Versace Versace Pour Femme
parfemska voda za žene
Nedostupnoili

Parfemska voda Versace Versace Pour Femme remek je djelo renomiranog brenda Versace, poznatog po luksuzu i talijanskoj eleganciji. Ovaj miris je dio kolekcije Versace Pour Femme, koja utjelovljuje žensku nježnost i snagu u jednom. Parfem se otvara zavodljivom mješavinom guave, glicinije i jorgovana, koji zajedno s nježnim kapljicama rose i svježim crnim ribizlom stvaraju nezaboravan prvi dojam. Ovaj cvjetni miris idealan je za sofisticirane večeri i svečane događaje, gdje želite istaknuti i ostaviti trajan dojam.
U srcu mirisa razvijaju se bogate note orhideje, jasmina, lotosa i rododendrona, koje donose romantiku i plemenitost u kompoziciju. Ova cvjetna harmonija savršeno izražava ženstvenost i eleganciju. Versace Pour Femme idealan je za žene koje žele naglasiti svoju osobnost i karizmu. To je miris koji će vas pratiti na svakom koraku, bilo da se zabavljate s prijateljima ili idete na romantičnu večeru.
Bazne note čine cedar, kašmir drvo, mošus i vetiver, koji parfemu daju dubinu i senzualnost. Ova kombinacija stvara sofisticiran i trajan dojam, koji će vas obavijati cijeli dan. Miris je dizajniran da se nježno stapa s vašim prirodnim mirisom i ostavlja nezaboravan trag. Versace Pour Femme pravi je dragulj među parfemima, koji zrači luksuzom i elegancijom.
Volumen: 30 ml
Primjena parfemske vode Versace Pour Femme je jednostavna i učinkovita. Za najbolji učinak nanesite miris na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i iza ušiju, gdje se miris najbolje razvija zahvaljujući toplini vašeg tijela. Izbjegavajte trljanje zapešća kako se miris ne bi oštetio. Za dužu postojanost, miris možete nanijeti i na odjeću, ali uvijek provjerite je li tkanina prikladna za kontakt s parfemom. Ova tehnika osigurava da ćete mirisati svježe i elegantno cijeli dan.
Glava crni ribiz, glicinija, guava, jorgovan, kapi rose
Srce jasmin, lotos, orhideja, rododendron
Baza cedar, drvo od kašmira, mošus, vetiver
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003994595
Brend Versace nastao je u Italiji 1978. godine kada ga je osnovao legendarni dizajner Gianni Versace. Njegova smjela vizija i jedinstven talent dali su brendu prepoznatljiv potpis koji spaja elemente klasične umjetnosti s odvažnom ekstravagancijom. Nakon tragične smrti Giannija 1997. godine, vodstvo preuzima njegova sestra Donatella Versace, koja nastavlja razvijati ikonični stil i usmjerava brend prema modernoj eleganciji. Versace se tijekom nekoliko desetljeća pozicionirao među najpriznatije modne kuće svijeta, a njegovi proizvodi su sinonim za luksuz i originalnost.
Filozofija Versace temelji se na spoju talijanskog zanatstva, senzualnosti i izražajnog samopouzdanja. Brend stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i održive postupke, koji se ogledaju na primjer u odabiru ekološki prihvatljivih tkanina ili netestiranju kozmetike na životinjama. Dizajni Versace inspirirani su antičkom umjetnošću, bojama Mediterana i modernim urbanim životom, što se odražava u prepoznatljivim motivima poput ikonične glave Meduze. Među poznatim osobama koje su zavoljele brend su Madonna, Elton John i Jennifer Lopez, koja je svojim zelenim haljinom Versace stvorila jedan od najikoničnijih trenutaka modne povijesti. Brend je poznat i po svojim smjelim kampanjama i snažnoj prisutnosti na društvenim mrežama.
Asortiman Versace obuhvaća široku paletu proizvoda od luksuzne mode, preko ikoničnih dodataka, do parfema koji su postali traženi diljem svijeta. Među najpopularnijim kolekcijama parfema su Versace Bright Crystal, senzualan i svjež parfem za žene, ili Versace Eros, ikoničan miris za muškarce. Brend također nudi vrhunsku njegu za tijelo, šminku i sunčane naočale koje savršeno nadopunjuju odvažan stil. Limitirane edicije i suradnje s vodećim dizajnerima ili slavnim osobama redovito donose nove trendove i svježu inspiraciju u portfelj. Versace je idealan izbor za one koji žude za iznimnošću, luksuzom i ne boje se izraziti svoj osobni stil u svakodnevnom životu.