Lalique Pour Homme
toaletna voda za muškarce
Nedostupnoili

Lalique Pour Homme je jedinstvena toaletna voda koja utjelovljuje eleganciju i sofisticiranost. Ovaj miris je dio prestižne kolekcije Pour Homme od renomirane marke Lalique, poznate po svojim umjetničkim i bezvremenskim mirisima. Lalique Pour Homme je drvenasti miris koji kombinira svježinu i dubinu, stvarajući harmoniju koja je idealna za modernog muškarca.
Miris počinje osvježavajućim i energizirajućim eksplozijom citrusa. Glava ovog mirisa bogata je notama pomela, mandarine, lavande, grejpa, bergamota i ružmarina. Ove sastojke zajedno stvaraju iskričavi uvod koji privlači i ostavlja trajan dojam. U srcu mirisa razvijaju se cvjetni i drvenasti podtonovi, gdje jasmin, đurđica, cedar i iris daju mirisu nježnost i plemenitost.
U bazi se miris smiruje u tople i senzualne tonove ambre, hrastove mahovine, pačulija, sandalovine i vanilije. Ovi sastojci stvaraju bogat i dugotrajan trag koji ostavlja osjećaj elegancije i samopouzdanja. Lalique Pour Homme je idealan pratitelj za večernje događaje, gdje želite ostaviti nezaboravan dojam i zračiti samopouzdanjem.
Primjena toaletne vode Lalique Pour Homme je jednostavna i učinkovita. Najbolji rezultati postižu se nanošenjem na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ova mjesta pomažu postupnom oslobađanju mirisa i osiguravaju njegovu dugotrajnu intenzivnost. Za maksimalni učinak preporučujemo primjenu mirisa na čistu i suhu kožu. Uvijek držite bočicu na udaljenosti od 10-15 cm od tijela i nježno raspršite. Ne zaboravite, manje je ponekad više – dovoljna su samo dva do tri raspršivanja da miris traje cijelu večer.
Glava bergamot, grejp, lavanda, mandarina, pomelo, ružmarin, tangerina
Srce cedar, iris, jasmin, đurđevak
Baza ambra, hrastov lišaj, pačuli, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Lalique Group SA
www.lalique.com
EAN: 3454960006133
Lalique je ikonična marka iz Francuske, koju je 1888. godine osnovao priznati majstor staklarstva i draguljar René Lalique. Njegova jedinstvena vizija spajala je umjetničku eleganciju s inovativnim pristupom proizvodnji stakla, što je postavilo temelje za nastanak luksuzne marke koja je brzo stekla prestiž ne samo u svijetu nakita, već i parfema i dizajnerskih predmeta. Među najvažnijim prekretnicama je ulazak marke na tržište parfema 1931. godine, kada je René Lalique stvorio prvi flakon za slavni parfem Coty, a kasnije proširenje asortimana s jedinstvenim kristalnim objektima i kućnim dodacima. Tijekom više od stoljeća, Lalique je postala simbol francuskog luksuza i savršenog zanatstva.
Filozofija Lalique temelji se na harmoničnoj povezanosti tradicije, modernog dizajna i izuzetne zanatske izrade. Marka se ponosi održivošću i svojim ekološkim pristupom, što se odražava u korištenju visokokvalitetnog kristala i pažljivo odabranih sastojaka u izradi parfema. Inspiraciju crpi prvenstveno iz prirode, umjetnosti i geometrijskih oblika, koji se ogledaju u svakom detalju njenih proizvoda. Lalique nikada nije pratila samo trendove, već je uvijek naglašavala dugoročnu estetsku vrijednost i originalnost. Zahvaljujući suradnji s poznatim dizajnerima i umjetnicima, nastale su nezaboravne kolekcije koje se često pojavljuju u prestižnim galerijama i na izložbama diljem svijeta.
U asortimanu Lalique pronaći ćete prije svega luksuzne parfeme, ikonične kristalne flakone, elegantan nakit i impresivne kućne dekoracije. Među najslavnijim proizvodima je parfemska kolekcija Lalique de Lalique ili ekskluzivne limitirane edicije u ručno izrađenim flakonima zapremine 100 ml i više, koje su traženi kolekcionarski artikli. Marka je idealan izbor za ljubitelje bezvremenskog stila, kvalitetnog zanata i izuzetnih iskustava – obraća se onima koji cijene ljepotu u svakom detalju i žele si priuštiti pravi dodir francuskog luksuza.