• Nishane Tuberóza

Nishane Tuberóza čistý parfém unisex 50 ml

  • Sva roba na stanju sklad
  • Najbolja ponuda na tržištu zaruka
  • Originalna markirana roba original
  • Jamstvo povrata ili zamjene robe u roku od 30 dana stit

POPULARNE ALTERNATIVE

Popis

Popis proizvoda čistý parfém unisex 50 ml

Nishane Tuberóza čisti parfem unisex 50 ml

Otkrijte luksuznu esenciju s Nishane čistim parfemom iz kolekcije Tuberóza. Ovaj jedinstveni unisex parfem se ističe bogatom cvjetnom kompozicijom koja očarava svojom sofisticiranošću i elegancijom. Marka Nishane poznata je po svojoj sposobnosti stvaranja mirisa koji nadilaze uobičajeno i pružaju neponovljivo iskustvo. Tuberóza je idealan izbor za one koji traže nešto posebno za posebne večeri ili značajne događaje.

Miris započinje opojnom kombinacijom ylang ylanga, cvijeta naranče, pelina i slatke naranče, koji vas odmah privlače svojom svježinom i dubinom. U srcu parfema dominira kraljevska tuberóza, upotpunjena elegantnom gardenijom, jasminom i nevenom. Ovo cvjetno srce stvara harmoničnu kompoziciju koja je nježna, a istovremeno intenzivna. Miris zatvara senzualna baza vetivera, mošusa, ambre i sandalovine, dajući parfemu dugotrajni i neponovljiv karakter.

Nishane Tuberóza je savršen izbor za one koji cijene luksuz i žele ostaviti nezaboravan dojam. Ovaj parfem je idealan za večernje događaje, gdje će njegova intenzivnost i bogatstvo savršeno nadopuniti vašu osobnost i stil. Zbog svog unisex karaktera, nudi mogućnost dijeljenja ovog izuzetnog mirisa s partnerom.

Upotreba

Nanesite Nishane Tuberóza na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje će se miris najbolje razviti i trajati cijelu večer. Za postizanje maksimalnog učinka, nanosite parfem na čistu i hidratiziranu kožu. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste narušili nježnu strukturu mirisa. Na taj način osigurat ćete da Nishane Tuberóza bude vaš elegantni dodatak koji će vas očarati na svakom koraku.

  • Glava Ylang ylang, cvijet naranče, pelin, slatka naranča

  • Srce gardenija, jasmin, neven, tuberoza

  • Baza ambra, mošus, sandalovina, vetiver

Sigurnosno upozorenje:

Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.

Proizvođač/Uvoznik:

Nishane
www.nishane.com

EAN: 8681008055494

O brendu

O brendu Nishane

Nishane je iznimna parfemska marka iz Turske, osnovana 2012. godine u Istanbulu od strane dvojice umjetnika Merta Güzela i Murata Katrana. Od samog početka, Nishane je imala cilj pomaknuti granice niche parfema i ponuditi svijetu originalne mirisne kompozicije inspirirane bogatom kulturom i poviješću Bliskog istoka. Zahvaljujući naglasku na autentičnost i majstorsko parfemsko umijeće, marka se brzo istaknula među ljubiteljima ekskluzivnih mirisa i postala simbol turske parfemske inovacije na globalnoj sceni.

U srcu filozofije marke Nishane leži želja da ispriča priče putem mirisa koji su jedinstveni, senzualni i neponovljivi. Svaka kolekcija crpi inspiraciju iz regionalne umjetnosti, književnosti i tradicionalnih rituala, što se odražava u neuobičajenim sastojcima i smjelim kombinacijama. Marka stavlja naglasak na etičku proizvodnju i kvalitetu sirovina, koristeći isključivo pažljivo odabrane esencije i dajući prednost održivim postupcima. Jedinstveni kreativni koncept i upečatljive kampanje na društvenim mrežama privlače pažnju globalne zajednice, a među obožavateljima marke su i mnoge poznate osobe iz područja mode i umjetnosti.

Asortiman Nishane obuhvaća prije svega ekskluzivne parfeme, koji su dostupni u različitim količinama i često u intenzivnijoj koncentraciji extrait de parfum. Među vodeće kolekcije ubrajaju se, na primjer, Nishane Hacivat, inspiriran turskim kazalištem sjena, ili Nishane Ani, koja očarava senzualnom kombinacijom vanilije i začina. Marka redovito predstavlja limitirana izdanja i jedinstvene suradnje s renomiranim parfumerima. Proizvodi Nishane privlače one koji traže originalnost, luksuz i mirise koji naglašavaju osobnost i ne prolaze nezapaženo u društvu.

Umetnite pregled proizvoda Nishane Tuberóza čistý parfém unisex 50 ml

:

Pitajte nas

pitajte stručnjake

Pitati pitanje

Zadnji put ste pogledali