Paco Rabanne Ultrared Man
toaletna voda za muškarce
100 ml za 32,14 €
Zaliha, srijeda 24. 12.
Dostava od 3,90 €
32,14 €

Paco Rabanne se ponovno ističe kao majstor inovacije i stila s toaletnom vodom Ultrared Man. Ovaj citrusni dragulj savršena je kombinacija energije i elegancije, koju će cijeniti muškarci u potrazi za jedinstvenim mirisom za izvanredne trenutke. Miris je pažljivo osmišljen kako bi djelovao svježe, a istovremeno senzualno, što ga čini idealnim izborom za večernje društvene događaje ili intimne susrete.
Miris Ultrared Man započinje eksplozijom svježine zahvaljujući glavi od krvave naranče, koja odmah budi osjetila. Slijedi srce mirisa, gdje se miješa slatkoća praline s nježnim tonovima tonka graha. Ova kombinacija stvara topao i privlačan središnji dio, koji je stvoren za one koji se ne boje biti u centru pažnje. Miris zatvara baza od pačulija i vanilije, dajući mu dubinu i dugotrajan dojam.
Paco Rabanne Ultrared Man izraz je originalnosti i profinjenosti. Ova toaletna voda nije samo pokazatelj preciznog parfemskog umijeća, već i simbol samopouzdanja i stila. Savršen je dodatak za muškarce koji žele ostaviti trajan dojam i privući pažnju u svakom trenutku.
Za najbolji rezultat nanesite Paco Rabanne Ultrared Man toaletnu vodu na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju. Ova mjesta osiguravaju bolju reakciju mirisa s tjelesnom toplinom i oslobađaju njegov pun intenzitet. Za dužu postojanost mirisa možete lagano poprskati i odjeću, ali izbjegavajte kontrastne materijale koji bi mogli biti obojeni. Zapamtite, manje je ponekad više; nanesite parfem umjereno kako biste zadržali njegovu sofisticiranost.
Paco Rabanne je ikonična marka podrijetlom iz Španjolske, čija je priča započela 1966. godine kada ju je osnovao Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po struci arhitekt, unio je u svijet mode i parfema svoju hrabrost za eksperimentiranje i prelazak granica tradicionalnog dizajna. Prva kolekcija, koja je koristila netradicionalne materijale poput metala i plastike, izazvala je u Parizu pravu senzaciju i pokrenula put marke među pionire modnog i beauty industrije. Ključna prekretnica bio je debi parfema Calandre 1969. godine, a kasnije i lansiranje legendarne mirisne linije 1 Million, koja je promijenila svijet muških parfema.
Filozofija Paco Rabanne temelji se na kombinaciji nekonvencionalnosti, hrabrosti i futurizma. Marka se ne boji rušiti stereotipe i unijeti u svijet ljepote i mode nove impulse i svježe ideje. U stvaranju se odražava inspiracija umjetnošću, arhitekturom i modernom tehnologijom, što je vidljivo ne samo u dizajnu bočica, već i u originalnom stilu modnih kolekcija. Održivost i etički pristup sve više dolaze do izražaja – marka se fokusira na inovativne materijale i transparentnost proizvodnje. Poznate svjetske zvijezde poput Due Lipe i Nicka Jonasa postale su zaštitna lica kampanja, a stil komunikacije na društvenim mrežama odiše samopouzdanjem i originalnošću.
U asortimanu Paco Rabanne dominiraju parfemi koji su postali kultni diljem svijeta – od slavne linije 1 Million preko ženske kolekcije Lady Million do modernih mirisa Invictus i Olympea. Marka također nudi njegu za tijelo i kosu, kozmetičke poklon setove, te u modnoj diviziji bezvremenske dodatke i nakit. Ikonični proizvodi, poput 1 Million u zapremnini 100 ml, među najtraženijim su poklonima i osobnim izborima kupaca svih generacija. Limitirana izdanja i posebne kolekcije često nastaju u suradnji s umjetnicima i poznatim osobama, što jača jedinstveni karakter marke. Paco Rabanne je idealan izbor za one koji traže iznimnost, originalnost i žele izraziti vlastiti stil bez kompromisa.