L´Oréal Paris Infaillible 32H Fresh Wear
dugotrajna šminka
Nedostupnoili

Otkrijte čaroliju L´Oréal Paris Infaillible 32H Fresh Wear make-upa u nijansi Golden Beige, koji donosi revoluciju u dugotrajnom šminkanju. Ovaj make-up dio je prestižne kolekcije Infaillible, poznate po svojoj sposobnosti pružanja besprijekornog izgleda tijekom cijelog dana. Zahvaljujući svojoj laganoj teksturi i visokoj otpornosti na vlagu i znoj, idealan je izbor za žene koje traže pouzdani make-up za zahtjevne dane ili večernje događaje.
L´Oréal Paris je brend s dugogodišnjom tradicijom u području kozmetike i njege kože. Njegovi proizvodi dizajnirani su kako bi zadovoljili najviše standarde kvalitete i inovacija. Make-up Infaillible 32H Fresh Wear savršen je za one koji žele postići prirodan izgled bez kompromisa u prekrivanju i trajnosti. Ovaj proizvod dizajniran je da izdrži sve izazove koje vam dan može donijeti, a pritom ostavlja vašu kožu svježom i blistavom.
Ovaj make-up pogodan je za normalan tip kože koji treba ujednačavanje i prekrivanje bez osjećaja težine.
Nanesite malu količinu make-upa na lice i ravnomjerno rasporedite pomoću prstiju, spužvice ili kista. Za najbolji rezultat započnite od središta lica i nastavite prema van.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | L´Oréal Paris |
| Kolekcija | Infaillible |
| Vrsta proizvoda | Make-up |
| Veličina | 30 ml |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Ujedinjenje, Pokrivenost |
| KATEGÓRIA | Lice |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600523614493
L'Oréal Paris je ikonična marka koja dolazi iz Francuske, osnovana 1909. godine od vizionara Eugènea Schuellera. Njegov inovativni duh i strast za znanošću stajali su iza prve sigurne boje za kosu, čime je započeo globalnu ekspanziju marke. Tijekom više od stoljeća postojanja, L'Oréal Paris se razvila među najznačajnije svjetske lidere u području ljepote, zahvaljujući pionirskim istraživanjima, stalnim inovacijama i naglasku na dostupnost profesionalne njege za svakoga. Ključni trenuci uključuju proširenje asortimana na dekorativnu kozmetiku, njegu kože i kose, te legendarni slogan "Jer ja to zaslužujem", koji je postao simbol samopouzdanja i snage.
Filozofija L'Oréal Paris temelji se na vrijednostima ljepote za sve, znanstvenog napretka i poštovanja raznolikosti. Marka se dugoročno angažira u području održivosti – fokusira se na korištenje ekoloških ambalaža, smanjenje potrošnje vode u proizvodnji i ne testira svoje proizvode na životinjama. Inspiraciju crpi iz pariške elegancije, aktualnih trendova i svakodnevnog života modernih žena i muškaraca. Istaknuta lica marke bile su svjetske ličnosti poput Eve Longorie, Helen Mirren ili Naomi Watts, koje utjelovljuju poruku samopouzdanja i ljepote u svakoj dobi. Komunikacija L'Oréal Paris je energična, inspirativna i podržava individualnost i pozitivan odnos prema ljepoti.
Asortiman marke L'Oréal Paris obuhvaća široku paletu proizvoda, od legendarnih boja za kosu, preko inovativne njege za kožu, make-upa do vrhunskih proizvoda za kosu. Najpopularnije kolekcije su, na primjer, Revitalift u području anti-age njege, Elseve za njegu kose ili ikonične linije make-upa True Match. Marka redovito donosi limitirane edicije i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, čime donosi inspiraciju i najnovije trendove u svakodnevnu njegu. Proizvodi L'Oréal Paris su idealni za sve koji traže pristupačnu, kvalitetnu i inovativnu njegu s dozom francuskog stila – od mladih istraživača do iskusnih ljubitelja ljepote.