Maison Alhambra Narissa Ruby
parfemska voda za žene
100 ml za 15,63 €
Zaliha, utorak 16. 12.
Dostava od 3,90 €
15,63 €

Maison Alhambra predstavlja svoju očaravajuću kolekciju Narissa Ruby, pravi dragulj među cvjetnim mirisima. Ova parfemska voda je savršena kombinacija elegancije i senzualnosti, koja vas prenosi u svijet luksuza i profinjenosti. Marka Maison Alhambra poznata je po svom naglasku na kvalitetu i jedinstvenost, što se odražava i u ovoj sofisticiranoj kompoziciji.
Narissa Ruby spaja čaroliju i dubinu pažljivo odabranih sastojaka. U uvodu vas dočekuju nježne note irisa i bugarske ruže, koje stvaraju senzualnu i uzbudljivu atmosferu. Srce mirisa razvija se u kremasto mošus, tuberozu i cvijet naranče, koji dodaju bogatstvo i složenost. Bazu čine tonka grah, vanilija, sandalovina, vetiver i cedar, koji daju mirisu dubinu i topao, drvenasti podton.
Ovaj miris je idealan za večernje događaje i posebne prilike kada želite ostaviti nezaboravan dojam. Narissa Ruby je više od parfema, to je doživljaj koji vas obavija aurom luksuza i naglašava vašu jedinstvenost.
Za optimalan učinak nanesite Narissa Ruby na pulsne točke poput zapešća, vrata i iza ušnih resica. Tijelo na tim mjestima isijava toplinu koja pomaže mirisu da se razvije u punom spektru. Za dulju postojanost mirisa, možete nanijeti parfem i na kosu ili odjeću, ali izbjegavajte izravan kontakt s osjetljivim tkaninama. Čuvajte parfem na hladnom i suhom mjestu kako bi sačuvao svoju kvalitetu i intenzitet.
Glava bugarska ruža, iris
Srce cvijet naranče, mošus, tuberoza
Baza Tonka grah, cedar, sandalovina, vanilija, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108730232
Maison Alhambra je mlada parfemska marka iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koja je nastala oko 2020. godine pod okriljem tvrtke Lattafa Perfumes Industries L.L.C., jednog od najistaknutijih igrača na polju bliskoistočne parfumerije. Od samog početka fokusirala se isključivo na mirise i tijekom nekoliko godina lansirala desetke do stotine parfemskih kompozicija za žene, muškarce i unisex publiku, čime je brzo izgradila snažnu poziciju u segmentu pristupačnog luksuza. Povijest marke povezana je s ambicijom da bogatu orijentalnu parfemsku tradiciju prenese u moderni, globalno razumljiv oblik i ponudi je široj publici. Zahvaljujući dinamičnom tempu noviteta i pametnom povezivanju s uspjehom matične marke Lattafa, Maison Alhambra se tijekom kratkog vremena istaknula na međunarodnim e-trgovinama i u kolekcijama entuzijasta niche i dizajnerskih mirisa.
Filozofija Maison Alhambra temelji se na ideji da kvalitetan, izražajan i dugotrajan miris ne mora biti nedostupan luksuz. Marka uglavnom radi s parfemskim vodama (Eau de Parfum) i fokusira se na bogate, dobro izgrađene kompozicije koje često reinterpretiraju popularne akorde iz niche i high-end parfumerije – od orijentalno-začinskih preko cvjetno-voćnih do drvenasto-ambra tonova. Naglasak je na solidnoj postojanosti i projekciji, elegantnom, ali jednostavnom flakonu i ukupnom dojmu „pristupačne ekskluzivnosti“. U okviru etike i održivosti, marka se pridržava standarda uobičajenih za moderne parfemske kuće u regiji, ali se prije svega fokusira na sadržaj – dakle na sam miris – i na to da kupac dobije što više vrijednosti za uloženi novac. Komunikacija marke odvija se u duhu modernog orijentalnog luksuza: vizuali i nazivi mirisa često upućuju na europsku eleganciju i arapsko naslijeđe, što stvara atraktivan most između Zapada i Istoka.
U asortimanu Maison Alhambra dominiraju parfemske vode u praktičnim volumenima oko 80–100 ml, koje pokrivaju širok spektar stilova – od svježih citrusno-cvjetnih kompozicija do dubokih, začinskih i ambrastih mirisa. Među istaknute kolekcije i linije ubrajaju se primjerice ženski mirisi poput Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ili La Vivacité, koji su stekli popularnost zbog svoje ženstvenosti i nosivosti u svakodnevnom životu, kao i unisex ili izraženije kreacije tipa Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ili muška linija Jean Lowe. Mnogi od ovih parfema u zajednici su cijenjeni kao kvalitetne alternative ikonskim niche i dizajnerskim mirisima, često s iznenađujuće dobrom postojanošću i intenzitetom. Maison Alhambra je tako idealan izbor za kupce koji traže moderne, izražajne i često originalno osmišljene mirise s dozom orijentalnog luksuza, ali istovremeno žele ostati u razumnom budžetu i rado otkrivaju nova olfaktorna iskustva bez kompromisa u kvaliteti.