• Nautica Midnight Voyage

Nautica Midnight Voyage toaletna voda za muškarce 50 ml

Nedostupnoili

  • Sva roba na stanju sklad
  • Najbolja ponuda na tržištu zaruka
  • Originalna markirana roba original
  • Jamstvo povrata ili zamjene robe u roku od 30 dana stit

POPULARNE ALTERNATIVE

Popis

Popis proizvoda toaletna voda za muškarce 50 ml

Nautica Midnight Voyage toaletna voda za muškarce 50 ml

Otkrijte Nautica Midnight Voyage, toaletnu vodu za muškarce koja vas vodi na nezaboravno putovanje puno tajanstvenosti i elegancije. Ovaj miris je savršen primjer kako brend Nautica spaja klasičan stil s modernim pristupom. Kolekcija Midnight Voyage inspirirana je avanturama noćnih plovidbi, kada se svjetla grada reflektiraju na mirnoj površini mora.

Sastav mirisa je prekrasna kombinacija osvježavajuće mente u vrhu, koja donosi trenutni osjećaj svježine i energije. Ovaj osvježavajući uvod slijedi pikantni akord ružičastog papra u srcu, koji dodaje mirisu nježnu začinsku dubinu. U bazi vas obavija topla i senzualna ambra, ostavljajući trajan dojam pun tajanstvenosti i muževnosti. Ovaj orijentalni miris idealan je za večernje događaje ili romantične sastanke, kada želite ostaviti nezaboravan dojam.

Nautica Midnight Voyage dolazi u elegantnoj bočici od 50 ml, dizajniranoj da odražava sofisticiranost i bezvremenost ovog jedinstvenog mirisa. Savršen je izbor za muškarce koji žude za avanturom i ne boje se istaknuti. Ovaj miris postat će vaš savršen suputnik na svakoj noćnoj ekspediciji.

Upotreba

Nanesite Nautica Midnight Voyage toaletnu vodu na čistu kožu, idealno nakon tuširanja, kada su pore otvorene i miris se bolje upija. Usredotočite se na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje toplina tijela pomaže razviti i oslobađati aromu tijekom cijele večeri. Za intenzivniji doživljaj, miris možete lagano nanijeti i na odjeću, ali izbjegavajte osjetljive materijale. Zapamtite, manje je ponekad više, stoga je dovoljno samo nekoliko prskanja da postignete željeni učinak.

  • Glava metvica

  • Srce ružičasti papar

  • Baza ambra

Sigurnosno upozorenje:

Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.

Proizvođač/Uvoznik:

Coty Inc.
www.coty.com

EAN: 3614228963091

O brendu

O brendu Nautica

Marka Nautica potječe iz Sjedinjenih Američkih Država i osnovana je 1983. godine od strane modnog dizajnera Davida Chua. Njegova vizija spajanja ležernog američkog stila s nadahnućem mora i avanture dovela je do stvaranja marke koja se brzo probila na tržište. Tijekom vremena, Nautica se proširila iz izvorne ponude muške odjeće u globalni brend koji obuhvaća širok spektar modnih i lifestyle proizvoda. Jedan od ključnih trenutaka bila je ekspanzija u područje parfema, što je marku približilo novim kupcima i učvrstilo njezinu poziciju u segmentu pristupačnog luksuza.

Filozofija Nautica temelji se na vrijednostima slobode, avanture i autentične povezanosti s prirodom, posebno s oceanom. Ovo nadahnuće vidljivo je ne samo u dizajnu proizvoda, već i u pristupu održivosti i etici – marka se fokusira na kvalitetne materijale, dugotrajnost proizvoda i poštovanje prema okolišu. Kolekcije često reflektiraju energiju obale, pomorske motive i sportskog duha, čime izražavaju želju za otkrivanjem novih horizonata. Nautica je poznata po svojim svježim kampanjama koje slave aktivan životni stil, a u prošlosti su njezine proizvode nosile i poznate osobe iz svijeta sporta i showbizza.

U asortimanu Nautica dominiraju parfemi i toaletne vode koje privlače žene i muškarce. Među najpopularnijima je kultna kolekcija Nautica Voyage, koja je postala sinonim za svježinu i lakoću inspiriranu morskim povjetarcem. Osim mirisa, marka nudi i muške i ženske modne dodatke, satove, odjeću i sportsku opremu. Povremene limitirane edicije i suradnje s različitim dizajnerima donose u portfelj zanimljivu dozu originalnosti. Nautica je idealan izbor za one koji traže stilizirane, udobne i cjenovno pristupačne proizvode s daškom avanture i oceanske svježine.

Umetnite pregled proizvoda Nautica Midnight Voyage toaletna voda za muškarce 50 ml

:

Pitajte nas

pitajte stručnjake

Pitati pitanje

Zadnji put ste pogledali