Kenzo Homme
toaletna voda za muškarce
Nedostupnoili

Kenzo Homme je kultna toaletna voda koja utjelovljuje esenciju muškosti i prirodne snage. Ovaj miris, kreiran od strane brenda Kenzo, predstavlja modernu eleganciju i profinjenost. Homme kolekcija poznata je po svom jedinstvenom pristupu muškim mirisima, gdje kombinira snagu s nježnošću i prirodnošću. Miris je idealan izbor za muškarce koji žele izraziti svoju osobnost i karizmu. Ovaj drvenasti miris donosi osvježavajući dah prirode i savršeno je prikladan za večernje susrete ili važne događaje.
Sastav mirisa Kenzo Homme pažljivo je uravnotežen kako bi stvorio harmoniju između svježine i dubine. U vrhu mirisa miješaju se limun, kadulja i morske note, koje donose trenutni osjećaj svježine. Slijedi srce, gdje se isprepliću note borovice, ruže i muškatnog oraščića, što dodaje mirisu nježnost i složenost. Osnovne note, kao što su sandalovina, cedar i ambra, osiguravaju dugotrajan dojam senzualnosti i elegancije. Ovaj parfem je kao stvoren za muškarce koji žele ostaviti nezaboravan dojam.
Kenzo Homme toaletna voda nije samo o mirisu, već i o doživljaju. Bočica zapremine 100 ml dizajnirana je tako da odražava snagu i eleganciju prirode. To je idealan poklon za samouvjerenog muškarca koji cijeni kvalitetu i jedinstvenost. Ovaj miris donosi osjećaj slobode i avanture, bilo da ga nosite svakodnevno ili u posebnim prilikama.
Za postizanje najboljih rezultata, nanesite Kenzo Homme toaletnu vodu na čistu i suhu kožu, najbolje nakon tuširanja, kada su pore otvorene i miris se bolje upija. Fokusirajte se na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje toplina tijela pomaže mirisu da se razvije. Osigurajte da bočicu čuvate na hladnom i suhom mjestu kako bi miris zadržao svoj intenzitet i svježinu. Izbjegavajte izravnu sunčevu svjetlost, koja može oštetiti miris. Upotreba ovog mirisa je ritual koji vas priprema za svaki dan ili večer s povjerenjem i stilom.
Glava bergamot, kadulja, limun, mahagonij, morske note
Srce borovo drvo, breskva, jasmin, kleka, kumin, muškatni oraščić, ruža
Baza ambra, cedar, drvo hrasta, drvo jele, labdanum, mošus, sandalovina, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3274872299498
Kenzo je svjetski poznata marka podrijetlom iz Japana koju je 1970. godine osnovao vizionarski dizajner Kenzo Takada u Parizu. Njegova smjela vizija spajanja japanske tradicije s europskim šarmom utjecala je na cijeli smjer modne kuće i brzo mu osigurala priznanje na svjetskoj sceni. Tijekom nekoliko desetljeća Kenzo je postao sinonim za originalnost i boje, ne samo u modi, već i u segmentu parfema. Među ključnim trenucima marke je predstavljanje kultnih kolekcija inspiriranih prirodom i globalna ekspanzija koja je zahvatila i područje ljepote.
Filozofija Kenzo oslanja se na radost života, slobodu izražavanja i poštovanje prema različitosti. Marka se ističe razigranim pristupom bojama i uzorcima, često inspiriranim cvjetnim motivima i prirodnim elementima, što se odražava u svim proizvodima od mode do parfema. U području održivosti naglasak je na ekološki prihvatljivim sastojcima, recikliranoj ambalaži i netestiranju na životinjama. Kreativni koncept marke temelji se na harmoničnom povezivanju istočne i zapadne kulture, što privlači ne samo ljubitelje mode već i osobe iz svijeta slavnih – među ambasadorima marke bile su primjerice glumica Shu Qi ili model Julia Garner. Kenzo je također poznat po svojim upečatljivim kampanjama i originalnoj prezentaciji na društvenim mrežama.
U asortimanu Kenzo pronaći ćete ne samo modne kolekcije, već prvenstveno kultne parfeme koji su postali legende – primjerice Kenzo Flower by Kenzo, čiji miris slavi čistoću i ženstvenost, ili kolekciju Kenzo Homme poznatu po svojoj svježini i inspiraciji morem. Također nudi tjelesnu kozmetiku i dodatke koji naglašavaju osebujan stil marke. Ograničena izdanja i suradnje s vodećim dizajnerima ili influencerima uvijek donose nove poglede na tradicionalne vrijednosti marke. Kenzo je idealan izbor za one koji traže jedinstvenu kombinaciju elegancije, svježine i razigranosti, vole moderan dizajn i žele se istaknuti u masi.