Revlon Charlie Red Eau Fraiche
toaletna voda za žene

Otkrijte Charlie Red Eau Fraiche od Revlon, toaletnu vodu koja utjelovljuje ženstvenost i eleganciju. Ovaj miris iz kolekcije Charlie Red idealan je izbor za žene koje žude za svježim i cvjetnim aromama koje ističu njihov prirodni šarm. Revlon kao brend poznat je po svojoj dugogodišnjoj tradiciji u svijetu ljepote i kozmetike, a ovaj miris nije iznimka. Njegova nježna kompozicija očarat će vas i ostaviti nezaboravan dojam.
Na početku vas dočekuje osvježavajuća mješavina gardenije, breskve i cvijeta naranče, koju nadopunjuju šljiva, ljubičica i crni ribizl. Ove izražene gornje note postupno se razvijaju u srce, gdje dominira bogata cvjetna mješavina tuberoze, karanfila, jasmina, ylang ylanga, đurđice, orhideje i ruže. Ova harmonična cvjetna simfonija daje mirisu dubinu i sofisticiranost. Bazne note donose toplinu meda, mošusa, sandalovine, ambre i cedra, osiguravajući dugotrajan efekt.
Charlie Red Eau Fraiche je savršen izbor za romantične večeri ili posebne prilike kada želite ostaviti trajan dojam. To je miris koji će vas pratiti s lakoćom i elegancijom, bilo da ga nosite svakodnevno ili samo u posebnim prigodama.
Nanesite Charlie Red Eau Fraiche na pulsne točke kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija. Za dugotrajan efekt možete miris lagano raspršiti i po odjeći ili kosi. Ne zaboravite, manje je ponekad više, stoga nanosite s osjećajem kako bi miris nježno istaknuo vašu osobnost. Parfem čuvajte na hladnom i suhom mjestu, dalje od izravne sunčeve svjetlosti, kako bi zadržao svoju kvalitetu i intenzitet.
Glava breskva, crni ribiz, cvijet naranče, gardenija, ljubičica, šljiva
Srce Ylang ylang, jasmin, karanfil, orhideja, ruža, tuberoza, đurđevak
Baza ambra, cedar, med, mošus, sandalovina
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Revlon Consumer Products LLC
www.revlon.com
EAN: 5000386001047
Američki brend Revlon osnovan je u New Yorku 1932. godine od strane Charlesa Revsona, njegovog brata Josepha Revsona i kemičara Charlesa Lachmana, čija je inicijalka "L" postala dio naziva. Od skromnih početaka, kada je predstavio prvi obojeni lak za nokte, Revlon se vrlo brzo istaknuo zahvaljujući inovacijama i hrabrim kampanjama koje su postavljale trendove u svijetu ljepote. Ključni trenutak bio je prijelaz 40-ih godina, kada je brend proširio asortiman na ruževe za usne i postao simbol dostupne elegancije. S vremenom je Revlon postao globalni igrač, čiji su proizvodi dostupni u više od 100 zemalja svijeta.
Filozofija Revlon temelji se na uvjerenju da je ljepota za svakoga i da bi trebala biti dostupna bez kompromisa. Brend se dugo zalaže za raznolikost, originalnost i samoizražavanje, što se odražava u širokoj paleti nijansi i stilova u svakoj kolekciji. Revlon stavlja naglasak na etičku proizvodnju, ne testira svoje proizvode na životinjama i pažljivo bira sastojke koji ispunjavaju stroge standarde kvalitete. Inspiraciju crpi iz mode, umjetnosti i svakodnevnog života, što se odražava u legendarnim kampanjama s licima poput Cindy Crawford, Emme Stone ili Halle Berry. Zahvaljujući snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama, brzo reagira na aktualne trendove i uvijek je blizu svojim obožavateljima.
Revlon nudi širok asortiman proizvoda u području ljepote – od make-upa, ruževa, lakova za nokte, preko njege kože do njege kose i parfema. Među vodećim proizvodima su legendarni ruž Super Lustrous ili make-up ColorStay, koji su stekli svjetsku popularnost zahvaljujući dugotrajnom učinku i bogatom izboru nijansi. Brend redovito uvodi limitirana izdanja i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, što donosi svjež pogled u svijet šminke. Revlon je idealan izbor za sve koji traže kvalitetnu, stiliziranu i inovativnu kozmetiku koja naglašava osobni izgled i omogućuje eksperimentiranje s bojama u svijetu ljepote.