Risala Ehsas Love
parfemska voda za žene
100 ml za 15,10 €

Risala donosi jedinstveno iskustvo u obliku parfemske vode Ehsas Love. Ovaj slatki parfem savršeno utjelovljuje eleganciju i profinjenost. Ehsas Love je dizajniran za one koji žele izraziti svoju ženstvenost i pritom ostati jedinstveni. Ovaj miris će postati vaš savršeni pratitelj za romantične večere ili večernje šetnje, gdje će nježni tonovi naglasiti vašu prirodnu ljepotu.
Parfem se otvara svježim citrusnim tonovima, koji odmah privlače pažnju i dodaju energiju. U srcu mirisa skriva se harmonična kombinacija cvijeta naranče, panna cotte i ruže, koji zajedno stvaraju nježnu i senzualnu kompoziciju. Osnovni tonovi vanilije dodaju mirisu slatkoću i dubinu, osiguravajući da miris ostane na koži dugo nakon nanošenja.
Ehsas Love je simbol ljubavi i strasti, koje su utjelovljene u svakoj kapi ove parfemske vode. To je miris koji je dizajniran da očara i ostavi nezaboravan dojam. S volumenom od 100 ml, ova parfemska voda idealan je izbor za žene koje žele neprestano zračiti elegancijom i senzualnošću.
Nanijeti Risala Ehsas Love na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija. Za postizanje dugotrajnog učinka, preporučujemo nanošenje mirisa na čistu i suhu kožu. Izbjegavajte trljanje nanesenih mjesta kako ne biste narušili mirisnu kompoziciju. Za maksimalan intenzitet moguće je složiti miris s ostalim proizvodima iz linije Ehsas Love, ako su dostupni.
Glava citrusne note
Srce cvijet naranče, panna cotta, ruža
Baza vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Sterling Perfumes Industries LLC
www.sterlingparfums.com
EAN: 6294015193077
Brend Risala dolazi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, a stoji iza njega tvrtka Sterling koja se specijalizirala za orijentalne i moderne parfeme. Kao samostalni parfemski brend Risala, na tržište je ušao 2024. godine i u kratkom vremenu stekao ime zahvaljujući bogatim kompozicijama i izraženom orijentalnom karakteru mirisa. U portfelju ima desetke parfema za žene, muškarce i unisex, pri čemu su prve kolekcije nastale s ciljem približavanja tradicionalnog arapskog poimanja mirisa široj međunarodnoj publici. Brend se brzo istaknuo posebno na online tržištu, gdje je privukao kombinacijom intenzivnih mirisnih profila i pristupačnije cijene, što ga čini atraktivnim ulazom u svijet orijentalnih parfema.
Filozofija brenda Risala temelji se na emocijama i pričama – samo ime na arapskom znači "pisma" ili "poruke", i svaki miris tako djeluje kao osobna poruka ili uspomena uhvaćena u parfemu. U kompozicijama se često pojavljuju izražene gurmanske note (karamela, vanilija, šećer), bijelo cvijeće, ambra i mošus, koje stvaraju topli, senzualni i ponekad "desertni" karakter mirisa. Brend se posebno fokusira na intenzivne eau de parfum koje ostavljaju prepoznatljiv trag i naglašavaju osobni stil nositelja, a inspirira se kako tradicionalnom arapskom parfemskom kulturom, tako i modernom urbanom estetikom. Zahvaljujući tome, komunikacija brenda i njegovi flakoni djeluju suvremeno, razigrano i istovremeno elegantno, što privlači ljubitelje originalnih i bogatih kompozicija.
U asortimanu Risala dominiraju prvenstveno parfemi i parfemske vode za žene, muškarce i unisex, često u praktičnom volumenu od 100 ml (3.4 oz), koji su idealni za svakodnevno nošenje i posebne prilike. Među istaknutim kolekcijama i linijama nalaze se slatkasti gurmanski mirisi poput Sana, razigrano voćna Candelicious, elegantno cvjetna Sensuelle, svježe unisex kompozicije Florican ili bogato slojevita Risala Special Blend, koje pokazuju širinu stila brenda od lakših dnevnih mirisa do intenzivnih večernjih kreacija. U ponudi se pojavljuju kako čisto ženske, tako i muške i unisex kompozicije, pa će svoj izbor pronaći i ljubitelji slatkih gurmanskih parfema, kao i poklonici svježih citrusno-začinskih tonova. Brend Risala idealan je za kupce koji traže izražene, nezaboravne mirise s orijentalnim prizvukom, žele otkrivati nove mirisne priče i istovremeno cijene vrlo dobar omjer cijene i intenziteta parfema.