Versace Pour Homme 100 ml
vodica poslije brijanja za muškarce
100 ml za 34,96 €

Uđite u svijet bezvremenske elegancije s Versace Pour Homme, ikoničnom vodom poslije brijanja stvorenom za muškarce s istančanim ukusom. Ovaj citrusni miris slavi modernu muževnost, inspiriran mediteranskim krajolikom punim svježine i života. Versace, poznat po svom luksuznom stilu i smislu za detalje, kreirao je ovaj miris kao dio svoje prestižne linije Pour Homme, koja spaja klasične elemente s modernim akcentima.
Miris započinje osvježavajućim notama listova grejpa, limuna Diamante, bergamota i nerolija, donoseći dašak svježine i vitalnosti. Srce mirisa čini sofisticirana mješavina žalfije muškatne, plavog zumbula i muškata, koja zajedno stvara harmoniju punu elegancije i dubine. Osnova parfema počiva na bogatim i senzualnim notama agarovog drveta, bobica žutike, cedra, mineralnog ambra i nježnog mošusa, koje ostavljaju nezaboravan trag na koži.
Ova voda poslije brijanja idealan je izbor za muškarce koji žele zablistati u posebnim prilikama, kao što su večernji susreti ili formalni događaji. Versace Pour Homme dodaje svakom trenutku dašak luksuza i sofisticiranosti, ostavljajući dugotrajan osjećaj svježine i samopouzdanja.
Za postizanje najboljih rezultata, nanesite Versace Pour Homme vodu poslije brijanja na čistu i suhu kožu nakon brijanja. Preporučuje se koncentrirati na područja poput vrata i obraza, gdje će miris najbolje doći do izražaja. Izbjegavajte kontakt s očima i nadraženom kožom. Za osiguranje ravnomjernog raspršivanja mirisa nanosite ga s odgovarajuće udaljenosti. Na taj način osigurat ćete dugotrajan osjećaj svježine i elegancije tijekom cijelog dana.
Glava bergamot, limun Diamante, lišće grejpa, neroli
Srce Hijacinta 'Modri tango', geranija, muškatna kadulja
Baza agar drvo, cedar, mineralna ambra, mošus, zmaj bobica
Zapaljivo., Pročitajte upute i slijedite ih.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003995974
Brend Versace nastao je u Italiji 1978. godine kada ga je osnovao legendarni dizajner Gianni Versace. Njegova smjela vizija i jedinstven talent dali su brendu prepoznatljiv potpis koji spaja elemente klasične umjetnosti s odvažnom ekstravagancijom. Nakon tragične smrti Giannija 1997. godine, vodstvo preuzima njegova sestra Donatella Versace, koja nastavlja razvijati ikonični stil i usmjerava brend prema modernoj eleganciji. Versace se tijekom nekoliko desetljeća pozicionirao među najpriznatije modne kuće svijeta, a njegovi proizvodi su sinonim za luksuz i originalnost.
Filozofija Versace temelji se na spoju talijanskog zanatstva, senzualnosti i izražajnog samopouzdanja. Brend stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i održive postupke, koji se ogledaju na primjer u odabiru ekološki prihvatljivih tkanina ili netestiranju kozmetike na životinjama. Dizajni Versace inspirirani su antičkom umjetnošću, bojama Mediterana i modernim urbanim životom, što se odražava u prepoznatljivim motivima poput ikonične glave Meduze. Među poznatim osobama koje su zavoljele brend su Madonna, Elton John i Jennifer Lopez, koja je svojim zelenim haljinom Versace stvorila jedan od najikoničnijih trenutaka modne povijesti. Brend je poznat i po svojim smjelim kampanjama i snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama.
Asortiman Versace obuhvaća široku paletu proizvoda od luksuzne mode, preko ikoničnih dodataka, do parfema koji su postali traženi diljem svijeta. Među najpopularnijim kolekcijama parfema su Versace Bright Crystal, senzualan i svjež parfem za žene, ili Versace Eros, ikoničan miris za muškarce. Brend također nudi vrhunsku njegu za tijelo, šminku i sunčane naočale koje savršeno nadopunjuju odvažan stil. Limitirane edicije i suradnje s vodećim dizajnerima ili slavnim osobama redovito donose nove trendove i svježu inspiraciju u portfelj. Versace je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, luksuzom i ne boje se izraziti svoj osobni stil u svakodnevnom životu.