Maison Alhambra L'Impressio Pour Femme
parfemska voda za žene
100 ml za 15,23 €
Zaliha, utorak 16. 12.
Dostava od 3,90 €
15,23 €

Otkrijte luksuz i eleganciju s Maison Alhambra, koja predstavlja svoju najnoviju liniju L'Impressio Pour Femme. Ovaj cvjetni miris savršeno spaja svježinu i eleganciju, privlačeći svaku ženu koja želi istaknuti se na posebnim prigodama. Odvažna i sofisticirana kompozicija mirisa osigurava da budete u središtu pažnje na svakoj zabavi ili svečanosti.
Miris L'Impressio Pour Femme započinje osvježavajućim i sočnim akordom vodenog melona i jagode, koji odmah budi osjetila. Srednje note donose bogati buket damaščanske ruže, ružičastog božura, magnolije i ciklame. Ova kombinacija daje mirisu romantičan i nježan karakter, koji osvaja svojom dubinom i senzualnošću.
Osnova mirisa počiva na drvenastim notama, sandalovini, mošusu i blagom dodiru dima, što mirisu dodaje tajanstven i topao prizvuk. Ova parfemska voda je idealan dodatak za večernje događaje, kada želite ostaviti nezaboravan dojam. Maison Alhambra ovim mirisom donosi savršenu harmoniju između modernosti i tradicije, koju ćete obožavati.
Za najbolji učinak nanesite L'Impressio Pour Femme na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i dekolte. Ova mjesta osiguravaju da miris traje cijelu večer i nježno se oslobađa pri svakom pokretu. Za intenzivniji doživljaj možete nanijeti miris i na kosu ili unutarnju stranu odjeće. Čuvajte parfem na hladnom i suhom mjestu kako bi zadržao svoju izvornu kvalitetu. Zapamtite, manje je ponekad više – nježna aplikacija je dovoljna da miris ostavi trajan dojam.
Glava jagoda, lubenica
Srce ciklama, damaščanska ruža, magnolija, ružičasti božur
Baza dim, drvenaste note, mošus, sandalovina
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108730164
Maison Alhambra je mlada parfemska marka iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koja je nastala oko 2020. godine pod okriljem tvrtke Lattafa Perfumes Industries L.L.C., jednog od najistaknutijih igrača na polju bliskoistočne parfumerije. Od samog početka fokusirala se isključivo na mirise i tijekom nekoliko godina lansirala desetke do stotine parfemskih kompozicija za žene, muškarce i unisex publiku, čime je brzo izgradila snažnu poziciju u segmentu pristupačnog luksuza. Povijest marke povezana je s ambicijom da bogatu orijentalnu parfemsku tradiciju prenese u moderni, globalno razumljiv oblik i ponudi je široj publici. Zahvaljujući dinamičnom tempu noviteta i pametnom povezivanju s uspjehom matične marke Lattafa, Maison Alhambra se tijekom kratkog vremena istaknula na međunarodnim e-trgovinama i u kolekcijama entuzijasta niche i dizajnerskih mirisa.
Filozofija Maison Alhambra temelji se na ideji da kvalitetan, izražajan i dugotrajan miris ne mora biti nedostupan luksuz. Marka uglavnom radi s parfemskim vodama (Eau de Parfum) i fokusira se na bogate, dobro izgrađene kompozicije koje često reinterpretiraju popularne akorde iz niche i high-end parfumerije – od orijentalno-začinskih preko cvjetno-voćnih do drvenasto-ambra tonova. Naglasak je na solidnoj postojanosti i projekciji, elegantnom, ali jednostavnom flakonu i ukupnom dojmu „pristupačne ekskluzivnosti“. U okviru etike i održivosti, marka se pridržava standarda uobičajenih za moderne parfemske kuće u regiji, ali se prije svega fokusira na sadržaj – dakle na sam miris – i na to da kupac dobije što više vrijednosti za uloženi novac. Komunikacija marke odvija se u duhu modernog orijentalnog luksuza: vizuali i nazivi mirisa često upućuju na europsku eleganciju i arapsko naslijeđe, što stvara atraktivan most između Zapada i Istoka.
U asortimanu Maison Alhambra dominiraju parfemske vode u praktičnim volumenima oko 80–100 ml, koje pokrivaju širok spektar stilova – od svježih citrusno-cvjetnih kompozicija do dubokih, začinskih i ambrastih mirisa. Među istaknute kolekcije i linije ubrajaju se primjerice ženski mirisi poput Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ili La Vivacité, koji su stekli popularnost zbog svoje ženstvenosti i nosivosti u svakodnevnom životu, kao i unisex ili izraženije kreacije tipa Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ili muška linija Jean Lowe. Mnogi od ovih parfema u zajednici su cijenjeni kao kvalitetne alternative ikonskim niche i dizajnerskim mirisima, često s iznenađujuće dobrom postojanošću i intenzitetom. Maison Alhambra je tako idealan izbor za kupce koji traže moderne, izražajne i često originalno osmišljene mirise s dozom orijentalnog luksuza, ali istovremeno žele ostati u razumnom budžetu i rado otkrivaju nova olfaktorna iskustva bez kompromisa u kvaliteti.