Versace Eros Najim
čistý parfém za muškarce
Nedostupnoili

Versace Eros Najim utjelovljuje luksuz i eleganciju koje svaki muškarac može poželjeti. Ovaj čisti parfem iz kolekcije Eros Najim predstavlja remek-djelo kuće Versace, koje nosi snagu i strast antičkog boga ljubavi, Erosa. S volumenom od 200 ml, idealan je suputnik za duge večeri pune avantura.
Miris Versace Eros Najim otvara se slatkim notama karamele i svježe talijanske mandarine, koje vas odmah prenose u orijentalni svijet pun tajni i senzualnosti. U srcu mirisa razvija se začinski kardamom i bogato agar drvo, što dodaje parfemu dubinu i muževnu snagu. Na kraju, miris se smiruje na zemljanim notama tamjana, pačulija i vetivera, stvarajući sofisticirano i nezaboravno iskustvo.
Ovaj parfem je savršen izbor za večernje prilike kada želite ostaviti nezaboravan dojam. Njegov intenzivan i orijentalni karakter čini ga idealnim suputnikom za društvene događaje, romantične večere ili večeri provedene u luksuznom okruženju. Versace Eros Najim je za muškarce koji se ne boje pokazati svoju strast i karizmu.
Primjena Versace Eros Najim trebala bi biti strateška kako biste u potpunosti iskoristili njegov intenzivan miris. Nanesite parfem na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija i najduže traje. Za postizanje maksimalnog učinka, nanesite parfem odmah nakon tuširanja na suhu kožu. Izbjegavajte trljanje zapešća jedno o drugo kako ne biste narušili mirisne sastojke. Prilikom primjene pazite da se parfem previše ne miješa s drugim mirisima kako bi njegovo originalno sastav u potpunosti došao do izražaja.
Glava karamela, talijanska mandarina
Srce agar drvo, kardamom
Baza pačuli, tamjan, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece., U slučaju kontakta s očima, odmah isperite vodom.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003895762
Brend Versace nastao je u Italiji 1978. godine kada ga je osnovao legendarni dizajner Gianni Versace. Njegova smjela vizija i jedinstven talent dali su brendu prepoznatljiv potpis koji spaja elemente klasične umjetnosti s odvažnom ekstravagancijom. Nakon tragične smrti Giannija 1997. godine, vodstvo preuzima njegova sestra Donatella Versace, koja nastavlja razvijati ikonični stil i usmjerava brend prema modernoj eleganciji. Versace se tijekom nekoliko desetljeća pozicionirao među najpriznatije modne kuće svijeta, a njegovi proizvodi su sinonim za luksuz i originalnost.
Filozofija Versace temelji se na spoju talijanskog zanatstva, senzualnosti i izražajnog samopouzdanja. Brend stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i održive postupke, koji se ogledaju na primjer u odabiru ekološki prihvatljivih tkanina ili netestiranju kozmetike na životinjama. Dizajni Versace inspirirani su antičkom umjetnošću, bojama Mediterana i modernim urbanim životom, što se odražava u prepoznatljivim motivima poput ikonične glave Meduze. Među poznatim osobama koje su zavoljele brend su Madonna, Elton John i Jennifer Lopez, koja je svojim zelenim haljinom Versace stvorila jedan od najikoničnijih trenutaka modne povijesti. Brend je poznat i po svojim smjelim kampanjama i snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama.
Asortiman Versace obuhvaća široku paletu proizvoda od luksuzne mode, preko ikoničnih dodataka, do parfema koji su postali traženi diljem svijeta. Među najpopularnijim kolekcijama parfema su Versace Bright Crystal, senzualan i svjež parfem za žene, ili Versace Eros, ikoničan miris za muškarce. Brend također nudi vrhunsku njegu za tijelo, šminku i sunčane naočale koje savršeno nadopunjuju odvažan stil. Limitirane edicije i suradnje s vodećim dizajnerima ili slavnim osobama redovito donose nove trendove i svježu inspiraciju u portfelj. Versace je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, luksuzom i ne boje se izraziti svoj osobni stil u svakodnevnom životu.