Maison Alhambra Éclat De Lune
parfemska voda unisex
100 ml za 11,42 €

Maison Alhambra donosi novu kolekciju Éclat De Lune, koja privlači i muškarce i žene svojim fascinantnim cvjetnim mirisom. Ova parfemska voda je savršena simfonija prirodnih esencija koje se stapaju u jedinstveno iskustvo. Na prvi pogled, privući će vas nježan, ali i izražajan dizajn bočice, koji odražava eleganciju i profinjenost ovog remek-djela.
Miris Éclat De Lune pravo je umjetničko djelo koje počinje svježim notama cvijeta naranče, crnog ribiza i bergamota. Ove komponente stvaraju svjež i energičan uvod koji se postupno razvija u srce mirisa. U srcu se nalaze bogate arome tuberoze, aksamitnika i jasmina, koje dodaju dubinu i senzualnost. Na kraju, miris se smiruje u toploj bazi bijelog mošusa, pačulija, cedrovine, vanilije i praline, osiguravajući dugotrajan i nezaboravan dojam.
Ovaj miris je idealan za svečane večeri ili romantične večere, kada želite ostaviti nezaboravan dojam. Maison Alhambra Éclat De Lune utjelovljuje luksuz i eleganciju, savršen za sve koji traže nešto iznimno i osobito.
Za postizanje najboljeg učinka, nanesite parfemsku vodu Éclat De Lune na pulsne točke tijela, kao što su zapešća, vrat i iza ušnih resica. Na taj način, miris će se razviti i ostati dugo intenzivan. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste oštetili strukturu mirisa. Za maksimalni učinak, također je prikladno nanijeti parfem na svježe hidratiziranu kožu.
Glava bergamot, crni ribiz, cvijet naranče
Srce jasmin, kadifa, tuberoza
Baza bijeli mošus, drvo cedra, pačuli, pralina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360599212
Maison Alhambra je mlada parfemska marka iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koja je nastala oko 2020. godine pod okriljem tvrtke Lattafa Perfumes Industries L.L.C., jednog od najistaknutijih igrača na polju bliskoistočne parfumerije. Od samog početka fokusirala se isključivo na mirise i tijekom nekoliko godina lansirala desetke do stotine parfemskih kompozicija za žene, muškarce i unisex publiku, čime je brzo izgradila snažnu poziciju u segmentu pristupačnog luksuza. Povijest marke povezana je s ambicijom da bogatu orijentalnu parfemsku tradiciju prenese u moderni, globalno razumljiv oblik i ponudi je široj publici. Zahvaljujući dinamičnom tempu noviteta i pametnom povezivanju s uspjehom matične marke Lattafa, Maison Alhambra se tijekom kratkog vremena istaknula na međunarodnim e-trgovinama i u kolekcijama entuzijasta niche i dizajnerskih mirisa.
Filozofija Maison Alhambra temelji se na ideji da kvalitetan, izražajan i dugotrajan miris ne mora biti nedostupan luksuz. Marka uglavnom radi s parfemskim vodama (Eau de Parfum) i fokusira se na bogate, dobro izgrađene kompozicije koje često reinterpretiraju popularne akorde iz niche i high-end parfumerije – od orijentalno-začinskih preko cvjetno-voćnih do drvenasto-ambra tonova. Naglasak je na solidnoj postojanosti i projekciji, elegantnom, ali jednostavnom flakonu i ukupnom dojmu „pristupačne ekskluzivnosti“. U okviru etike i održivosti, marka se pridržava standarda uobičajenih za moderne parfemske kuće u regiji, ali se prije svega fokusira na sadržaj – dakle na sam miris – i na to da kupac dobije što više vrijednosti za uloženi novac. Komunikacija marke odvija se u duhu modernog orijentalnog luksuza: vizuali i nazivi mirisa često upućuju na europsku eleganciju i arapsko naslijeđe, što stvara atraktivan most između Zapada i Istoka.
U asortimanu Maison Alhambra dominiraju parfemske vode u praktičnim volumenima oko 80–100 ml, koje pokrivaju širok spektar stilova – od svježih citrusno-cvjetnih kompozicija do dubokih, začinskih i ambrastih mirisa. Među istaknute kolekcije i linije ubrajaju se primjerice ženski mirisi poput Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ili La Vivacité, koji su stekli popularnost zbog svoje ženstvenosti i nosivosti u svakodnevnom životu, kao i unisex ili izraženije kreacije tipa Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ili muška linija Jean Lowe. Mnogi od ovih parfema u zajednici su cijenjeni kao kvalitetne alternative ikonskim niche i dizajnerskim mirisima, često s iznenađujuće dobrom postojanošću i intenzitetom. Maison Alhambra je tako idealan izbor za kupce koji traže moderne, izražajne i često originalno osmišljene mirise s dozom orijentalnog luksuza, ali istovremeno žele ostati u razumnom budžetu i rado otkrivaju nova olfaktorna iskustva bez kompromisa u kvaliteti.