Versace pour Homme Oud Noir
parfemska voda za muškarce
100 ml za 70,10 €

Versace predstavlja svoju ekskluzivnu liniju pour Homme Oud Noir, koja je utjelovljenje luksuza i profinjenosti. Ova parfemska voda namijenjena je muškarcima koji cijene orijentalne mirise pune mistike i dubine. Versace pour Homme Oud Noir je savršen izbor za večernje događaje ili posebne prilike kada želite ostaviti nezaboravan dojam. Njegov bogat i sofisticiran sastav stvara auru elegancije i snage, tipičnu za muškarce koji se ne boje istaknuti iz mase.
Miris se otvara osvježavajućom i pikantnom kombinacijom crnog papra, nerolija i gorke naranče, koji zajedno stvaraju energičan i provokativan uvod. U srcu mirisa razvijaju se dimni tamjan, nježni kardamom i egzotični šafran, koji zajedno donose topao i začinjen akcent. Ova jedinstvena mješavina daje mirisu njegovu karakterističnu dubinu i intenzitet. Osnova mirisa izgrađena je na bogatim i zemljanim tonovima pačulija, agarovog drveta i daškom kože, koji pojačavaju dugotrajnu senzualnost i muževnost.
Versace pour Homme Oud Noir je remek-djelo koje kombinira tradicionalne orijentalne elemente s modernim dodirom. To je miris koji će privući muškarce s istančanim ukusom i smislom za detalje. Pakiranje od 100 ml idealan je izbor za one koji žele imati svoj omiljeni parfem uvijek pri ruci.
Nanesite Versace pour Homme Oud Noir na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje će se miris najbolje razviti i najdulje trajati. Za intenzivniji doživljaj možete lagano nanijeti miris i na odjeću, ali izbjegavajte izravan kontakt s osjetljivim tkaninama kako biste spriječili njihovo oštećenje. Korištenje nakon tople kupke ili tuširanja osigurat će da miris traje duže, jer otvorene pore bolje apsorbiraju parfem.
Brend Versace nastao je u Italiji 1978. godine kada ga je osnovao legendarni dizajner Gianni Versace. Njegova smjela vizija i jedinstven talent dali su brendu prepoznatljiv potpis koji spaja elemente klasične umjetnosti s odvažnom ekstravagancijom. Nakon tragične smrti Giannija 1997. godine, vodstvo preuzima njegova sestra Donatella Versace, koja nastavlja razvijati ikonični stil i usmjerava brend prema modernoj eleganciji. Versace se tijekom nekoliko desetljeća pozicionirao među najpriznatije modne kuće svijeta, a njegovi proizvodi su sinonim za luksuz i originalnost.
Filozofija Versace temelji se na spoju talijanskog zanatstva, senzualnosti i izražajnog samopouzdanja. Brend stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i održive postupke, koji se ogledaju na primjer u odabiru ekološki prihvatljivih tkanina ili netestiranju kozmetike na životinjama. Dizajni Versace inspirirani su antičkom umjetnošću, bojama Mediterana i modernim urbanim životom, što se odražava u prepoznatljivim motivima poput ikonične glave Meduze. Među poznatim osobama koje su zavoljele brend su Madonna, Elton John i Jennifer Lopez, koja je svojim zelenim haljinom Versace stvorila jedan od najikoničnijih trenutaka modne povijesti. Brend je poznat i po svojim smjelim kampanjama i snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama.
Asortiman Versace obuhvaća široku paletu proizvoda od luksuzne mode, preko ikoničnih dodataka, do parfema koji su postali traženi diljem svijeta. Među najpopularnijim kolekcijama parfema su Versace Bright Crystal, senzualan i svjež parfem za žene, ili Versace Eros, ikoničan miris za muškarce. Brend također nudi vrhunsku njegu za tijelo, šminku i sunčane naočale koje savršeno nadopunjuju odvažan stil. Limitirane edicije i suradnje s vodećim dizajnerima ili slavnim osobama redovito donose nove trendove i svježu inspiraciju u portfelj. Versace je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, luksuzom i ne boje se izraziti svoj osobni stil u svakodnevnom životu.