Revlon Charlie White Eau Fraiche
toaletna voda za žene

Revlon Charlie White Eau Fraiche je cvjetna toaletna voda koja donosi svježinu i eleganciju u svakodnevni život. Ovaj miris, dio kultne kolekcije Charlie White, slavi ženstvenost i sofisticiranost. S nježnim cvjetnim esencijama, idealan je izbor za žene koje žele zračiti nježnošću i šarmom. Marka Revlon poznata je po svom naglasku na kvaliteti i inovaciji, što se savršeno odražava u ovom jedinstvenom mirisu.
Toaletna voda Charlie White Eau Fraiche otvara se svježim i laganim notama aldehida, zumbula i jasmina, koje odmah bude osjetila i dodaju energiju. U srcu mirisa miješaju se nježni cvjetni akordi jasmina, bijelog ljiljana i ljubičice, obogaćeni korijanderom i geranijem. Ovaj harmoničan spoj srednjih nota stvara osjećaj romantike i elegancije, idealan za dnevno nošenje i večernje izlaske.
Osnova mirisa izgrađena je na toplim i senzualnim notama mahovine, sandalovine i mošusa, koje su dopunjene slatkom vanilijom i zemljanim vetiverom. Ova kombinacija dodaje mirisu dubinu i dugotrajan dojam koji će vas pratiti cijeli dan. Revlon Charlie White savršen je pratitelj za romantične šetnje parkom ili večernje druženje s prijateljima.
Nanijeti Revlon Charlie White Eau Fraiche na pulsne točke poput zapešća, vrata i iza ušnih resica, gdje se miris najbolje razvija. Za postizanje optimalnog učinka, nanesite nakon tuširanja na čistu i suhu kožu. Izbjegavajte trljanje zapešća, što može narušiti strukturu mirisa. Čuvajte bočicu na hladnom i suhom mjestu kako bi miris zadržao svoju svježinu i intenzitet.
Glava aldehidi, galbanum, gardenija, hijacint, jasmin
Srce bijeli ljiljan, geranij, jasmin, korijandar, ljubičica, đurđevak
Baza mahovina, mošus, sandalovina, vanilija, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Revlon Consumer Products LLC
www.revlon.com
EAN: 5000386120670
Američki brend Revlon osnovan je u New Yorku 1932. godine od strane Charlesa Revsona, njegovog brata Josepha Revsona i kemičara Charlesa Lachmana, čija je inicijalka "L" postala dio naziva. Od skromnih početaka, kada je predstavio prvi obojeni lak za nokte, Revlon se vrlo brzo istaknuo zahvaljujući inovacijama i hrabrim kampanjama koje su postavljale trendove u svijetu ljepote. Ključni trenutak bio je prijelaz 40-ih godina, kada je brend proširio asortiman na ruževe za usne i postao simbol dostupne elegancije. S vremenom je Revlon postao globalni igrač, čiji su proizvodi dostupni u više od 100 zemalja svijeta.
Filozofija Revlon temelji se na uvjerenju da je ljepota za svakoga i da bi trebala biti dostupna bez kompromisa. Brend se dugo zalaže za raznolikost, originalnost i samoizražavanje, što se odražava u širokoj paleti nijansi i stilova u svakoj kolekciji. Revlon stavlja naglasak na etičku proizvodnju, ne testira svoje proizvode na životinjama i pažljivo bira sastojke koji ispunjavaju stroge standarde kvalitete. Inspiraciju crpi iz mode, umjetnosti i svakodnevnog života, što se odražava u legendarnim kampanjama s licima poput Cindy Crawford, Emme Stone ili Halle Berry. Zahvaljujući snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama, brzo reagira na aktualne trendove i uvijek je blizu svojim obožavateljima.
Revlon nudi širok asortiman proizvoda u području ljepote – od make-upa, ruževa, lakova za nokte, preko njege kože do njege kose i parfema. Među vodećim proizvodima su legendarni ruž Super Lustrous ili make-up ColorStay, koji su stekli svjetsku popularnost zahvaljujući dugotrajnom učinku i bogatom izboru nijansi. Brend redovito uvodi limitirana izdanja i surađuje s vodećim vizažistima i influencerima, što donosi svjež pogled u svijet šminke. Revlon je idealan izbor za sve koji traže kvalitetnu, stiliziranu i inovativnu kozmetiku koja naglašava osobni izgled i omogućuje eksperimentiranje s bojama u svijetu ljepote.