Revlon Charlie Red 75 ml
dezodorans u spreju za žene
75 ml za 2,10 €

Revlon donosi svoju kultnu liniju Charlie Red u svijet mirisa, sinonim elegancije i ženstvenosti. Ovaj deospray je više od mirisa – to je esencija koja vas obavija svježinom i senzualnošću. Charlie Red je cvjetni miris koji osvaja svojom sofisticiranom kompozicijom i bogatstvom tonova. Miris započinje svježim notama ljubičice, šljive, cvijeta naranče, gardenije i breskve, stvarajući razigranu i energičnu atmosferu.
Središnji dio mirisa otkriva cvjetni buket pun elegancije i čarolije. Jasmin, ylang-ylang, tuberoza, ruža, orhideja, đurđevak i karanfil čine srce ovog mirisa, koje je puno nježnosti i dubine. Ova cvjetna mješavina idealna je za romantične večere ili večernje šetnje kada želite ostaviti nezaboravan dojam.
Osnovne note mirisa daju ukupnoj kompoziciji dubinu i trajnost. Med, sandalovina, cedar, jantar i mošus stvaraju senzualan i topao trag koji će vas pratiti cijeli dan. Revlon Charlie Red je idealan izbor za žene koje žele izraziti svoju jedinstvenost i karizmu. Ovaj deospray je izvrstan pratitelj za večernje događaje kada želite zasjati i osjećati se posebno.
Nanesite Revlon Charlie Red deospray na čistu i suhu kožu, idealno nakon tuširanja, kada su pore otvorene i miris se bolje upija. Poprskajte ga na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija i zadržava. Izbjegavajte kontakt s očima i nakon nanošenja pustite da se miris prirodno osuši kako bi se potpuno razvio i pružio cjelodnevnu svježinu i zaštitu.
Glava breskva, cvijet naranče, gardenija, ljubičica, šljiva
Srce Ylang ylang, jasmin, karanfil, orhideja, ruža, tuberoza, đurđevak
Baza cedar, jantar, med, mošus, sandalovina
Zapaljivo., Ekstremno zapaljiv aerosol., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Revlon Consumer Products LLC
www.revlon.com
EAN: 5000386018366
Američki brend Revlon osnovan je u New Yorku 1932. godine od strane Charlesa Revsona, njegovog brata Josepha Revsona i kemičara Charlesa Lachmana, čija je inicijalka "L" postala dio naziva. Od skromnih početaka, kada je predstavio prvi obojeni lak za nokte, Revlon se vrlo brzo istaknuo zahvaljujući inovacijama i hrabrim kampanjama koje su postavljale trendove u svijetu ljepote. Ključni trenutak bio je prijelaz 40-ih godina, kada je brend proširio asortiman na ruževe za usne i postao simbol dostupne elegancije. S vremenom je Revlon postao globalni igrač, čiji su proizvodi dostupni u više od 100 zemalja svijeta.
Filozofija Revlon temelji se na uvjerenju da je ljepota za svakoga i da bi trebala biti dostupna bez kompromisa. Brend se dugo zalaže za raznolikost, originalnost i samoizražavanje, što se odražava u širokoj paleti nijansi i stilova u svakoj kolekciji. Revlon stavlja naglasak na etičku proizvodnju, ne testira svoje proizvode na životinjama i pažljivo bira sastojke koji ispunjavaju stroge standarde kvalitete. Inspiraciju crpi iz mode, umjetnosti i svakodnevnog života, što se odražava u legendarnim kampanjama s licima poput Cindy Crawford, Emme Stone ili Halle Berry. Zahvaljujući snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama, brzo reagira na aktualne trendove i uvijek je blizu svojim obožavateljima.
Revlon nudi širok asortiman proizvoda u području ljepote – od make-upa, ruževa, lakova za nokte, preko njege kože do njege kose i parfema. Među vodećim proizvodima su legendarni ruž Super Lustrous ili make-up ColorStay, koji su stekli svjetsku popularnost zahvaljujući dugotrajnom učinku i bogatom izboru nijansi. Brend redovito uvodi limitirana izdanja i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, što donosi svjež pogled u svijet šminke. Revlon je idealan izbor za sve koji traže kvalitetnu, stiliziranu i inovativnu kozmetiku koja naglašava osobni izgled i omogućuje eksperimentiranje s bojama u svijetu ljepote.