeljito isperite. Za najbolje rezultate redovito koristite i kombinirajte s ostalim proizvodima iz linije Kallos.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za kosu |
| Za koga | za žene |
| Kategorije | Šamponi |
| Brend | Kallos |
| Veličina | 1000 ml |
| Typ vlasov | Masna kosa, Normalna kosa |
Izbjegavajte kontakt s očima., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Kallos Cosmetics Ltd.
www.kallos.com
EAN: 5998889514587
Kallos je mađarska kozmetička marka koja je osnovana 1978. godine u Budimpešti. Njezin osnivač bio je John Kallos, čija je vizija bila ponuditi kvalitetnu, pristupačnu i inovativnu njegu prvenstveno za kosu, koja bi zadovoljila širok spektar kupaca. Zahvaljujući stalnom širenju asortimana i usmjerenosti na potrebe modernog čovjeka, marka je brzo stekla popularnost najprije u Mađarskoj, a kasnije i u drugim europskim zemljama. Ključna prekretnica za Kallos bilo je lansiranje legendarne linije maski za kosu, koje su postale sinonim za pristupačnu i učinkovitu njegu na tržištu.
Filozofija marke Kallos temelji se na jednostavnosti, pristupačnosti i visokoj kvaliteti. Marka naglašava da njezini proizvodi budu ne samo cjenovno prihvatljivi, već i da zadovolje zahtjeve za nježnim sastojcima i pouzdanim učinkom. Recepture često sadrže prirodne ekstrakte i hidratantne tvari, što se odražava u nježnosti i učinkovitosti upotrebe. Kallos se ponosi etičkim pristupom – proizvodi nisu testirani na životinjama, a marka nastoji minimizirati ekološki otisak u proizvodnji. Inspiracija za pojedine kolekcije dolazi iz prirode i aktualnih trendova u njezi kose, što dokazuju i šarene i razigrane ambalaže koje privlače na prvi pogled. Društvene mreže marke pune su savjeta, inspiracija i zajedničkih izazova, što naglašava pristupačnost i otvorenost marke.
Ponuda Kallos dominira proizvodima za njegu kose, među kojima su šamponi, regeneratori, maske za kosu, ulja i serumi, ali i proizvodi za stiliziranje. Najikoničnija je kolekcija maski za kosu Kallos Keratin, Kallos Omega ili Kallos Banana, koje u različitim volumenima nude intenzivnu njegu i hidrataciju za sve tipove kose. Asortiman dopunjuje i tjelesna kozmetika, gelovi za tuširanje i kreme, koji su idealni za svakodnevnu njegu. Marka je tražena prvenstveno od onih koji traže učinkovitu njegu po prijateljskoj cijeni, te privlači kako mlade, eksperimentirajuće kupce, tako i obitelji ili svakoga tko želi svojoj kosi pružiti kvalitetnu njegu bez nepotrebnih kompromisa.