Loewe Loewe Solo
toaletna voda za muškarce

Loewe predstavlja svoju kultnu kolekciju Loewe Solo, koju karakterizira harmoničan spoj kontrastnih elemenata. Loewe Solo toaletna voda za muškarce je remek-djelo koje kombinira svježinu i sofisticiranost citrusnih mirisa. Ovaj miris pruža jedinstveno iskustvo koje osvježava vaša osjetila i ističe vašu osobnost. S volumenom od 75 ml, idealan je izbor za muškarce koji traže miris koji naglašava njihov jedinstveni stil.
Sastav ovog mirisa pažljivo je osmišljen kako bi ostavio nezaboravan dojam. U gornjim notama isprepliću se svježi tonovi bergamota, limuna i mandarine s egzotičnim esencijama guave i kašmirskog drva. Ova kombinacija je dopunjena aromatičnim akcentima lavande, ružmarina i timijana, koji daju mirisu profinjen karakter. Srce mirisa pulsira začinskim tonovima cimeta, ružičastog papra i muškatnog oraščića, koje su istaknute svježim dodirom mente i anisa. Baza mirisa donosi tople i senzualne tonove vanilije, drvenih nota, jantara i mošusa, koji osiguravaju dugotrajan dojam.
Loewe Solo je savršen izbor za večernje prilike kada želite ostaviti nezaboravan dojam. Ovaj citrusni miris s bogatim začinskim srcem i senzualnom drvenastom bazom idealan je za muškarce koji žele izraziti svoju individualnost i karizmu.
Za postizanje najboljeg učinka nanesite Loewe Solo toaletnu vodu na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat ili iza ušiju, gdje se miris zahvaljujući tjelesnoj toplini lijepo razvija. Kako bi miris trajao što dulje, preporučuje se nanijeti ga na kožu koja je prethodno hidratizirana, primjerice, neparfumiranim losionom za tijelo. Tijekom dana možete obnoviti miris prema potrebi kako bi vas njegova svježina i elegancija pratili cijelu večer.
Glava bergamot, drvo od kašmira, guava, lavanda, limun, mandarina, pačuli, ružmarin, timijan
Srce aldehidi, anis, cimet, kumin, metvica, muškatni oraščić, ružičasti papar, tangerina
Baza drvenaste note, jantar, mahovina, mošus, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
LVMH Group
www.loewe.com
EAN: 8426017020879
Loewe je ikonički španjolski brend, čiji korijeni sežu do 1846. godine, kada ga je u Madridu osnovala skupina lokalnih zanatlija, a na njihov rad 1872. godine nadovezao se njemački zanatlij Enrique Loewe Roessberg. Upravo njegovo ime dalo je brendu nezamjenjivi identitet, a zahvaljujući njegovoj strasti za preciznom obradom kože, Loewe se brzo etablirao kao sinonim za vrhunsku kožnu galanteriju. Povijest brenda je isprepletena nizom ključnih prekretnica, uključujući dobivanje titule dvorskog dobavljača španjolske kraljevske obitelji ili proširenje asortimana na luksuzne parfeme i modne dodatke koji su stekli svjetsko priznanje.
Filozofija Loewe temelji se na spoju tradicionalnog zanata s modernim dizajnom, s naglaskom na originalnost, održivost i poštovanje prema prirodnim materijalima. Brend je poznat po svom odgovornom pristupu proizvodnji – koristi odabrane i često ekološki certificirane kože i druge prirodne sirovine te naglašava lokalnu zanatsku proizvodnju. Kreativni koncept brenda inspiriran je španjolskom kulturom, umjetnošću i prirodom, što se odražava ne samo u dizajnu ikoničnih torbi, nego i u jedinstvenim kompozicijama mirisa i vizualnim kampanjama. Svjetske ličnosti poput Penélope Cruz ili Beyoncé svrstavaju Loewe među svoje omiljene brendove, a izražajna komunikacija na društvenim mrežama i suradnja s vodećim umjetnicima daju brendu nezamjenjiv stil.
U asortimanu Loewe dominira prije svega luksuzna kožna galanterija, ali brend nudi i upečatljive kolekcije parfema, modnih dodataka, nakita i ready-to-wear odjeće. Među ikonične proizvode ubrajaju se torba Puzzle, parfemska linija Loewe 001 ili kolekcija Botanical Rainbow, koja donosi svježe, prirodne mirise u različitim veličinama za muškarce i žene. Redovito se pojavljuju ograničena izdanja i suradnje s umjetničkim osobnostima, koje kolekcijama dodaju ekskluzivnost i novu dimenziju. Loewe je idealan izbor za one koji traže jedinstvenu kombinaciju luksuza, bezvremenosti i inovacije, i cijene iznimnu kvalitetu s naglaskom na detalje i održivost.