Versace L´Homme
toaletna voda za muškarce
100 ml za 26,64 €

Versace je ikonski brend koji je sinonim za luksuz, eleganciju i senzualnost. L´Homme je klasična linija koja predstavlja muževnost u njenom najčišćem obliku. Ova toaletna voda spaja tradicionalnu eleganciju s modernim dodirom, što je čini idealnim izborom za muškarce koji traže sofisticiranost i stil. S volumenom od 100 ml nudi dovoljno trajnosti za svakodnevnu upotrebu i posebne prilike, poput poslovnih sastanaka ili večernjih društvenih događanja.
Miris Versace L´Homme je majstorska kombinacija citrusnih tonova koji se razvijaju u dinamičnu harmoniju. U uvodu vas osvježava limun i zeleni tonovi, koje nadopunjuje nježna pikantnost novog začina i bosiljka. U srcu se prelijeva bogatstvo sandalovine i cimeta, okruženo cvjetnim akcentima ruže, jasmina i karanfila. Ovaj složeni srednji dio mirisa dodatno je obogaćen zemljanim pačulijem i cedrom.
Osnova mirisa ostavlja dugotrajan trag zahvaljujući zavodljivoj kombinaciji kože, vanilije i mahovine. Sve je to omekšano toplom ambra i labdanumom, dok borovnica dodaje mirisu lagano egzotičan dodir. Versace L´Homme je miris za muškarce koji cijene klasični stil s modernim dodirom.
Nanesite toaletnu vodu Versace L´Homme na čistu i suhu kožu, najbolje na pulsne točke poput zapešća, vrata i iza uha. Na ovaj način miris se optimalno razvija i traje cijeli dan. Za dužu postojanost, miris se može nanijeti i na odjeću, ali uvijek pazite da ne oštećuje materijal. Izbjegavajte izravan kontakt s očima i prilikom prve upotrebe testirajte na malom dijelu kože kako biste izbjegli moguću alergijsku reakciju.
Glava bosiljak, limun, novi začin, petitgrain, zelene note
Srce cedar, cimet, jasmin, karanfil, pačuli, ruža, sandalovina
Baza ambra, koža, labdanum, mahovina, vanilija, zmaj bobica
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8018365140103
Brend Versace nastao je u Italiji 1978. godine kada ga je osnovao legendarni dizajner Gianni Versace. Njegova smjela vizija i jedinstven talent dali su brendu prepoznatljiv potpis koji spaja elemente klasične umjetnosti s odvažnom ekstravagancijom. Nakon tragične smrti Giannija 1997. godine, vodstvo preuzima njegova sestra Donatella Versace, koja nastavlja razvijati ikonični stil i usmjerava brend prema modernoj eleganciji. Versace se tijekom nekoliko desetljeća pozicionirao među najpriznatije modne kuće svijeta, a njegovi proizvodi su sinonim za luksuz i originalnost.
Filozofija Versace temelji se na spoju talijanskog zanatstva, senzualnosti i izražajnog samopouzdanja. Brend stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i održive postupke, koji se ogledaju na primjer u odabiru ekološki prihvatljivih tkanina ili netestiranju kozmetike na životinjama. Dizajni Versace inspirirani su antičkom umjetnošću, bojama Mediterana i modernim urbanim životom, što se odražava u prepoznatljivim motivima poput ikonične glave Meduze. Među poznatim osobama koje su zavoljele brend su Madonna, Elton John i Jennifer Lopez, koja je svojim zelenim haljinom Versace stvorila jedan od najikoničnijih trenutaka modne povijesti. Brend je poznat i po svojim smjelim kampanjama i snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama.
Asortiman Versace obuhvaća široku paletu proizvoda od luksuzne mode, preko ikoničnih dodataka, do parfema koji su postali traženi diljem svijeta. Među najpopularnijim kolekcijama parfema su Versace Bright Crystal, senzualan i svjež parfem za žene, ili Versace Eros, ikoničan miris za muškarce. Brend također nudi vrhunsku njegu za tijelo, šminku i sunčane naočale koje savršeno nadopunjuju odvažan stil. Limitirane edicije i suradnje s vodećim dizajnerima ili slavnim osobama redovito donose nove trendove i svježu inspiraciju u portfelj. Versace je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, luksuzom i ne boje se izraziti svoj osobni stil u svakodnevnom životu.