Redken Brews Outplay Texture Pomade
pomada za kosu za srednju fiksaciju

Redken Brews Outplay Texture Pomade je revolucionarna pomada koja nudi srednje učvršćivanje i mat izgled za sve tipove kose. Ova pomada je dio prestižne kolekcije Brews brenda Redken, poznatog po inovativnoj kozmetici za muškarce. Pomada je idealna za one koji žele postići strukturiran i prirodan izgled bez sjaja. Savršen izbor za svakodnevno stiliziranje, bilo da idete na posao, zabavu ili neformalni susret s prijateljima.
Brend Redken sinonim je za kvalitetu i inovaciju u njezi kose. Kolekcija Brews posebno je dizajnirana za muškarce koji traže pouzdane i učinkovite proizvode za oblikovanje kose. Redken Brews Outplay Texture Pomade omogućuje vam jednostavno oblikovanje i definiranje frizure prema vašim željama. Pomada se lako nanosi i ostavlja kosu fleksibilnom i prirodnom na dodir. Zahvaljujući svojoj jedinstvenoj formuli, pruža dugotrajno učvršćivanje bez otežavanja kose.
Ova pomada je prikladna za sve tipove kose. Idealna za muškarce koji žele postići srednje učvršćivanje i mat izgled.
Nanesite malu količinu Brews pomade na suhu ili vlažnu kosu. Ravnomjerno rasporedite i oblikujte frizuru prema vašim željama. Za najbolje rezultate koristite svakodnevno.
| Parametar | Vrijednost |
|---|---|
| Portfelj | Kozmetika za kosu |
| Za koga | za muškarce |
| Kategorije | Paste, kreme i gline za oblikovanje kose |
| Brend | Redken |
| Kolekcija | Brews |
| Veličina | 100 ml |
| Typ vlasov | Za sve tipove kose |
Izbjegavajte kontakt s očima., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 884486341594
Redken je američki brend, osnovan 1960. godine u Los Angelesu. Njegova osnova bila je vizija frizerke Paule Kent i kemičara Jheri Reddinga, koji su spojili svoje znanje i stvorili potpuno novi koncept njege kose. Njihov inovativni pristup, usmjeren na znanstvena istraživanja i suradnju s profesionalcima u struci, brzo je katapultirao brend među vodeće na tržištu. Tijekom desetljeća, Redken je postao sinonim za kvalitetu i neprestano pomicanje granica u području njege kose, posebno zahvaljujući uvođenju jedinstvene proteinske tehnologije koja je značajno promijenila način njege kose.
Filozofija Redkena temelji se na znanstvenom pristupu i poštovanju individualnosti svakog kupca. Brend stavlja naglasak na održivost – proizvodi su često veganski, ne sadrže sulfate ni parabene i nisu testirani na životinjama. Razvoj svake nove kolekcije inspiriran je trendovima s modnih revija u New Yorku i potrebama svakodnevnog života. Redken je poznat i po svojim upečatljivim kampanjama, suradnji s vodećim svjetskim frizerima te omiljenosti među mnogim slavnim osobama, uključujući Chrissy Teigen i Adama Levinea. Na društvenim mrežama oslanja se na otvorenu komunikaciju, dijeljenje inspirativnih transformacija i savjeta za kućnu i profesionalnu njegu.
U asortimanu Redkena dominira njega kose – šamponi, regeneratori, maske, serumi, proizvodi za stiliziranje te specijalne linije poput Redken Extreme za jačanje kose, All Soft za hidrataciju ili Color Extend za zaštitu obojene kose. Brend nudi i limitirana izdanja te uspješne suradnje s vodećim frizerima, koje donose inovativne proizvode u raznim volumenima i pakiranjima. Redken je idealan izbor za sve koji traže profesionalnu njegu, maksimalnu učinkovitost i žele imati zdravu, lijepu i modernu kosu – bilo da se radi o svakodnevnoj rutini ili o značajnoj promjeni imidža.