MAC Satin Lipstick
hranjivi ruž za usne
Nedostupnoili

MAC Satin Lipstick 820 Retro je ikonični ruž za usne koji je postao simbol elegancije i stila. Ovaj hranjivi ruž iz portfolija brenda MAC dizajniran je da vašim usnama pruži ne samo prekrasnu boju, već i potrebnu njegu. Brend MAC poznat je po svojoj kvaliteti i inovativnom pristupu dekorativnoj kozmetici, što potvrđuje i ovaj ruž. Idealan je za žene koje žele izgledati sjajno u svakodnevnim prilikama, bilo da idete na posao ili na večeru s prijateljima.
Ruž MAC Satin Lipstick 820 Retro nudi satenski finiš koji vašim usnama daje nježan sjaj dok ih istovremeno hidratizira. Njegova bogata tekstura lako se nanosi i osigurava dugotrajan učinak. Nijansa Retro je univerzalna i bezvremenska, što je čini savršenim izborom za svaku ženu koja želi naglasiti svoju prirodnu ljepotu. Ovaj ruž nije samo modni dodatak, već i proizvod za njegu koji će vaše usne ostaviti mekim i glatkim.
Ovaj ruž je prikladan za normalan tip kože usana. Idealan za žene koje žele svojim usnama dati izražajan izgled i istovremeno ih održavati hidratiziranima.
Nanesite ruž izravno na usne, počnite od sredine i nastavite prema rubovima. Za precizniju aplikaciju možete koristiti kist za usne. Za dužu postojanost preporučujemo korištenje olovke za usne u istoj nijansi.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | MAC |
| Vrsta proizvoda | Ruževi za usne |
| Veličina | 3 g |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Isticanje |
| KATEGÓRIA | Usne |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
Estée Lauder Inc.
www.maccosmetics.com
EAN: 773602048557
MAC je ikonična marka dekorativne kozmetike iz Kanade, osnovana 1984. godine. Osnovali su je Frank Toskan i Frank Angelo – vizažist i vlasnik salona, koji su željeli stvoriti make-up koji bi zadovoljio zahtjevne potrebe profesionalaca u fotografiji, filmu i modi. Njihov inovativni pristup i sposobnost brzog odgovora na potrebe umjetničkog svijeta pomogli su brendu da se probije ne samo na kanadskom tržištu, već i globalno. Tijekom nekoliko godina, MAC je postao sinonim za kreativnost, izražajne boje i vrhunsku kvalitetu, što je dovelo do otvaranja prve samostalne trgovine u Torontu, a kasnije i do globalne ekspanzije.
Filozofija MAC temelji se na vrijednostima inkluzivnosti, kreativnosti i individualnosti. Marka se ponosi time što je make-up za svakoga – bez obzira na dob, spol ili podrijetlo. Etika marke ogleda se u pristupu održivosti i ne-testiranju na životinjama. MAC često surađuje s umjetnicima, dizajnerima i osobama koje inspiriraju nove kolekcije i limitirana izdanja, primjerice s Rihannom, Nicki Minaj ili ikoničnom kolekcijom Viva Glam, čiji prihod ide u humanitarne svrhe. Komunikacija marke na društvenim mrežama je moderna, svježa i podržava raznolikost i samopouzdanje.
Asortiman MAC uključuje široku paletu proizvoda od ruževa, sjenila, make-upa do kistova i drugih kozmetičkih dodataka. Među najpoznatijim proizvodima su legendarni MAC ruževi, kolekcija Studio Fix s popularnim make-upima i puderima, ili slavna serija Prep + Prime za savršenu pripremu kože. Marka redovito lansira limitirana izdanja i zanimljive suradnje s modnim dizajnerima ili slavnim osobama, što joj omogućuje da stalno prati aktualne trendove. MAC je idealan izbor za sve koji traže profesionalnu kvalitetu, izražajne boje i mogućnost izražavanja vlastitog stila bez kompromisa.