Paco Rabanne Ultraviolet Man
toaletna voda za muškarce
100 ml za 38,00 €
Zaliha, srijeda 24. 12.
Dostava od 3,90 €
38,00 €

Paco Rabanne Ultraviolet Man simbol je moderne muškosti ukotvljene u nježnoj ravnoteži između hrabrosti i sofisticiranosti. Ovaj drvenasti miris predstavlja jedinstvenu kombinaciju svježih i senzualnih tonova koji vas odmah prenose u svijet nepoznate tajne i elegancije. Brend Paco Rabanne poznat je po svom inovativnom pristupu parfemima, a kolekcija Ultraviolet Man je sjajan primjer toga.
Miris Paco Rabanne Ultraviolet Man započinje svježim tonovima mente i ambre, koji bude osjetila i dodaju energiju. Ova osvježavajuća glava postupno se razvija u srce puno vetivera, aromatičnih tonova i nježnog papra, koji daju mirisu dubinu i karakter. Na kraju se miris smješta na toploj bazi vanilije i hrastovine, koji stvaraju intenzivan i dugotrajan dojam. Ovaj parfem je idealan za večernje izlaske ili posebne prilike kada želite ostaviti nezaboravan dojam.
Bočica, u kojoj je ova toaletna voda zatvorena, jednako je inovativna kao i sam miris. Moderan dizajn bočice odražava futurističku estetiku i istovremeno je praktičan za svakodnevnu upotrebu. Paco Rabanne Ultraviolet Man nije samo miris, već i stilski dodatak koji naglašava vašu individualnost i karizmu.
Za najbolji učinak, nanesite Paco Rabanne Ultraviolet Man na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat ili iza ušiju. Ta područja generiraju toplinu koja pomaže mirisu da se bolje razvije i dulje traje. Za još intenzivniji doživljaj možete nanijeti miris preko hidratantne kreme bez parfema. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste narušili mirisne komponente. Uvijek čuvajte bočicu na hladnom i suhom mjestu kako bi miris ostao što dulje svjež i intenzivan.
Paco Rabanne je ikonična marka podrijetlom iz Španjolske, čija je priča započela 1966. godine kada ju je osnovao Francisco "Paco" Rabaneda Cuervo. Paco Rabanne, po struci arhitekt, unio je u svijet mode i parfema svoju hrabrost za eksperimentiranje i prelazak granica tradicionalnog dizajna. Prva kolekcija, koja je koristila netradicionalne materijale poput metala i plastike, izazvala je u Parizu pravu senzaciju i pokrenula put marke među pionire modnog i beauty industrije. Ključna prekretnica bio je debi parfema Calandre 1969. godine, a kasnije i lansiranje legendarne mirisne linije 1 Million, koja je promijenila svijet muških parfema.
Filozofija Paco Rabanne temelji se na kombinaciji nekonvencionalnosti, hrabrosti i futurizma. Marka se ne boji rušiti stereotipe i unijeti u svijet ljepote i mode nove impulse i svježe ideje. U stvaranju se odražava inspiracija umjetnošću, arhitekturom i modernom tehnologijom, što je vidljivo ne samo u dizajnu bočica, već i u originalnom stilu modnih kolekcija. Održivost i etički pristup sve više dolaze do izražaja – marka se fokusira na inovativne materijale i transparentnost proizvodnje. Poznate svjetske zvijezde poput Due Lipe i Nicka Jonasa postale su zaštitna lica kampanja, a stil komunikacije na društvenim mrežama odiše samopouzdanjem i originalnošću.
U asortimanu Paco Rabanne dominiraju parfemi koji su postali kultni diljem svijeta – od slavne linije 1 Million preko ženske kolekcije Lady Million do modernih mirisa Invictus i Olympea. Marka također nudi njegu za tijelo i kosu, kozmetičke poklon setove, te u modnoj diviziji bezvremenske dodatke i nakit. Ikonični proizvodi, poput 1 Million u zapremnini 100 ml, među najtraženijim su poklonima i osobnim izborima kupaca svih generacija. Limitirana izdanja i posebne kolekcije često nastaju u suradnji s umjetnicima i poznatim osobama, što jača jedinstveni karakter marke. Paco Rabanne je idealan izbor za one koji traže iznimnost, originalnost i žele izraziti vlastiti stil bez kompromisa.