Lalique Encre Noire Sport
toaletna voda za muškarce

Lalique donosi jedinstveno iskustvo u svijet muških mirisa s toaletnom vodom Encre Noire Sport. Ovaj miris utjelovljuje eleganciju i sportsku sofisticiranost, kombinirajući svježinu i drvenaste tonove. Od svog lansiranja postao je omiljen među muškarcima koji cijene kvalitetne i sofisticirane mirise.
Encre Noire Sport započinje osvježavajućim gornjim notama muškatnog oraščića, bergamota i grejpa, koje odmah bude osjetila i donose osjećaj svježine. Ova eksplozivna uvodna nota idealna je za muškarce koji traže miris koji će ih pratiti tijekom aktivnog dana ili sportskih aktivnosti.
U srcu mirisa razvijaju se vodeni tonovi, čempres i lavanda, koji dodaju dubinu i karakter. Ove sastavnice evociraju osjećaj mira i ravnoteže, čineći ovaj miris savršenim pratiteljem za večernju relaksaciju ili prigode kada želite ostaviti trajan dojam. Osnova mirisa sastoji se od kombinacije haitskog vetivera, mošusa, kašmirskog drveta i burbon vetivera, koji mirisu daju senzualnost i muževnost, pojačavaju njegovu drvenastu prirodu i osiguravaju dugotrajan dojam.
Za najbolji učinak nanesite toaletnu vodu Lalique Encre Noire Sport na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ova područja prirodno emitiraju toplinu koja pomaže mirisu da se potpuno razvije. Za dulji učinak i intenzitet mirisa, možete ponoviti aplikaciju tijekom dana. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako biste spriječili razbijanje mirisnih molekula.
Glava bergamot, grejp, muškatni oraščić
Srce Cipar (drvo), lavanda, vodene note
Baza burbonski vetiver, drvo od kašmira, mošus, vetiver s Haitija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Lalique Group SA
www.lalique.com
EAN: 7640111500896
Lalique je ikonična marka iz Francuske, koju je 1888. godine osnovao priznati majstor staklarstva i draguljar René Lalique. Njegova jedinstvena vizija spajala je umjetničku eleganciju s inovativnim pristupom proizvodnji stakla, što je postavilo temelje za nastanak luksuzne marke koja je brzo stekla prestiž ne samo u svijetu nakita, već i parfema i dizajnerskih predmeta. Među najvažnijim prekretnicama je ulazak marke na tržište parfema 1931. godine, kada je René Lalique stvorio prvi flakon za slavni parfem Coty, a kasnije proširenje asortimana s jedinstvenim kristalnim objektima i kućnim dodacima. Tijekom više od stoljeća, Lalique je postala simbol francuskog luksuza i savršenog zanatstva.
Filozofija Lalique temelji se na harmoničnoj povezanosti tradicije, modernog dizajna i izuzetne zanatske izrade. Marka se ponosi održivošću i svojim ekološkim pristupom, što se odražava u korištenju visokokvalitetnog kristala i pažljivo odabranih sastojaka u izradi parfema. Inspiraciju crpi prvenstveno iz prirode, umjetnosti i geometrijskih oblika, koji se ogledaju u svakom detalju njenih proizvoda. Lalique nikada nije pratila samo trendove, već je uvijek naglašavala dugoročnu estetsku vrijednost i originalnost. Zahvaljujući suradnji s poznatim dizajnerima i umjetnicima, nastale su nezaboravne kolekcije koje se često pojavljuju u prestižnim galerijama i na izložbama diljem svijeta.
U asortimanu Lalique pronaći ćete prije svega luksuzne parfeme, ikonične kristalne flakone, elegantan nakit i impresivne kućne dekoracije. Među najslavnijim proizvodima je parfemska kolekcija Lalique de Lalique ili ekskluzivne limitirane edicije u ručno izrađenim flakonima zapremine 100 ml i više, koje su traženi kolekcionarski artikli. Marka je idealan izbor za ljubitelje bezvremenskog stila, kvalitetnog zanata i izuzetnih iskustava – obraća se onima koji cijene ljepotu u svakom detalju i žele si priuštiti pravi dodir francuskog luksuza.