Kenzo Le Monde est Beau
toaletna voda za žene
50 ml za 40,04 €

Kenzo donosi svjež dah cvjetne elegancije s toaletnom vodom Le Monde est Beau. Ovaj miris slavi ljepotu svijeta koja se odražava u svakoj kapi. Kenzo je marka poznata po svojoj kreativnoj viziji i hrabrom spajanju tradicionalne japanske umjetnosti s modernim stilom. Kolekcija Le Monde est Beau namijenjena je ženama koje žele istaknuti svoju jedinstvenost i eleganciju.
Miris započinje svježim notama magnolije, bosiljka, crnog ribiza i mandarine, koje vas odmah prenose u procvjetali vrt. Ovaj nježni uvod idealan je za proljetne šetnje ili romantične večeri kada želite osjetiti svježinu i lakoću. Srce parfema čini harmonična mješavina orlovića, jasmina, irisa i cvijeta japanske trešnje, koji dodaju mirisu dubinu i cvjetnu intenzivnost. Ova kombinacija evocira osjećaj mira i blagostanja, prikladan za trenutke opuštanja ili susrete s prijateljima.
Osnova mirisa izgrađena je na bogatim i senzualnim notama cedra, vetivera, kupine, sandalovine i Tonka graha. Ovaj završetak stvara dugotrajan dojam, idealan za elegantne večernje događaje ili važne poslovne sastanke, gdje želite ostaviti nezaboravan dojam. Kenzo Le Monde est Beau je miris koji svakodnevne trenutke pretvara u nezaboravne doživljaje.
Za optimalan učinak nanesite toaletnu vodu Kenzo Le Monde est Beau izravno na čistu i suhu kožu, najbolje na pulsne točke kao što su zapešća, vratna arterija ili iza ušiju. Time ćete osigurati da se miris postupno oslobađa i traje cijeli dan. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako se miris ne bi oštetio. Za dužu postojanost mirisa možete ga lagano raspršiti na kosu ili odjeću s udaljenosti od 20 cm.
Glava bosiljak, crni ribiz, magnolija, mandarina
Srce cvijet japanske trešnje, iris, jasmin, orlovi nokti
Baza Tonka grah, cedar, kupina, sandalovina, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.kenzoparfums.com
EAN: 3352818117300
Kenzo je svjetski poznata marka podrijetlom iz Japana koju je 1970. godine osnovao vizionarski dizajner Kenzo Takada u Parizu. Njegova smjela vizija spajanja japanske tradicije s europskim šarmom utjecala je na cijeli smjer modne kuće i brzo mu osigurala priznanje na svjetskoj sceni. Tijekom nekoliko desetljeća Kenzo je postao sinonim za originalnost i boje, ne samo u modi, već i u segmentu parfema. Među ključnim trenucima marke je predstavljanje kultnih kolekcija inspiriranih prirodom i globalna ekspanzija koja je zahvatila i područje ljepote.
Filozofija Kenzo oslanja se na radost života, slobodu izražavanja i poštovanje prema različitosti. Marka se ističe razigranim pristupom bojama i uzorcima, često inspiriranim cvjetnim motivima i prirodnim elementima, što se odražava u svim proizvodima od mode do parfema. U području održivosti naglasak je na ekološki prihvatljivim sastojcima, recikliranoj ambalaži i netestiranju na životinjama. Kreativni koncept marke temelji se na harmoničnom povezivanju istočne i zapadne kulture, što privlači ne samo ljubitelje mode već i osobe iz svijeta slavnih – među ambasadorima marke bile su primjerice glumica Shu Qi ili model Julia Garner. Kenzo je također poznat po svojim upečatljivim kampanjama i originalnoj prezentaciji na društvenim mrežama.
U asortimanu Kenzo pronaći ćete ne samo modne kolekcije, već prvenstveno kultne parfeme koji su postali legende – primjerice Kenzo Flower by Kenzo, čiji miris slavi čistoću i ženstvenost, ili kolekciju Kenzo Homme poznatu po svojoj svježini i inspiraciji morem. Također nudi tjelesnu kozmetiku i dodatke koji naglašavaju osebujan stil marke. Ograničena izdanja i suradnje s vodećim dizajnerima ili influencerima uvijek donose nove poglede na tradicionalne vrijednosti marke. Kenzo je idealan izbor za one koji traže jedinstvenu kombinaciju elegancije, svježine i razigranosti, vole moderan dizajn i žele se istaknuti u masi.