Maybelline Hyper Easy Eyeliner
tuš za oči u olovci
6 g za 7,43 €
Zaliha, utorak 23. 12.
Dostava od 3,90 €
7,43 €

Maybelline Hyper Easy Eyeliner je revolucionarni proizvod koji donosi savršenu preciznost i jednostavnost primjene. Ova olovka za oči u flomasteru dizajnirana je kako bi zadovoljila potrebe moderne žene koja traži brzo i učinkovito rješenje za isticanje pogleda. Zahvaljujući jedinstvenoj formuli i ergonomskom dizajnu, Hyper Easy postaje neizostavan dio svakodnevnog make-upa.
Brend Maybelline poznat je po inovativnosti i kvaliteti, a ova kolekcija nije iznimka. Hyper Easy nudi intenzivnu crnu boju koja traje cijeli dan bez razmazivanja. Idealna je za stvaranje bilo kojeg izgleda, od suptilnih dnevnih linija do dramatičnog večernjeg make-upa. S ovom olovkom postići ćete profesionalan rezultat bez napora.
Ovaj proizvod je savršen izbor za posebne prigode kao što su zabave ili formalni događaji, gdje želite zablistati. Njegova jednostavna primjena i dugotrajan učinak čine ga omiljenim alatom za sve ljubiteljice make-upa.
Ova olovka za oči prikladna je za normalnu vrstu kože. Idealna je za žene koje žele istaknuti svoje oči i dodati im intenzivan pogled.
Prije uporabe dobro protresite. Nanesite duž linije trepavica od unutarnjeg prema vanjskom kutu oka. Za postizanje intenzivnijeg izgleda ponovite primjenu.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Dekorativna kozmetika |
| Za koga | za žene |
| Brend | Maybelline |
| Kolekcija | Hyper Easy |
| Vrsta proizvoda | Olovke za oči, tuševi za oči |
| Veličina | 6 g |
| Typ pokožky | Normalni |
| účinok | Isticanje |
| KATEGÓRIA | Oči |
Držite izvan dohvata djece., Koristite proizvod samo na način i za svrhu koju je odredio proizvođač.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3600531637309
Maybelline je kultna američka marka koja je nastala 1915. godine u Chicagu. Njezin osnivač Thomas Lyle Williams bio je inspiriran jednostavnim trikom svoje sestre Maybel, koja je isticala trepavice mješavinom vazelina i ugljena. Upravo iz te inspiracije nastao je prvi komercijalni proizvod za oči i naziv same marke, koji kombinira ime Maybel i riječ "vaseline". Od svojih početaka, Maybelline je doživjela brz uspon i postupno proširila svoj asortiman diljem svijeta. Važna prekretnica bila je ulazak na tržište s prvom maskarom u tubi, koja je promijenila način šminkanja žena širom svijeta.
Filozofija marke Maybelline temelji se na uvjerenju da ljepota treba biti dostupna svima, bez obzira na dob, boju kože ili stil. Marka stavlja naglasak na inovacije, trendove i stalni razvoj proizvoda koji odražavaju trenutne modne valove i potrebe modernih žena. U svojim kampanjama često surađuje s istaknutim osobama i influencerima, čime naglašava svoju otvorenost prema raznolikosti i individualnosti. Osim toga, posvećena je pitanjima održivosti i etike – proizvodi nisu testirani na životinjama, a marka nastoji koristiti napredne tehnologije i sigurne sastojke. Njena komunikacija je energična, svježa i inspirativna, što pokazuju kampanje s licima kao što su Gigi Hadid ili Adriana Lima.
Asortiman marke Maybelline uključuje široku paletu dekorativne kozmetike, među kojima su prvenstveno puderi, maskare, ruževi, puderi u prahu, korektori, olovke za oči i obrve te lakovi za nokte. Među kultne proizvode ubrajaju se, na primjer, kolekcija Fit Me! u području pudera, legendarne maskare Great Lash ili inovativna linija Super Stay Matte Ink u kategoriji ruževa. Redovito dolazi s limitiranim izdanjima i surađuje na posebnim kolekcijama s odabranim dizajnerima ili influencerima. Marka je idealan izbor za svakoga tko traži kvalitetnu i trendi dekorativnu kozmetiku po pristupačnoj cijeni, bilo da se radi o početnicima u šminkanju ili iskusnim ljubiteljima make-upa koji prate najnovije trendove.