L´Oréal Paris Age Perfect Golden Age Rosy Re-Fortifying Cream SPF 20
dnevna krema protiv bora
Nedostupnoili

L´Oréal Paris Age Perfect dnevna krema Golden Age Rosy Re-Fortifying Cream SPF 20 inovativan je proizvod posebno dizajniran za potrebe zrele kože. Ova linija renomiranog brenda L´Oréal Paris poznata je po svom fokusiranju na obnovu i jačanje kože koja s godinama gubi svoju prirodnu vitalnost. Ova dnevna krema obogaćena je jedinstvenim sastavom koji ne samo da pruža zaštitu od štetnih UV zraka zahvaljujući SPF 20, već također pomaže vratiti koži njezin prirodni ružičasti sjaj.
Krema Golden Age Rosy Re-Fortifying Cream idealan je izbor za žene koje traže način kako učvrstiti i osvježiti svoju kožu. Njena lagana tekstura lako se upija i ostavlja kožu nježnom i njegovanom. Zahvaljujući svojim učincima, ova krema je savršena za svakodnevnu upotrebu, posebno tijekom zahtjevnih dana kada koža treba dodatnu njegu i zaštitu. Brend L´Oréal Paris ponovno se pokazuje kao lider u njezi kože, donoseći proizvode koji spajaju znanstvene inovacije s luksuznim iskustvom.
Ova krema je idealna za zrelu kožu koja treba učvršćivanje i osvježenje. Prikladna je za svakodnevnu upotrebu, posebno za žene koje žele boriti se protiv znakova starenja.
Nanesite svako jutro na čistu kožu lica i vrata. Nježno umasirajte kružnim pokretima kako bi se krema dobro upila. Za maksimalni učinak kombinirajte s ostalim proizvodima iz linije Age Perfect.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za kožu i tijelo |
| Za koga | za žene |
| Brend | L´Oréal Paris |
| Kolekcija | Age Perfect |
| Vrsta proizvoda | Dnevne kreme za kožu |
| Veličina | 50 ml |
| Typ pokožky | Zrela |
| Kategória | Njega kože |
| účinok | Podizanje i jačanje, Posvjetljivanje, Zaustavite bore |
Izbjegavajte kontakt s očima., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom., Pročitajte upute i slijedite ih.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600523216093
L'Oréal Paris je ikonična marka koja dolazi iz Francuske, osnovana 1909. godine od vizionara Eugènea Schuellera. Njegov inovativni duh i strast za znanošću stajali su iza prve sigurne boje za kosu, čime je započeo globalnu ekspanziju marke. Tijekom više od stoljeća postojanja, L'Oréal Paris se razvila među najznačajnije svjetske lidere u području ljepote, zahvaljujući pionirskim istraživanjima, stalnim inovacijama i naglasku na dostupnost profesionalne njege za svakoga. Ključni trenuci uključuju proširenje asortimana na dekorativnu kozmetiku, njegu kože i kose, te legendarni slogan "Jer ja to zaslužujem", koji je postao simbol samopouzdanja i snage.
Filozofija L'Oréal Paris temelji se na vrijednostima ljepote za sve, znanstvenog napretka i poštovanja raznolikosti. Marka se dugoročno angažira u području održivosti – fokusira se na korištenje ekoloških ambalaža, smanjenje potrošnje vode u proizvodnji i ne testira svoje proizvode na životinjama. Inspiraciju crpi iz pariške elegancije, aktualnih trendova i svakodnevnog života modernih žena i muškaraca. Istaknuta lica marke bile su svjetske ličnosti poput Eve Longorie, Helen Mirren ili Naomi Watts, koje utjelovljuju poruku samopouzdanja i ljepote u svakoj dobi. Komunikacija L'Oréal Paris je energična, inspirativna i podržava individualnost i pozitivan odnos prema ljepoti.
Asortiman marke L'Oréal Paris obuhvaća široku paletu proizvoda, od legendarnih boja za kosu, preko inovativne njege za kožu, make-upa do vrhunskih proizvoda za kosu. Najpopularnije kolekcije su, na primjer, Revitalift u području anti-age njege, Elseve za njegu kose ili ikonične linije make-upa True Match. Marka redovito donosi limitirane edicije i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, čime donosi inspiraciju i najnovije trendove u svakodnevnu njegu. Proizvodi L'Oréal Paris su idealni za sve koji traže pristupačnu, kvalitetnu i inovativnu njegu s dozom francuskog stila – od mladih istraživača do iskusnih ljubitelja ljepote.