Chanel Gabrielle Essence
parfemska voda za žene
Nedostupnoili

Chanel Gabrielle Essence savršeno utjelovljuje eleganciju i ženstvenost u svakoj kapi. Ova parfemska voda renomiranog brenda Chanel dio je ikonične linije Gabrielle Essence, koja odaje počast osnivačici modne kuće, Gabrielle 'Coco' Chanel. S volumenom od 35 ml, idealan je izbor za žene koje traže intenzivan i dugotrajan miris koji savršeno naglašava njihovu osobnost.
Ovaj cvjetni miris predstavlja skladnu kombinaciju svježine i elegancije. Gornje note otvaraju se svježim tonovima citrusa, breskve, crnog ribiza, crvenog voća i petitgraina, koji bude osjetila i daju energiju. Srednje note čine egzotični akordi ylang ylanga, tuberoze, cvijeta naranče i kokosa, dopunjeni nježnošću bijelog cvijeća i opojnim mirisom jasmina. Bazne note tvore topli tonovi vanilije, sandalovine i mošusa, koji cijeloj kompoziciji daju dubinu i senzualnost.
Chanel Gabrielle Essence stvoren je za svečane prilike u kojima želite zablistati i ostaviti nezaboravan dojam. Nježan, a ipak izražajan miris savršen je dodatak večernjim haljinama i pruža vam osjećaj samopouzdanja i elegancije na svakom koraku.
Nanesite Chanel Gabrielle Essence na pulsne točke, kao što su zapešća, vrat i dekolte, gdje se miris najbolje razvija i traje cijeli dan. Za intenzivniji učinak možete nanijeti miris na vlažnu kosu ili odjeću, ali uvijek s dovoljne udaljenosti kako ne biste ostavili mrlje. Za najbolji rezultat, čuvajte parfem na hladnom i suhom mjestu, daleko od izravne sunčeve svjetlosti.
Glava agrumi, breskva, crni ribiz, crveno voće, petitgrain
Srce Ylang ylang, bijelo cvijeće, cvijet naranče, jasmin, kokos, tuberoza
Baza mošus, sandalovina, vanilija
Zapaljivo., Izbjegavajte kontakt s očima., Držite izvan dohvata djece.
Chanel, Inc.
www.chanel.com
EAN: 3145891206104
Brend Chanel dolazi iz Francuske, a njegova povijest seže sve do 1910. godine kada ju je osnovala legendarna dizajnerica Gabrielle "Coco" Chanel. Njezin revolucionarni pogled na modu i želja za slobodom utjecali su ne samo na tadašnje društvene trendove, već i na sam izgled modernog luksuza. Chanel je započela kao mala pariška trgovina šeširima, ali ubrzo je proširila ponudu odjećom koja je rušila konvencije – na primjer, ikonična mala crna haljina ili udoban tvid kostim. Godine 1921. predstavila je svoj prvi parfem, danas svjetski poznat Chanel No. 5, čime je postavila temelje jedne od najpriznatijih modnih i kozmetičkih marki na svijetu.
Filozofija Chanel temelji se na jednostavnoj eleganciji, bezvremenosti i hrabrosti biti drugačiji. Brend se zalaže za vrijednosti poput originalnosti, neovisnosti i autentičnosti, što se odražava u svakom detalju njezinih kolekcija. Chanel stavlja naglasak na preciznu izradu, kvalitetne materijale i dugoročnu održivost, uključujući poštivanje tradicionalnih zanatskih tehnika i inovacije na području zaštite okoliša. Inspiraciju crpi iz umjetnosti, arhitekture i pariškog životnog stila, što je vidljivo u svakoj novoj kolekciji. Izrazite kampanje i ikonične ambasadorice, poput Marilyn Monroe, Keire Knightley ili Lily-Rose Depp, naglašavaju snažan i samopouzdan stil komunikacije brenda.
U asortimanu Chanel ne nedostaju luksuzni parfemi, dekorativna kozmetika, njega za kožu, proizvodi za kosu i odabrani modni dodaci. Perjanica je slavni parfem Chanel No. 5, zatim kolekcija Les Exclusifs de Chanel ili ikonični ruž Rouge Coco. Brend redovito dolazi s ograničenim izdanjima i surađuje s vodećim dizajnerima i umjetnicima, što donosi svjež pogled na klasičnu eleganciju. Chanel je idealan izbor za svakoga tko traži bezvremensku ljepotu, vrhunsku kvalitetu i stil koji može inspirirati i nakon desetljeća.