Revlon Charlie Gold
toaletna voda za žene

Revlon donosi ikoničan miris koji slavi ženstvenost i eleganciju. Toaletna voda Charlie Gold dio je legendarne kolekcije koja desetljećima uživa popularnost širom svijeta. Ovaj miris idealan je izbor za žene koje žele istaknuti svoju osobnost i očarati okolinu. S volumenom od 100 ml savršen je pratitelj za večernje događaje ili romantične večere gdje njegov drvenasti karakter dolazi do izražaja.
Kombinacija karamele, jasmina, klinčića i frezije tvori srce ovog mirisa i zajedno stvaraju harmoniju koja je jedinstvena i nezaboravna. Zanosni tonovi ljubičice, cedra, breskve i ambre dodaju mirisu dubinu i sofisticiranost. Naranča, ruža i sandalovina donose svježinu i eleganciju, dok šljiva, marelica, cimet i mošus pružaju toplinu i senzualnost.
Charlie Gold nije samo miris, već i izraz stila i samopouzdanja. Njegov bogat i složen sastav daje svakoj nositeljici osjećaj jedinstvenosti. Zahvaljujući dugotrajnosti, idealan je izbor za one koji žele ostaviti dojam ne samo na prvi pogled, već i na prvi miris.
Nanesite toaletnu vodu Charlie Gold od Revlon na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat ili iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija i duže traje. Za intenzivnije iskustvo možete miris nanijeti i na odjeću ili kosu. Izbjegavajte trljanje zapešća nakon nanošenja kako biste očuvali strukturu mirisa. Uživajte u dugotrajnoj aromi koja će biti vaš vjerni pratitelj tijekom svake važne prigode.
Srce ambra, breskva, cedar, cimet, frezija, jasmin, karamela, klinčić, ljubičica, marelica, mošus, naranča, ruža, sandalovina, šljiva
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Revlon Consumer Products LLC
www.revlon.com
EAN: 5000386111838
Američki brend Revlon osnovan je u New Yorku 1932. godine od strane Charlesa Revsona, njegovog brata Josepha Revsona i kemičara Charlesa Lachmana, čija je inicijalka "L" postala dio naziva. Od skromnih početaka, kada je predstavio prvi obojeni lak za nokte, Revlon se vrlo brzo istaknuo zahvaljujući inovacijama i hrabrim kampanjama koje su postavljale trendove u svijetu ljepote. Ključni trenutak bio je prijelaz 40-ih godina, kada je brend proširio asortiman na ruževe za usne i postao simbol dostupne elegancije. S vremenom je Revlon postao globalni igrač, čiji su proizvodi dostupni u više od 100 zemalja svijeta.
Filozofija Revlon temelji se na uvjerenju da je ljepota za svakoga i da bi trebala biti dostupna bez kompromisa. Brend se dugo zalaže za raznolikost, originalnost i samoizražavanje, što se odražava u širokoj paleti nijansi i stilova u svakoj kolekciji. Revlon stavlja naglasak na etičku proizvodnju, ne testira svoje proizvode na životinjama i pažljivo bira sastojke koji ispunjavaju stroge standarde kvalitete. Inspiraciju crpi iz mode, umjetnosti i svakodnevnog života, što se odražava u legendarnim kampanjama s licima poput Cindy Crawford, Emme Stone ili Halle Berry. Zahvaljujući snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama, brzo reagira na aktualne trendove i uvijek je blizu svojim obožavateljima.
Revlon nudi širok asortiman proizvoda u području ljepote – od make-upa, ruževa, lakova za nokte, preko njege kože do njege kose i parfema. Među vodećim proizvodima su legendarni ruž Super Lustrous ili make-up ColorStay, koji su stekli svjetsku popularnost zahvaljujući dugotrajnom učinku i bogatom izboru nijansi. Brend redovito uvodi limitirana izdanja i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, što donosi svjež pogled u svijet šminke. Revlon je idealan izbor za sve koji traže kvalitetnu, stiliziranu i inovativnu kozmetiku koja naglašava osobni izgled i omogućuje eksperimentiranje s bojama u svijetu ljepote.