Maison Alhambra The Memory Of Oud
parfemska voda unisex
60 ml za 25,79 €
Zaliha, srijeda 24. 12.
Dostava od 3,90 €
25,79 €

Maison Alhambra je marka poznata po svojoj sposobnosti da uhvati esenciju luksuza i elegancije u svakom svom proizvodu. Njena linija The Memory Of Oud predstavlja vrhunac orijentalne parfumerije, zahvaljujući sposobnosti povezivanja tradicionalnih mirisa s modernim stilom. Parfemska voda The Memory Of Oud pravo je remek-djelo koje će očarati i najzahtjevnije ljubitelje parfema. Ovaj miris je idealan izbor za večernje društvene događaje ili intimne trenutke kada želite ostaviti nezaboravan dojam.
Miris The Memory Of Oud započinje eksplozijom svježih voćnih nota marakuje, nježno prožetih egzotičnim šafranom i slatkom turskom ružom. Ovo uvodno aroma otvara put bogatom srcu mirisa, gdje se miješaju rijetki oud s indonezijskim pačulijem i benzoinskom smolom. Ova kombinacija stvara dubok i senzualan mirisni trag koji vas obavija i obavija tajanstvenom aurom.
Osnova ove kompozicije utjelovljuje eleganciju i snagu. Dominiraju note kože i drva Akigala, nadopunjene blagom ambrom i labdanom. Slatka vanilija dodaje dodir topline i tako kompletira ovu jedinstvenu mirisnu simfoniju. S The Memory Of Oud možete biti sigurni da će svaki trenutak biti nezaboravan doživljaj.
Za najbolje rezultate nanesite parfemsku vodu The Memory Of Oud na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i područje iza ušiju. Ova mjesta su prirodno toplija, što pomaže mirisu da se bolje razvije i dugotrajnije traje. Za nježniji efekt, miris možete nanijeti u kosu ili na odjeću. Preporučuje se također čuvati parfem na hladnom i suhom mjestu kako bi sačuvao svoju kvalitetu i intenzitet što duže.
Glava marakuja, turska ruža, voćni nijansi, šafran
Srce benzoin, indonezijski pačuli, oud
Baza ambra, drvo Akigala, koža, labdanum, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6290362340683
Maison Alhambra je mlada parfemska marka iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koja je nastala oko 2020. godine pod okriljem tvrtke Lattafa Perfumes Industries L.L.C., jednog od najistaknutijih igrača na polju bliskoistočne parfumerije. Od samog početka fokusirala se isključivo na mirise i tijekom nekoliko godina lansirala desetke do stotine parfemskih kompozicija za žene, muškarce i unisex publiku, čime je brzo izgradila snažnu poziciju u segmentu pristupačnog luksuza. Povijest marke povezana je s ambicijom da bogatu orijentalnu parfemsku tradiciju prenese u moderni, globalno razumljiv oblik i ponudi je široj publici. Zahvaljujući dinamičnom tempu noviteta i pametnom povezivanju s uspjehom matične marke Lattafa, Maison Alhambra se tijekom kratkog vremena istaknula na međunarodnim e-trgovinama i u kolekcijama entuzijasta niche i dizajnerskih mirisa.
Filozofija Maison Alhambra temelji se na ideji da kvalitetan, izražajan i dugotrajan miris ne mora biti nedostupan luksuz. Marka uglavnom radi s parfemskim vodama (Eau de Parfum) i fokusira se na bogate, dobro izgrađene kompozicije koje često reinterpretiraju popularne akorde iz niche i high-end parfumerije – od orijentalno-začinskih preko cvjetno-voćnih do drvenasto-ambra tonova. Naglasak je na solidnoj postojanosti i projekciji, elegantnom, ali jednostavnom flakonu i ukupnom dojmu „pristupačne ekskluzivnosti“. U okviru etike i održivosti, marka se pridržava standarda uobičajenih za moderne parfemske kuće u regiji, ali se prije svega fokusira na sadržaj – dakle na sam miris – i na to da kupac dobije što više vrijednosti za uloženi novac. Komunikacija marke odvija se u duhu modernog orijentalnog luksuza: vizuali i nazivi mirisa često upućuju na europsku eleganciju i arapsko naslijeđe, što stvara atraktivan most između Zapada i Istoka.
U asortimanu Maison Alhambra dominiraju parfemske vode u praktičnim volumenima oko 80–100 ml, koje pokrivaju širok spektar stilova – od svježih citrusno-cvjetnih kompozicija do dubokih, začinskih i ambrastih mirisa. Među istaknute kolekcije i linije ubrajaju se primjerice ženski mirisi poput Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ili La Vivacité, koji su stekli popularnost zbog svoje ženstvenosti i nosivosti u svakodnevnom životu, kao i unisex ili izraženije kreacije tipa Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ili muška linija Jean Lowe. Mnogi od ovih parfema u zajednici su cijenjeni kao kvalitetne alternative ikonskim niche i dizajnerskim mirisima, često s iznenađujuće dobrom postojanošću i intenzitetom. Maison Alhambra je tako idealan izbor za kupce koji traže moderne, izražajne i često originalno osmišljene mirise s dozom orijentalnog luksuza, ali istovremeno žele ostati u razumnom budžetu i rado otkrivaju nova olfaktorna iskustva bez kompromisa u kvaliteti.