Paris Corner Marshmallow Blush
parfemska voda za žene

Paris Corner donosi u svijet mirisa jedinstvenu kolekciju Marshmallow Blush, koja slavi slatke note i nježnost. Ova parfemska voda za žene utjelovljuje eleganciju i razigranost, što je čini idealnim izborom za romantične večeri i posebne prilike kada želite zablistati. Miris je pažljivo komponiran kako bi pružio nezaboravan doživljaj koji vas obavija nježnom aurom slatkoće i privlačnosti.
Miris započinje svježim notama jagode, maline i limuna, koje vas odmah uvlače u carstvo slatkog iskušenja. Ova osvježavajuća kombinacija zatim se prelijeva u srce gdje ambroksan i cvijet naranče dodaju mirisu dubinu i sofisticiranost. Osnovne note, marshmallow i mošus, stvaraju topao i opuštajući završetak koji traje na koži cijeli dan.
Marshmallow Blush je više od mirisa, to je doživljaj. Paris Corner s ovom kolekcijom donosi savršenu harmoniju između slatkoće i elegancije. To je idealan izbor za one koji žele izraziti svoju romantičnu i razigranu stranu. Ovaj parfem je savršen dodatak za večeri pune smijeha i radosti, kada želite biti nezaboravni.
Za postizanje najboljeg efekta nanesite parfemsku vodu Marshmallow Blush na pulsne točke, kao što su zapešća, vratna udubina ili iza ušnih resica. Time ćete osigurati da miris intenzivnije zrači i duže traje. Također možete nježno nanijeti na kosu ili odjeću, čime ćete pojačati svoj mirisni doživljaj. Parfem čuvajte na hladnom i suhom mjestu kako bi miris zadržao svoju intenzitet i kvalitetu dugo vremena.
Glava jagoda, limun, malina
Srce ambroksan, cvijet naranče
Baza Marshmallow, mošus
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Perfumery Paris Corner L.L.C.
www.pariscornerperfumes.com
EAN: 6293365212230
Paris Corner je moderan parfemski dom sa sjedištem u Dubaiju u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, čiji korijeni sežu u obiteljsku tradiciju miješanja mirisa staru više od četiri desetljeća. Kao samostalni brend, Paris Corner se počeo oblikovati sredinom 90-ih godina i postupno se razvio iz lokalnog proizvođača u globalno poznato ime u segmentu niche i pristupačnih orijentalnih parfema. Brend se oslanja na klasično arapsko umijeće rada s oud-om, smolama i začinima, koje kombinira s lakoćom i elegancijom francuskog stila. Tijekom godina proširio je svoj portfelj na stotine kompozicija i stvorio nekoliko značajnih kolekcija, kao što su Emir, Pendora Scents, Ministry of Oud i Ministry of Gourmand, koje su pomogle brendu da se istakne na međunarodnim tržištima i u zajednici ljubitelja parfema.
Filozofija Paris Corner temelji se na ideji ponude luksuznih, bogato izrađenih mirisa u pristupačnijem obliku, bez kompromisa u kvaliteti korištenih esencija. Brend se fokusira na intenzivne, dugotrajne kompozicije koje često koriste prirodna ulja, oud, ambru, začine i gurmanske note, uz poštivanje modernih zahtjeva za sigurnost i sastav parfema. Kreativni koncept proizlazi iz kontrasta između europske elegancije i orijentalne raskoši – mirisi trebaju pričati priče o gradskim noćima u Dubaiju, arapskim tržnicama začina i romantičnoj atmosferi Pariza. Paris Corner je vrlo aktivan u online zajednici, gdje je stekao snažnu bazu obožavatelja zahvaljujući upečatljivim kampanjama i recenzijama entuzijasta koji cijene omjer cijene i kvalitete te hrabrost brenda da eksperimentira s intenzivnim, karakterističnim akordima.
U asortimanu Paris Corner dominiraju parfemske vode i ekstrakti – od dubokih orijentalnih kompozicija s oud-om i ambrom preko slatkih gurmanskih mirisa do svježih, začinsko-drvenastih unisex parfema. Među najpopularnijim linijama su, primjerice, kolekcija Emir s upečatljivim, luksuzno djelujućim kompozicijama, orijentalno intonirani Pendora Scents ili specijalizirana linija Ministry of Oud fokusirana na različite oblike ouda. U ponudi se nalaze i intenzivni večernji mirisi u manjim volumenima idealnim za isprobavanje, kao i veće bočice za svakodnevno nošenje. Paris Corner privlači kupce koji traže originalne, upečatljive i dugotrajne parfeme s orijentalnim dodirom, žele otkriti bogat svijet niche mirisa, ali istovremeno žele zadržati razuman budžet.