• Revlon Charlie Pink

Revlon Charlie Pink toaletna voda za žene 30 ml

Nedostupnoili

  • Sva roba na stanju sklad
  • Najbolja ponuda na tržištu zaruka
  • Originalna markirana roba original
  • Jamstvo povrata ili zamjene robe u roku od 30 dana stit

POPULARNE ALTERNATIVE

Popis

Popis proizvoda toaletna voda za žene 30 ml

Revlon Charlie Pink toaletna voda za žene 30 ml

Revlon predstavlja svoju kultnu liniju Charlie Pink, koja utjelovljuje eleganciju i mladenačku energiju. Ova toaletna voda savršen je izbor za žene koje žele cvjetni miris koji ostavlja trajan dojam. Charlie Pink je dizajniran da slavi žensku ljepotu i senzualnost kroz svoje sofisticirano sastav.

U srcu ovog mirisa miješaju se slatki tonovi vanilije, svježe crvene bobice i sočna mandarina, koje su obogaćene nježnim cvjetnim notama. Ova harmonična kombinacija stvara jedinstveni miris, idealan za romantične večeri ili posebne prilike kada želite zablistati i osjećati se samopouzdano. Charlie Pink je nježan, ali dovoljno izražajan da vas prati cijeli dan.

Revlon je marka poznata po svojoj kvaliteti i inovacijama u svijetu ljepote. S Charlie Pink donosi miris koji je razigran, svjež i neodoljiv. To je miris koji odgovara mladim ženama koje žele istaknuti se iz mase i ostaviti nezaboravan trag. Ova toaletna voda dostupna je u praktičnom pakiranju od 30 ml, što je čini idealnom za svakodnevnu upotrebu.

Uporaba

Za najbolji učinak nanesite Revlon Charlie Pink na pulsne točke, poput zapešća, vrata i iza ušiju. Time ćete osigurati da se miris polako oslobađa i traje cijeli dan. Izbjegavajte trljanje zapešća nakon nanošenja kako ne biste poremetili mirisne komponente. Idealno je nanositi miris nakon tuširanja, kada je koža čista i hidratizirana, što pomaže mirisu da se bolje upije i razvije.

  • Srce cvjetne note, tangerina, vanilija, čiervene

Sigurnosno upozorenje:

Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.

Proizvođač/Uvoznik:

Revlon Consumer Products LLC
www.revlon.com

EAN: 5051389020085

O brendu

O brendu Revlon

Američki brend Revlon osnovan je u New Yorku 1932. godine od strane Charlesa Revsona, njegovog brata Josepha Revsona i kemičara Charlesa Lachmana, čija je inicijalka "L" postala dio naziva. Od skromnih početaka, kada je predstavio prvi obojeni lak za nokte, Revlon se vrlo brzo istaknuo zahvaljujući inovacijama i hrabrim kampanjama koje su postavljale trendove u svijetu ljepote. Ključni trenutak bio je prijelaz 40-ih godina, kada je brend proširio asortiman na ruževe za usne i postao simbol dostupne elegancije. S vremenom je Revlon postao globalni igrač, čiji su proizvodi dostupni u više od 100 zemalja svijeta.

Filozofija Revlon temelji se na uvjerenju da je ljepota za svakoga i da bi trebala biti dostupna bez kompromisa. Brend se dugo zalaže za raznolikost, originalnost i samoizražavanje, što se odražava u širokoj paleti nijansi i stilova u svakoj kolekciji. Revlon stavlja naglasak na etičku proizvodnju, ne testira svoje proizvode na životinjama i pažljivo bira sastojke koji ispunjavaju stroge standarde kvalitete. Inspiraciju crpi iz mode, umjetnosti i svakodnevnog života, što se odražava u legendarnim kampanjama s licima poput Cindy Crawford, Emme Stone ili Halle Berry. Zahvaljujući snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama, brzo reagira na aktualne trendove i uvijek je blizu svojim obožavateljima.

Revlon nudi širok asortiman proizvoda u području ljepote – od make-upa, ruževa, lakova za nokte, preko njege kože do njege kose i parfema. Među vodećim proizvodima su legendarni ruž Super Lustrous ili make-up ColorStay, koji su stekli svjetsku popularnost zahvaljujući dugotrajnom učinku i bogatom izboru nijansi. Brend redovito uvodi limitirana izdanja i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, što donosi svjež pogled u svijet šminke. Revlon je idealan izbor za sve koji traže kvalitetnu, stiliziranu i inovativnu kozmetiku koja naglašava osobni izgled i omogućuje eksperimentiranje s bojama u svijetu ljepote.

Umetnite pregled proizvoda Revlon Charlie Pink toaletna voda za žene 30 ml

:

Pitajte nas

pitajte stručnjake

Pitati pitanje

Zadnji put ste pogledali