Maison Alhambra Oasis
parfemska voda unisex
100 ml za 16,94 €
Zaliha, četvrtak 25. 12.
Dostava od 3,90 €
16,94 €

Maison Alhambra donosi osvježavajući dašak Orijenta s parfemskom vodom Oasis. Ovaj unisex miris je remek-djelo koje spaja luksuz i egzotiku u jedinstvenoj bočici od 100 ml. Miris je dizajniran da probudi osjetila i prenese vas u svijet pun boja i mirisa orijentalnih tržnica.
Na početku vas dočekuje svježa i voćna harmonija sastavljena od bergamota, kruške, jagode, naranče i maline. Ova kombinacija stvara živahan i radostan uvod koji uljepšava svaki trenutak. U srcu mirisa razvija se cvjetna simfonija jasmina, ylang-ylanga i cvijeta naranče, naglašena dubokim tonovima pačulija i citrusa. Ovaj nježni cvjetni veo idealan je za romantične večeri ili elegantne društvene događaje.
Osnova mirisa sastoji se od cedrovine, vanilije, mošusa, pačulija i mahovine, koji dodaju dubinu i postojanost. Ova kombinacija ostavlja na koži senzualan i dugotrajan trag, savršen za zimske večeri i intimna druženja. Maison Alhambra Oasis je miris koji vašim trenucima dodaje neponovljiv pečat elegancije i tajanstvenosti.
Za postizanje maksimalnog učinka nanesite Maison Alhambra Oasis na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i dekolte. Time osiguravate da se miris nježno oslobađa pri svakom pokretu. Za dulji učinak parfema preporučujemo nanošenje na lagano navlaženu kožu nakon tuširanja. Izbjegavajte trljanje zapešća nakon nanošenja kako ne bi došlo do narušavanja strukture mirisa. Čuvajte parfem na hladnom i suhom mjestu, daleko od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi miris zadržao svoju svježinu i intenzitet.
Glava bergamot, jagoda, kruška, malina, naranča
Srce Ylang ylang, agrumi, cvijet naranče, jasmin, pačuli
Baza drvo cedra, mahovina, mošus, pačuli, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290360590639
Maison Alhambra je mlada parfemska marka iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koja je nastala oko 2020. godine pod okriljem tvrtke Lattafa Perfumes Industries L.L.C., jednog od najistaknutijih igrača na polju bliskoistočne parfumerije. Od samog početka fokusirala se isključivo na mirise i tijekom nekoliko godina lansirala desetke do stotine parfemskih kompozicija za žene, muškarce i unisex publiku, čime je brzo izgradila snažnu poziciju u segmentu pristupačnog luksuza. Povijest marke povezana je s ambicijom da bogatu orijentalnu parfemsku tradiciju prenese u moderni, globalno razumljiv oblik i ponudi je široj publici. Zahvaljujući dinamičnom tempu noviteta i pametnom povezivanju s uspjehom matične marke Lattafa, Maison Alhambra se tijekom kratkog vremena istaknula na međunarodnim e-trgovinama i u kolekcijama entuzijasta niche i dizajnerskih mirisa.
Filozofija Maison Alhambra temelji se na ideji da kvalitetan, izražajan i dugotrajan miris ne mora biti nedostupan luksuz. Marka uglavnom radi s parfemskim vodama (Eau de Parfum) i fokusira se na bogate, dobro izgrađene kompozicije koje često reinterpretiraju popularne akorde iz niche i high-end parfumerije – od orijentalno-začinskih preko cvjetno-voćnih do drvenasto-ambra tonova. Naglasak je na solidnoj postojanosti i projekciji, elegantnom, ali jednostavnom flakonu i ukupnom dojmu „pristupačne ekskluzivnosti“. U okviru etike i održivosti, marka se pridržava standarda uobičajenih za moderne parfemske kuće u regiji, ali se prije svega fokusira na sadržaj – dakle na sam miris – i na to da kupac dobije što više vrijednosti za uloženi novac. Komunikacija marke odvija se u duhu modernog orijentalnog luksuza: vizuali i nazivi mirisa često upućuju na europsku eleganciju i arapsko naslijeđe, što stvara atraktivan most između Zapada i Istoka.
U asortimanu Maison Alhambra dominiraju parfemske vode u praktičnim volumenima oko 80–100 ml, koje pokrivaju širok spektar stilova – od svježih citrusno-cvjetnih kompozicija do dubokih, začinskih i ambrastih mirisa. Među istaknute kolekcije i linije ubrajaju se primjerice ženski mirisi poput Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ili La Vivacité, koji su stekli popularnost zbog svoje ženstvenosti i nosivosti u svakodnevnom životu, kao i unisex ili izraženije kreacije tipa Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ili muška linija Jean Lowe. Mnogi od ovih parfema u zajednici su cijenjeni kao kvalitetne alternative ikonskim niche i dizajnerskim mirisima, često s iznenađujuće dobrom postojanošću i intenzitetom. Maison Alhambra je tako idealan izbor za kupce koji traže moderne, izražajne i često originalno osmišljene mirise s dozom orijentalnog luksuza, ali istovremeno žele ostati u razumnom budžetu i rado otkrivaju nova olfaktorna iskustva bez kompromisa u kvaliteti.