Maison Alhambra Very Velvet Aqua
parfemska voda unisex
100 ml za 13,76 €

Maison Alhambra predstavlja svoju ekskluzivnu kolekciju Very Velvet Aqua, koja je sinonim za eleganciju i svježinu. Ovaj unisex parfem se ističe jedinstvenom citrusnom kompozicijom koja pruža trenutni osjećaj osvježenja. Na početku vas dočekuju iskričavi citrusi, upotpunjeni nježnim cvjetnim i drvenastim tonovima, koji zajedno stvaraju harmoničan uvod u ovu olfaktoričku simfoniju.
U srcu mirisa razvijaju se sočni talijanski bergamot i delikatni neroli, koji parfemu daju nježnu, ali izražajnu dubinu. Ova kombinacija je idealna za one koji traže miris koji može impresionirati svojom sofisticiranošću i nježnošću. Very Velvet Aqua je odličan izbor za popodnevne susrete s prijateljima ili poslovne sastanke, gdje želite ostaviti nezaboravan dojam.
Osnovu mirisa čini cedarovo drvo, koje parfemu dodaje toplu i dugotrajnu notu. Ovaj elegantan završetak osigurava da miris ostane s vama cijeli dan. Maison Alhambra s ovim mirisom ponovno dokazuje svoju sposobnost stvaranja nezaboravnih i rafiniranih mirisa, koji su prikladni za svaku sezonu.
Za postizanje najboljeg rezultata, nanesite Very Velvet Aqua na pulsne točke, poput zapešća, vrata i iza uha. Ova mjesta pomažu razviti miris i osigurati njegov dugotrajan učinak. Za još izraženiji efekt, možete lagano poprskati miris na kosu ili odjeću, što će osigurati da miris ostane s vama cijeli dan. Ne zaboravite, manje je ponekad više – dovoljno je samo nekoliko prskanja da postignete željeni efekt.
Glava agrumi, cvjetne note, drvenaste note
Srce neroli, talijanski bergamot
Baza drvo cedra
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Lattafa Perfumes LLC
www.lattafa.com
EAN: 6291108736616
Maison Alhambra je mlada parfemska marka iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, koja je nastala oko 2020. godine pod okriljem tvrtke Lattafa Perfumes Industries L.L.C., jednog od najistaknutijih igrača na polju bliskoistočne parfumerije. Od samog početka fokusirala se isključivo na mirise i tijekom nekoliko godina lansirala desetke do stotine parfemskih kompozicija za žene, muškarce i unisex publiku, čime je brzo izgradila snažnu poziciju u segmentu pristupačnog luksuza. Povijest marke povezana je s ambicijom da bogatu orijentalnu parfemsku tradiciju prenese u moderni, globalno razumljiv oblik i ponudi je široj publici. Zahvaljujući dinamičnom tempu noviteta i pametnom povezivanju s uspjehom matične marke Lattafa, Maison Alhambra se tijekom kratkog vremena istaknula na međunarodnim e-trgovinama i u kolekcijama entuzijasta niche i dizajnerskih mirisa.
Filozofija Maison Alhambra temelji se na ideji da kvalitetan, izražajan i dugotrajan miris ne mora biti nedostupan luksuz. Marka uglavnom radi s parfemskim vodama (Eau de Parfum) i fokusira se na bogate, dobro izgrađene kompozicije koje često reinterpretiraju popularne akorde iz niche i high-end parfumerije – od orijentalno-začinskih preko cvjetno-voćnih do drvenasto-ambra tonova. Naglasak je na solidnoj postojanosti i projekciji, elegantnom, ali jednostavnom flakonu i ukupnom dojmu „pristupačne ekskluzivnosti“. U okviru etike i održivosti, marka se pridržava standarda uobičajenih za moderne parfemske kuće u regiji, ali se prije svega fokusira na sadržaj – dakle na sam miris – i na to da kupac dobije što više vrijednosti za uloženi novac. Komunikacija marke odvija se u duhu modernog orijentalnog luksuza: vizuali i nazivi mirisa često upućuju na europsku eleganciju i arapsko naslijeđe, što stvara atraktivan most između Zapada i Istoka.
U asortimanu Maison Alhambra dominiraju parfemske vode u praktičnim volumenima oko 80–100 ml, koje pokrivaju širok spektar stilova – od svježih citrusno-cvjetnih kompozicija do dubokih, začinskih i ambrastih mirisa. Među istaknute kolekcije i linije ubrajaju se primjerice ženski mirisi poput Libbra, Prîde, Florence, Versencia Essence ili La Vivacité, koji su stekli popularnost zbog svoje ženstvenosti i nosivosti u svakodnevnom životu, kao i unisex ili izraženije kreacije tipa Amberly Amoroso, La Charmante, Mia Dolcezza ili muška linija Jean Lowe. Mnogi od ovih parfema u zajednici su cijenjeni kao kvalitetne alternative ikonskim niche i dizajnerskim mirisima, često s iznenađujuće dobrom postojanošću i intenzitetom. Maison Alhambra je tako idealan izbor za kupce koji traže moderne, izražajne i često originalno osmišljene mirise s dozom orijentalnog luksuza, ali istovremeno žele ostati u razumnom budžetu i rado otkrivaju nova olfaktorna iskustva bez kompromisa u kvaliteti.