L´Oréal Paris True Match Super-Blendable Foundation
tekući make-up za ujednačavanje boje i tona kože
Nedostupnoili

Otkrijte čaroliju L´Oréal Paris True Match Super-Blendable Foundation, tekućeg pudera koji će postati vaš nezamjenjiv saveznik u svakodnevnoj njezi kože. Ovaj proizvod iz kolekcije True Match osmišljen je kako bi savršeno prianjao vašoj koži i pružio joj prirodan izgled. Zahvaljujući jedinstvenoj teksturi, lako se nanosi i osigurava ujednačeno prekrivanje koje traje cijeli dan.
L´Oréal Paris je brend koji je sinonim za inovaciju i kvalitetu u području dekorativne kozmetike. Njegovi proizvodi razvijeni su s obzirom na potrebe modernih žena koje traže učinkovita i pouzdana rješenja za svakodnevno šminkanje. Ovaj puder je idealan izbor za radne dane kada trebate izgledati svježe i profesionalno.
Nijansa 2R/2C Rose Vanilla savršena je za one koji žele postići nježan ružičasti ton koji prirodno ističe vašu kožu. S volumenom od 30 ml, ovaj puder je praktičan za svakodnevnu upotrebu i lako stane u svaku kozmetičku torbicu.
Ovaj puder je idealan za normalnu vrstu kože. Dizajniran je da pruži prirodan izgled i osjećaj lakoće.
Nanesite malu količinu pudera na lice pomoću prstiju, spužvice ili kista. Ravnomjerno razmažite od središta lica prema van.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | L´Oréal Paris |
| Kolekcija | True Match |
| Vrsta proizvoda | Make-up |
| Veličina | 30 ml |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Pokrivenost, Ujedinjenje |
| KATEGÓRIA | Lice |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600522862482
L'Oréal Paris je ikonična marka koja dolazi iz Francuske, osnovana 1909. godine od vizionara Eugènea Schuellera. Njegov inovativni duh i strast za znanošću stajali su iza prve sigurne boje za kosu, čime je započeo globalnu ekspanziju marke. Tijekom više od stoljeća postojanja, L'Oréal Paris se razvila među najznačajnije svjetske lidere u području ljepote, zahvaljujući pionirskim istraživanjima, stalnim inovacijama i naglasku na dostupnost profesionalne njege za svakoga. Ključni trenuci uključuju proširenje asortimana na dekorativnu kozmetiku, njegu kože i kose, te legendarni slogan "Jer ja to zaslužujem", koji je postao simbol samopouzdanja i snage.
Filozofija L'Oréal Paris temelji se na vrijednostima ljepote za sve, znanstvenog napretka i poštovanja raznolikosti. Marka se dugoročno angažira u području održivosti – fokusira se na korištenje ekoloških ambalaža, smanjenje potrošnje vode u proizvodnji i ne testira svoje proizvode na životinjama. Inspiraciju crpi iz pariške elegancije, aktualnih trendova i svakodnevnog života modernih žena i muškaraca. Istaknuta lica marke bile su svjetske ličnosti poput Eve Longorie, Helen Mirren ili Naomi Watts, koje utjelovljuju poruku samopouzdanja i ljepote u svakoj dobi. Komunikacija L'Oréal Paris je energična, inspirativna i podržava individualnost i pozitivan odnos prema ljepoti.
Asortiman marke L'Oréal Paris obuhvaća široku paletu proizvoda, od legendarnih boja za kosu, preko inovativne njege za kožu, make-upa do vrhunskih proizvoda za kosu. Najpopularnije kolekcije su, na primjer, Revitalift u području anti-age njege, Elseve za njegu kose ili ikonične linije make-upa True Match. Marka redovito donosi limitirane edicije i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, čime donosi inspiraciju i najnovije trendove u svakodnevnu njegu. Proizvodi L'Oréal Paris su idealni za sve koji traže pristupačnu, kvalitetnu i inovativnu njegu s dozom francuskog stila – od mladih istraživača do iskusnih ljubitelja ljepote.