L´Oréal Paris Revitalift 5% Glycolic Acid Peeling Toner
tonik s glikolnom kiselinom
Nedostupnoili

L´Oréal Paris Revitalift tonikum 5% Glycolic Acid Peeling Toner je revolucionarni proizvod u njezi kože koji donosi vidljive rezultate već nakon nekoliko korištenja. Ova inovativna formula posebno je dizajnirana za žene koje žele ujednačen i blistav ten bez pigmentacijskih mrlja. Zahvaljujući svojoj nježnoj, ali učinkovitoj recepturi, idealan je izbor i za osjetljivu kožu.
Brend L´Oréal Paris sinonim je za kvalitetu i inovaciju u svijetu kozmetike. Kolekcija Revitalift poznata je po naprednim tehnologijama i učinkovitim sastojcima koji pomažu vratiti mladenački izgled kože. Ovo tonikum obogaćeno je s 5% glikolne kiseline koja nježno eksfolira kožu i potiče njezinu prirodnu obnovu. Rezultat je glađa, sjajnija i ujednačenija koža koja izgleda svježe i zdravo.
Ovo tonikum je idealno za žene s osjetljivom kožom koje traže učinkovito rješenje za ujednačavanje i osvjetljavanje tena.
Nanesite tonikum na čistu kožu pomoću pamučne blazinice. Izbjegavajte područje oko očiju. Za najbolje rezultate koristite redovito kao dio njege iz kolekcije Revitalift.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za kožu i tijelo |
| Za koga | za žene |
| Brend | L´Oréal Paris |
| Kolekcija | Revitalift |
| Vrsta proizvoda | Tonik za kožu |
| Veličina | 180 ml |
| Typ pokožky | Osjetljiva |
| Kategória | Njega kože |
| účinok | Ujedinjenje, Posvjetljivanje, Stop pigmentnim mrljama |
Izbjegavajte kontakt s očima., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom., Pročitajte upute i slijedite ih.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600524019686
L'Oréal Paris je ikonična marka koja dolazi iz Francuske, osnovana 1909. godine od vizionara Eugènea Schuellera. Njegov inovativni duh i strast za znanošću stajali su iza prve sigurne boje za kosu, čime je započeo globalnu ekspanziju marke. Tijekom više od stoljeća postojanja, L'Oréal Paris se razvila među najznačajnije svjetske lidere u području ljepote, zahvaljujući pionirskim istraživanjima, stalnim inovacijama i naglasku na dostupnost profesionalne njege za svakoga. Ključni trenuci uključuju proširenje asortimana na dekorativnu kozmetiku, njegu kože i kose, te legendarni slogan "Jer ja to zaslužujem", koji je postao simbol samopouzdanja i snage.
Filozofija L'Oréal Paris temelji se na vrijednostima ljepote za sve, znanstvenog napretka i poštovanja raznolikosti. Marka se dugoročno angažira u području održivosti – fokusira se na korištenje ekoloških ambalaža, smanjenje potrošnje vode u proizvodnji i ne testira svoje proizvode na životinjama. Inspiraciju crpi iz pariške elegancije, aktualnih trendova i svakodnevnog života modernih žena i muškaraca. Istaknuta lica marke bile su svjetske ličnosti poput Eve Longorie, Helen Mirren ili Naomi Watts, koje utjelovljuju poruku samopouzdanja i ljepote u svakoj dobi. Komunikacija L'Oréal Paris je energična, inspirativna i podržava individualnost i pozitivan odnos prema ljepoti.
Asortiman marke L'Oréal Paris obuhvaća široku paletu proizvoda, od legendarnih boja za kosu, preko inovativne njege za kožu, make-upa do vrhunskih proizvoda za kosu. Najpopularnije kolekcije su, na primjer, Revitalift u području anti-age njege, Elseve za njegu kose ili ikonične linije make-upa True Match. Marka redovito donosi limitirane edicije i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, čime donosi inspiraciju i najnovije trendove u svakodnevnu njegu. Proizvodi L'Oréal Paris su idealni za sve koji traže pristupačnu, kvalitetnu i inovativnu njegu s dozom francuskog stila – od mladih istraživača do iskusnih ljubitelja ljepote.