Maison Alhambra Opera Rouge
parfemska voda unisex
100 ml za 10,33 €
Zaliha, ponedjeljak 15. 12.
Dostava od 3,90 €
11,41 € 10,33 €

Otkrijte Maison Alhambra i njezinu jedinstvenu kolekciju Opera Rouge, koja će vas osvojiti svojom sofisticiranošću i senzualnošću. Ovaj ciparski miris savršena je kombinacija elegancije i odvažnog stila. Parfemska voda Maison Alhambra Opera Rouge stvorena je za one koji se ne boje istaknuti i žele ostaviti nezaboravan dojam.
U gornjim notama susrećemo ukusnu kombinaciju trešnje i mandarine, koje mirisu daju svježu i razigranu energiju. Srce mirisa utkan je čarobnim akordima jasmina, cvijeta naranče i nježnog čaja, što parfemu daje nježnu, ali izražajnu cvjetnu dimenziju. Baza mirisa fiksirana je u bogatim i dubokim notama vanilije, kave i pačulija, koje osiguravaju dugotrajan i senzualan doživljaj.
Opera Rouge idealan je izbor za večernje događaje i posebne prilike, kada želite impresionirati svojom prisutnošću i zračiti samopouzdanjem. Ovaj unisex miris savršeno odgovara muškarcima i ženama koji cijene kvalitetu i originalnost. Prepustite se ovom remek-djelu koje spaja tradicionalni zanat s modernim dizajnom i donosi nezaboravan doživljaj.
Za postizanje optimalnog učinka nanesite Maison Alhambra Opera Rouge na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Na taj način miris će se bolje razviti i trajati cijelu večer. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako se struktura mirisa ne bi narušila. Čuvajte parfem na suhom i hladnom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi dugo zadržao svoju kvalitetu. Savršen završetak vaše večernje rutine koji ostavlja trajan dojam.
Glava mandarina, trešnja
Srce cvijet naranče, jasmin, čaj
Baza kava, pačuli, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290362340881
Maison Alhambra je mlada parfemska marka iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koja je nastala oko 2020. godine pod okriljem tvrtke Lattafa Perfumes Industries L.L.C., jednog od najistaknutijih igrača na polju bliskoistočne parfumerije. Od samog početka fokusirala se isključivo na mirise i tijekom nekoliko godina lansirala desetke do stotine parfemskih kompozicija za žene, muškarce i unisex publiku, čime je brzo izgradila snažnu poziciju u segmentu pristupačnog luksuza. Povijest marke povezana je s ambicijom da bogatu orijentalnu parfemsku tradiciju prenese u moderni, globalno razumljiv oblik i ponudi je široj publici. Zahvaljujući dinamičnom tempu noviteta i pametnom povezivanju s uspjehom matične marke Lattafa, Maison Alhambra se tijekom kratkog vremena istaknula na međunarodnim e-trgovinama i u kolekcijama entuzijasta niche i dizajnerskih mirisa.
Filozofija Maison Alhambra temelji se na ideji da kvalitetan, izražajan i dugotrajan miris ne mora biti nedostupan luksuz. Marka uglavnom radi s parfemskim vodama (Eau de Parfum) i fokusira se na bogate, dobro izgrađene kompozicije koje često reinterpretiraju popularne akorde iz niche i high-end parfumerije – od orijentalno-začinskih preko cvjetno-voćnih do drvenasto-ambra tonova. Naglasak je na solidnoj postojanosti i projekciji, elegantnom, ali jednostavnom flakonu i ukupnom dojmu „pristupačne ekskluzivnosti“. U okviru etike i održivosti, marka se pridržava standarda uobičajenih za moderne parfemske kuće u regiji, ali se prije svega fokusira na sadržaj – dakle na sam miris – i na to da kupac dobije što više vrijednosti za uloženi novac. Komunikacija marke odvija se u duhu modernog orijentalnog luksuza: vizuali i nazivi mirisa često upućuju na europsku eleganciju i arapsko naslijeđe, što stvara atraktivan most između Zapada i Istoka.
U asortimanu Maison Alhambra dominiraju parfemske vode u praktičnim volumenima oko 80–100 ml, koje pokrivaju širok spektar stilova – od svježih citrusno-cvjetnih kompozicija do dubokih, začinskih i ambrastih mirisa. Među istaknute kolekcije i linije ubrajaju se primjerice ženski mirisi poput Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ili La Vivacité, koji su stekli popularnost zbog svoje ženstvenosti i nosivosti u svakodnevnom životu, kao i unisex ili izraženije kreacije tipa Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ili muška linija Jean Lowe. Mnogi od ovih parfema u zajednici su cijenjeni kao kvalitetne alternative ikonskim niche i dizajnerskim mirisima, često s iznenađujuće dobrom postojanošću i intenzitetom. Maison Alhambra je tako idealan izbor za kupce koji traže moderne, izražajne i često originalno osmišljene mirise s dozom orijentalnog luksuza, ali istovremeno žele ostati u razumnom budžetu i rado otkrivaju nova olfaktorna iskustva bez kompromisa u kvaliteti.