Revlon Charlie Enchant 75 ml
dezodorans u spreju za žene

Revlon predstavlja svoj ikonični Charlie Enchant, cvjetni deospray koji utjelovljuje eleganciju i ženstvenost. Revlon je marka poznata po svojoj dugogodišnjoj tradiciji i inovacijama u kozmetici. Ova kolekcija privlači žene koje traže nježan i osvježavajuć miris koji naglašava njihovu osobnu čaroliju. Charlie Enchant je idealan izbor za romantične večeri i posebne prilike kada želite ostaviti dojam samopouzdanja i privlačnosti.
Miris Charlie Enchant je nježna simfonija cvjetnih nota koje osvajaju svojom sofisticiranošću. U srcu ovog mirisa isprepliću se svježe note jabuke, orlovi nokti i egzotičnog kokosa. Ova harmonična kombinacija stvara nezaboravan doživljaj koji vas obavija nježnom aurom. Deospray je dizajniran da pruža dugotrajnu svježinu i udobnost tijekom cijelog dana, što ćete cijeniti u svakodnevnoj žurbi i večernjim susretima.
Revlon Charlie Enchant je više od mirisa; to je izraz vaše individualnosti i elegancije. Zahvaljujući sofisticiranom sastavu, ovaj deospray je idealan za žene koje žele istaknuti se i ostaviti za sobom trag rafiniranog mirisa. Pakiranje od 75 ml je praktično i lako stane u torbicu, što ga čini savršenim suputnikom na putovanjima.
Za postizanje optimalnog učinka nanesite Revlon Charlie Enchant deospray na čistu i suhu kožu, idealno nakon tuširanja. Raspršite ga s udaljenosti od oko 15 cm na pazuhe kako bi se miris ravnomjerno raspršio. Izbjegavajte nanošenje na oštećenu ili nadraženu kožu. Za dulje trajanje mirisa možete kombinirati deospray s ostalim proizvodima iz linije Charlie Enchant. Čuvajte izvan dohvata djece i skladištite na suhom i hladnom mjestu.
Američki brend Revlon osnovan je u New Yorku 1932. godine od strane Charlesa Revsona, njegovog brata Josepha Revsona i kemičara Charlesa Lachmana, čija je inicijalka "L" postala dio naziva. Od skromnih početaka, kada je predstavio prvi obojeni lak za nokte, Revlon se vrlo brzo istaknuo zahvaljujući inovacijama i hrabrim kampanjama koje su postavljale trendove u svijetu ljepote. Ključni trenutak bio je prijelaz 40-ih godina, kada je brend proširio asortiman na ruževe za usne i postao simbol dostupne elegancije. S vremenom je Revlon postao globalni igrač, čiji su proizvodi dostupni u više od 100 zemalja svijeta.
Filozofija Revlon temelji se na uvjerenju da je ljepota za svakoga i da bi trebala biti dostupna bez kompromisa. Brend se dugo zalaže za raznolikost, originalnost i samoizražavanje, što se odražava u širokoj paleti nijansi i stilova u svakoj kolekciji. Revlon stavlja naglasak na etičku proizvodnju, ne testira svoje proizvode na životinjama i pažljivo bira sastojke koji ispunjavaju stroge standarde kvalitete. Inspiraciju crpi iz mode, umjetnosti i svakodnevnog života, što se odražava u legendarnim kampanjama s licima poput Cindy Crawford, Emme Stone ili Halle Berry. Zahvaljujući snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama, brzo reagira na aktualne trendove i uvijek je blizu svojim obožavateljima.
Revlon nudi širok asortiman proizvoda u području ljepote – od make-upa, ruževa, lakova za nokte, preko njege kože do njege kose i parfema. Među vodećim proizvodima su legendarni ruž Super Lustrous ili make-up ColorStay, koji su stekli svjetsku popularnost zahvaljujući dugotrajnom učinku i bogatom izboru nijansi. Brend redovito uvodi limitirana izdanja i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, što donosi svjež pogled u svijet šminke. Revlon je idealan izbor za sve koji traže kvalitetnu, stiliziranu i inovativnu kozmetiku koja naglašava osobni izgled i omogućuje eksperimentiranje s bojama u svijetu ljepote.