Paco Rabanne Pour Homme
toaletna voda za muškarce
200 ml za 61,69 €
Zaliha, srijeda 24. 12.
Dostava od 3,90 €
61,69 €

Paco Rabanne predstavlja svoj ikonski miris Pour Homme, koji je postao simbol muževnosti i elegancije. Ova toaletna voda, koja je prvi put ugledala svjetlo dana 1973. godine, ostaje bezvremenska klasika koja je pronašla mjesto u srcima mnogih muškaraca. Miris je karakterističan po svojoj drvenoj esenciji, koja utjelovljuje snagu i karizmu. Paco Rabanne Pour Homme je savršen izbor za muškarce koji traže sofisticiran i samouvjeren izraz.
Miris se otvara svježim tonovima brazilskog ružinog drva, ružmarina i kadulje, koji pružaju trenutni osjećaj prirodne svježine. U srcu ovog mirisa nalazi se harmonična mješavina Tonka graha, lavande i muškatnog oraščića, koja dodaje mirisu nježnost i dubinu. Osnovni tonovi su mošus, amber, hrastovo drvo i med, koji ostavljaju nezaboravan dojam dugotrajne elegancije. Ovaj miris je idealan za formalne večernje događaje ili romantične trenutke kada želite ostaviti trajan dojam.
Paco Rabanne Pour Homme je dokaz da klasika nikada ne izlazi iz mode. Ovaj miris je utjelovljenje tradicionalnog umijeća i modernog ukusa, što ga čini savršenim poklonom za muškarce koji cijene kvalitetu i tradiciju. S volumenom od 200 ml možete biti sigurni da će vam ovaj miris dugo trajati, postajući stalni pratitelj u vašem svakodnevnom životu.
Nanesite toaletnu vodu Paco Rabanne Pour Homme na čistu i suhu kožu, posebno na pulsne točke kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija. Za maksimalnu intenzitetu i trajnost mirisa preporučujemo nanošenje nakon tuširanja, kada su pore otvorene i miris se bolje upija. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo, što može utjecati na razvoj mirisnih nota. Zahvaljujući volumenu od 200 ml, možete miris koristiti redovito i uživati u njegovom muževnom karakteru svaki dan.
Paco Rabanne je ikonična marka podrijetlom iz Španjolske, čija je priča započela 1966. godine kada ju je osnovao Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po struci arhitekt, unio je u svijet mode i parfema svoju hrabrost za eksperimentiranje i prelazak granica tradicionalnog dizajna. Prva kolekcija, koja je koristila netradicionalne materijale poput metala i plastike, izazvala je u Parizu pravu senzaciju i pokrenula put marke među pionire modnog i beauty industrije. Ključna prekretnica bio je debi parfema Calandre 1969. godine, a kasnije i lansiranje legendarne mirisne linije 1 Million, koja je promijenila svijet muških parfema.
Filozofija Paco Rabanne temelji se na kombinaciji nekonvencionalnosti, hrabrosti i futurizma. Marka se ne boji rušiti stereotipe i unijeti u svijet ljepote i mode nove impulse i svježe ideje. U stvaranju se odražava inspiracija umjetnošću, arhitekturom i modernom tehnologijom, što je vidljivo ne samo u dizajnu bočica, već i u originalnom stilu modnih kolekcija. Održivost i etički pristup sve više dolaze do izražaja – marka se fokusira na inovativne materijale i transparentnost proizvodnje. Poznate svjetske zvijezde poput Due Lipe i Nicka Jonasa postale su zaštitna lica kampanja, a stil komunikacije na društvenim mrežama odiše samopouzdanjem i originalnošću.
U asortimanu Paco Rabanne dominiraju parfemi koji su postali kultni diljem svijeta – od slavne linije 1 Million preko ženske kolekcije Lady Million do modernih mirisa Invictus i Olympea. Marka također nudi njegu za tijelo i kosu, kozmetičke poklon setove, te u modnoj diviziji bezvremenske dodatke i nakit. Ikonični proizvodi, poput 1 Million u zapremnini 100 ml, među najtraženijim su poklonima i osobnim izborima kupaca svih generacija. Limitirana izdanja i posebne kolekcije često nastaju u suradnji s umjetnicima i poznatim osobama, što jača jedinstveni karakter marke. Paco Rabanne je idealan izbor za one koji traže iznimnost, originalnost i žele izraziti vlastiti stil bez kompromisa.