Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh
toaletna voda za žene
Nedostupnoili

Marc Jacobs ponovno donosi luksuzno iskustvo s Daisy Eau So Fresh, toaletnom vodom koja je savršen izbor za modernu ženu. Ovaj miris će vas očarati svojom laganošću i svježinom, koja slavi mladost i radost života. Daisy Eau So Fresh idealna je za svakodnevno nošenje, bilo da idete na poslovni sastanak ili popodnevnu šetnju gradom. Miris odražava razigranost i eleganciju, što je tipično za brend Marc Jacobs.
Na početku vas dočekuje osvježavajuća kombinacija grejpa, kruške i maline, dopunjena zelenim listovima koji daju mirisu nježan, prirodan ton. U srcu se skriva čarolija ljubičice, cvijeta jabuke i ličija, koji zajedno s ružom i jasminom čine harmoničnu cvjetnu kompoziciju. Baza mirisa je izgrađena na mošusu, cedru Virginia i šljivi, koji daju mirisu dubinu i senzualnost. Ova majstorska mješavina sastojaka čini Daisy Eau So Fresh jedinstvenim i nezaboravnim.
Za žene koje vole romantične trenutke, ovaj miris je kao stvoren. Prenijet će vas u svijet gdje je svaki dan nova avantura i cvijeće nikad ne vene. Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh je simbol optimističnog duha i bezbrižne elegancije, koju ćete voljeti na prvi dah.
Nanijeti Daisy Eau So Fresh na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, kako bi se miris bolje razvio i duže zadržao. Preporučuje se nanošenje mirisa na čistu i suhu kožu, idealno nakon tuširanja, kada je koža najviše hidratizirana. Za nježniji efekt možete također nanijeti lagani oblak mirisa ispred sebe i ući u njega. Toaletna voda je dizajnirana da vas prati cijeli dan, kamo god krenuli.
Marc Jacobs je kultni američki modni i beauty brend, osnovan 1984. godine u New Yorku. Osnivač je sam Marc Jacobs, vizionarski dizajner čiji je jedinstveni pogled na modu utjecao ne samo na stil brenda, već i na cijelu generaciju dizajnera. Već u svojim počecima, brend je privukao pažnju originalnim kolekcijama koje su u svijet visoke mode unosile neočekivane elemente razigranosti, pobune i slobode izražavanja. Značajna prekretnica dogodila se 1997. godine, kada je Marc Jacobs postao kreativni direktor brenda Louis Vuitton, dok je istovremeno razvijao vlastito ime koje je brzo postalo sinonim za nekonvencionalni luksuz i inovaciju.
Filozofija brenda Marc Jacobs temelji se na slavlju individualnosti, hrabrosti i osobite ljepote. Svaki proizvod dizajniran je s naglaskom na originalnost, eksperimentiranje i radost iz mode i života. Brend daje prioritet etičkoj proizvodnji, koristi kvalitetne materijale i često donosi limitirane kolekcije koje reflektiraju aktualne trendove i društvene teme. Inspiracija dolazi iz umjetnosti, pop kulture i njujorškog stila života, što se odražava u jedinstvenom dizajnu i komunikaciji na društvenim mrežama. Među obožavateljima su zvijezde poput Lady Gage, Sofije Coppole i Kaie Gerber, koje pomažu širiti poruku slobode i samoizražavanja.
Asortiman Marc Jacobs obuhvaća širok spektar proizvoda od parfema, dekorativne kozmetike, njege kože do kultnih modnih dodataka. Među najpoznatijima je parfemska kolekcija Daisy, koja je očarala svijet svježim cvjetnim notama i ikoničnim dizajnom bočice. Kolekcija make-upa nudi sve od ruževa, sjenila za oči do luksuznih maskara koje se ističu intenzivnim bojama i dugotrajnošću. Brend redovito surađuje s umjetnicima i influencerima te predstavlja limitirane edicije koje su traženi kolekcionarski komadi. Proizvodi Marc Jacobs idealni su za svakoga tko voli originalni stil, ne boji se istaknuti i u kozmetici i modi traži nešto više – doživljaj, emociju i mogućnost izražavanja vlastite osobnosti.