Versace Dreamer toaletna voda za muškarce 100 ml

PODOBNE_VARIANTY?

Nedostupnoili

  • Sva roba na stanju sklad
  • Najbolja ponuda na tržištu zaruka
  • Originalna markirana roba original
  • Jamstvo povrata ili zamjene robe u roku od 30 dana stit

POPULARNE ALTERNATIVE

Popis

Popis proizvoda toaletna voda za muškarce 100 ml

Versace Dreamer toaletna voda za muškarce 100 ml

Versace Dreamer je toaletna voda koja utjelovljuje snove i maštu. Ovaj kultni miris iz linije Dreamer renomiranog brenda Versace dolazi u elegantnom flakonu od 100 ml, koji je simbol luksuza i ukusa. Miris je vješto komponiran i nudi sofisticiranu cvjetnu harmoniju.

Na početku ćete osjetiti nježnu svježinu kadulje, mandarine i lavande, koje zajedno čine osvježavajuću i uzdižuću glavu mirisa. Srce ove kompozicije kuca u ritmu muškata, karanfila i ruže s neočekivanim dodirom duhana, koji dodaje dubinu i muževnost. Osnova mirisa spaja snagu cedra, nježnost bobica žutike, zemljanost vetivera i svježinu jele.

Versace Dreamer je idealan izbor za sofisticirane večernje prilike kada želite ostaviti nezaboravan dojam. Ovaj miris je savršen za muškarce koji cijene kvalitetu i eleganciju te žele izraziti svoju jedinstvenu osobnost.

Upotreba

Za postizanje maksimalnog učinka nanesite toaletnu vodu Versace Dreamer na pulsne točke poput zapešća, vrata i iza ušnih resica. Ova područja proizvode toplinu koja pomaže da se miris lijepo razvije i duže zadrži. Prilikom nanošenja držite flakon na udaljenosti od otprilike 15 cm od kože. Ne zaboravite da je manje ponekad više – dovoljno je nekoliko prskanja za postizanje elegantnog i dugotrajnog rezultata.

  • Glava kadulja, lavanda, mandarina

  • Srce duhan, geranija, karanfil, ruža

  • Baza cedar, drvo jele, vetiver, zmaj bobica

Sigurnosno upozorenje:

Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.

Proizvođač/Uvoznik:

Euroitalia S.r.l.
www.versace.com

EAN: 8011003996766

O brendu

O brendu Versace

Brend Versace nastao je u Italiji 1978. godine kada ga je osnovao legendarni dizajner Gianni Versace. Njegova smjela vizija i jedinstven talent dali su brendu prepoznatljiv potpis koji spaja elemente klasične umjetnosti s odvažnom ekstravagancijom. Nakon tragične smrti Giannija 1997. godine, vodstvo preuzima njegova sestra Donatella Versace, koja nastavlja razvijati ikonični stil i usmjerava brend prema modernoj eleganciji. Versace se tijekom nekoliko desetljeća pozicionirao među najpriznatije modne kuće svijeta, a njegovi proizvodi su sinonim za luksuz i originalnost.

Filozofija Versace temelji se na spoju talijanskog zanatstva, senzualnosti i izražajnog samopouzdanja. Brend stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i održive postupke, koji se ogledaju na primjer u odabiru ekološki prihvatljivih tkanina ili netestiranju kozmetike na životinjama. Dizajni Versace inspirirani su antičkom umjetnošću, bojama Mediterana i modernim urbanim životom, što se odražava u prepoznatljivim motivima poput ikonične glave Meduze. Među poznatim osobama koje su zavoljele brend su Madonna, Elton John i Jennifer Lopez, koja je svojim zelenim haljinom Versace stvorila jedan od najikoničnijih trenutaka modne povijesti. Brend je poznat i po svojim smjelim kampanjama i snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama.

Asortiman Versace obuhvaća široku paletu proizvoda od luksuzne mode, preko ikoničnih dodataka, do parfema koji su postali traženi diljem svijeta. Među najpopularnijim kolekcijama parfema su Versace Bright Crystal, senzualan i svjež parfem za žene, ili Versace Eros, ikoničan miris za muškarce. Brend također nudi vrhunsku njegu za tijelo, šminku i sunčane naočale koje savršeno nadopunjuju odvažan stil. Limitirane edicije i suradnje s vodećim dizajnerima ili slavnim osobama redovito donose nove trendove i svježu inspiraciju u portfelj. Versace je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, luksuzom i ne boje se izraziti svoj osobni stil u svakodnevnom životu.

Umetnite pregled proizvoda Versace Dreamer toaletna voda za muškarce 100 ml

:

Pitajte nas

pitajte stručnjake

Pitati pitanje

Zadnji put ste pogledali