Nina Ricci Bella
toaletna voda za žene
Nedostupnoili

Nina Ricci donosi svojim oduševljenim obožavateljicama još jedan neodoljiv miris iz linije Bella. Ova citrusna toaletna voda utjelovljuje svježinu i nježnost koja očarava svakoga u vašoj blizini. Miris Bella stvoren je za žene koje žele istaknuti svoju prirodnu eleganciju i šarm. Svaka kap ovog mirisa donosi dah svježeg zraka, savršena za sunčane proljetne i ljetne dane kada želite osjetiti lakoću i energiju.
Voćna i cvjetna kompozicija ovog mirisa počinje blistavom glavom koju čine zelena mandarina, svježi limun i blago kisela rabarbara. Ove živahne note odmah vas prenose u procvjetali vrt gdje je svaki udah pun života. U srcu mirisa susreću se nježni cvjetni akordi ruže i frezie, koji dodaju mirisu romantičan i nježan karakter. Osnovne note zatvaraju ovu mirisnu simfoniju s dodirom bijelog mošusa i slatke vanilije, koje mirisu daju senzualan i privlačan karakter.
Nina Ricci Bella idealan je izbor za romantične večeri ili prijateljska druženja na terasi, kada želite očarati svojom prisutnošću i ostaviti nezaboravan dojam. Ovaj bočica od 30 ml dizajnirana je tako da uvijek bude pri ruci i postane vaš vjeran pratilac u svijetu luksuznih mirisa.
Nanesite toaletnu vodu Nina Ricci Bella na pulsne točke poput zapešća, vratnih arterija i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija i traje cijeli dan. Za duže trajanje možete kombinirati miris s mlijekom za tijelo iz iste linije. Izbjegavajte izravan kontakt s očima i ne nanosite na nadraženu kožu. Zahvaljujući svom praktičnom pakiranju, idealno je imati ga uvijek pri ruci za brzo osvježenje tijekom napornog dana ili prije večernjeg susreta.
Marka Nina Ricci dolazi iz Francuske i osnovana je 1932. godine u Parizu. Osnovala ju je talijanska dizajnerica Maria Adélaide Nielli, poznata kao Nina Ricci, zajedno sa svojim sinom Robertom Riccijem. Spoj Nininog smisla za eleganciju i krojačku vještinu s Robertovim poslovnim talentom doveo je do stvaranja kultne modne kuće, koja je ubrzo postala poznata po nježnosti, ženstvenosti i romantici svojih modela. Ključni trenutak bilo je lansiranje parfema L’Air du Temps 1948. godine, koji je postao svjetski simbol slobode i optimizma te je i dalje jedan od najprodavanijih mirisa na svijetu.
Filozofija Nina Ricci temelji se na bezvremenskoj eleganciji, nježnosti i ženskoj profinjenosti. Marka stavlja naglasak na kvalitetu materijala, preciznu izradu i poštovanje tradicije haute couture, dok istovremeno reagira na moderne trendove. Stvara proizvode koji utjelovljuju francuski šarm i poetiku, ne samo u modi, već i u svijetu parfema. U svojim kolekcijama često se inspirira umjetnošću i prirodom, što proizvodima daje autentičan i sanjarski karakter. Marka izbjegava nepotrebno pretjerivanje i umjesto toga stavlja naglasak na čistoću linija i harmoniju, što cijene i mnoge poznate osobe – među velikim obožavateljicama bile su na primjer Grace Kelly ili Catherine Deneuve.
Asortiman Nina Ricci prvenstveno uključuje parfeme koji su osvojili milijune obožavatelja diljem svijeta. Osim legendarne mirisne kompozicije L’Air du Temps, vrlo su popularne i kolekcije Nina, Luna ili Les Belles de Ricci, koje se ističu razigranošću i nježnošću. Marka se također fokusira na ekskluzivne limitirane edicije, koje redovito privlače ljubitelje jedinstvenih mirisnih doživljaja i kolekcionare. Proizvodi Nina Ricci idealan su izbor za žene koje traže profinjenu eleganciju, žele istaknuti svoju osobnost i žude za mirisom koji će ih pratiti svaki dan s nenametljivom elegancijom.